• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
Бат Иво - специалист
Не съм го разучавал този мотор и незнам.От това което съм учил в техникума мисля че е от гарнитура , т.е. някъде където магистралата за масло минава близко до охладителната система е изпуснала гарнитурата и понеже налягането на маслото е по голямо от това на антифриза то влиза масло в антифриза.Мисля аз де!Без да се отвори не може да се каже на 100%.Големите цени на сервизите ,както липсата на гараж ме спират за момента да разбера причината!
А също и че тук има закон който забранява да си правиш колата на паркинга пред блока ,глобата е солена кажи речи стойноста на ремонта в сервиз. :-D
ZMeyGorianin - майстор
А също и че тук има закон който забранява да си правиш колата на паркинга пред блока ,глобата е солена кажи речи стойноста на ремонта в сервиз. :-D
Че това е най-сладко-д'ева и демокрацията му. Иначе кога ще се случи да се видиш толкова комшии наведнъж, дето идват да дават акъл и за сеир :-D
Бат Иво - специалист
ZMeyGorianin написа:
А също и че тук има закон който забранява да си правиш колата на паркинга пред блока ,глобата е солена кажи речи стойноста на ремонта в сервиз. :-D
Че това е най-сладко-д'ева и демокрацията му. Иначе кога ще се случи да се видиш толкова комшии наведнъж, дето идват да дават акъл и за сеир :-D
А мен колко ме е яд :x дето съм си правил всичките коли сам в БГ. :xplode: .
Като тръгнеш от Москвич ,Жигула,Лада,Фиат,Застава,Опел,Нисан,Деу и др. туй се през ръцете ми е минало и къде за удоволствие къде за псувня ми е било кеф и ми е текъл живота.
Ама нейсе дойдох да видя и * демокрация* какво е!
На ти сега да се чудя как да си оправя колата! :?
MrMurdjo - майстор
Ако има топлообменник на маслото, не бива да се пренебрегва. Там ги дели една ламарина разстояние. Зависи от конструкцията, на някои коли може да се направи байпас с маркуч и да се изключи топлообменника за проба дали ще продължи да вкарва масло.
Chefo77 - майстор
Наблюдавайте машинката - и маслото, и антифриза. Засега нищо не може да и стане, но ако се намайонези здраво, колегите са ти посочили - влошено охлаждане и набиване на радиатора с боклуци. Решението е смяна на гарнитура с шлайф на главата и задължителна проверка, както и пасване на клапаните. И да не забравите да промиете системата. Това го знаеш де :)
Но това е АКО е гарнитура.
Засега и аз съм за масления охладител (топлообменник на маслото). Ако го има.
Johny - майстор
Това с клапаните не го разбрах - защо има нужда да проверява клапаните и какво общо имат те с проблема?
Chefo77 - майстор
Johny написа:
Това с клапаните не го разбрах - защо има нужда да проверява клапаните и какво общо имат те с проблема?
Не съм казал, че клапаните се проверяват, пасват се. Нямат общо с проблема, а са част от дейностите при решаването му, ако гарнитурата е издухана. При смяна на гарнитура на главата, последната се подлага на хидротест и/или ултразвук за пукнатини, проверява се за усуквания, шлайфа се и тъй като клапаните при тези дейности се махат, при обратното им слагане първо се пасват - леглата се мажат с шлайфпаста и клапаните се търкат в тях с въртеливи движения. Целта е да се отстрани нагара и да се увеличи сцеплението между конусната им част и леглото при затворено положение.
Извинявай, ако това си го знаел - не съм искал да се правя на "разбирач".
Johny - майстор
Не, не го знаех, по-точно не знаех, че е задължително, макар че преди няколко години минах тази процедура с шлайфането - пред блока правих колата :-D .......
Но при мене се оказа друго - скъсан маркуч преди водната помпа. А симтомите бяха - загуба на антифриз и раздуване на маркучите. А обяснението се оказа елементарно: при подаване на газ, преди помпата се засмуква въздух, който после раздува маркучите и пак през скъсаното се разтича по шасито. За това нямаше ликва под колата.
На Иво случаят е различен, но го казах, ако на някой му се случи подобено нещо. Sorry!
  • 1
  • 2

Тема "Масълце в антифриза!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: