• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
valentino76bs - майстор
Колеги имам следната ситуация Един фургон за търговски цели състоящ се от две независими инсталации с две три фазни АТабла/малки/.Идеята ми е да ги захраня с един кабел примерно 5X6,значи досега беше направена връзката вътре в едното табло направо на предпазителите обаче вътре е много малко пространството и става ужас.Как най добре да го направя.Върти ми се нещо от рода на някакво разклонение с външна кутия и в всяко табло да си влиза един кабел но незнам точно как.
fikata - майстор
Доколко разбирам твоята дилема е дали тези консуматори да ги захраниш радиално, магистрално или смесено? :?
Все пак, ако е преди меренето това решение е прерогатив на ЕРП-то.
valentino76bs - майстор
fikata написа:
Доколко разбирам твоята дилема е дали тези консуматори да ги захраниш радиално, магистрално или смесено? :?
Все пак, ако е преди меренето това решение е прерогатив на ЕРП-то.
Кабела си идва от къщата на собственика,няма да има отделна партида или електромер.АТабла са в двете противоположни страни на фургона.Кабела е един до фургона.Връзката ме интересува как да я направя,се едно е някакво разклонение.Примерно захранващия кабел влиза в едното табло ,правя разделка около един метър и там с някакви скоби ли не знам,да го разклоня към другото
Прикачен файл:
Picture.jpg
Двете табла са си паралелно,не са зависими едно от друго.
fikata - майстор
Аз си го представям така.Общият захранващ кабел външно до една метална кутия за външен монтаж / тип ПКОМ или подобна/. От нея чрез болтови-гаечни свръзки отделни кабели до всяко табло.
http://eltech3.com/products_list.php?ma ... at=&id=352
Последна промяна от fikata на вт фев 14, 2012 3:48 pm, променено общо 1 път.
valentino76bs - майстор
fikata написа:
Аз си го представям така.Общият захранващ кабел външно до една метална кутия за външен монтаж / тип ПКОМ или подобна/. От нея чрез болтови-гаечни свръзки отделни кабели до всяко табло.
Ако направя разделка примерно един метър на захранващия кабел,да му нанижа от тея тръбички/за удължаване,муфи/ за карбоване който ще останат вънка и пак може да ги сложа в кутия и да вкарам и другия кабел вътре в тръбичките,се едно наставяне правя и да ги карбовам дали ще стане добре. Така единия кабел въобще няма да го прекъсна. :?
PCL82 - майстор
Фиката добре ти е обяснил как да стане, ако инсталацията е стационарна.
Ако обаче фургоните ще се местят често може да се постъпи друго яче:
На всеки фургон се монтира един мъжки и един женски евроконтакт напр. 3Р+N+PE 32 или 63А и така фургоните се свързват с къси удължители, като вагончета едно за друго.
В Германия фургоните по строежите и ремонти на пътища са точно така: всеки си има вход и изход към следващ фургон. Идва крана, нарежда контейнерите еднин върху друг (2-3 етажа) или един до друг и после всичко свързват с евроконтакти помежду им и към времянка на ЕРП-то.
sts - специалист
valentino76bs искам да знам решихте ли си проблема с двете табла.Мога да дам решение но не можах да разбера какво целите - сигурност или друго защото фургона е пожароопасен обект.
valentino76bs - майстор
sts написа:
valentino76bs искам да знам решихте ли си проблема с двете табла.Мога да дам решение но не можах да разбера какво целите - сигурност или друго защото фургона е пожароопасен обект.
Тъкмо от там се връщам,започнах да го правя обекта,ами в смисъл реших така да го направя с такава метална кутия и от там да ги рзклоня за двете табла ...ти какво предложение имаш....?
sts - специалист
Моето предложение е в тази кутия да сложите два товарови прекъсвача с цел разделяне на веригите на двете табла.Товаровите прекъсвачи ще бъдат със стойност както главните предпазители на таблата.Те служат само да разделят а не да защитават.Защитата се изпълнява от главните АП.Товаровите прекъсвачи на външен вид са като АП.Тук не се налага допълнителни работи освен суха разделка на кабелите и стягане в клемите.Тук задължително трябва да се работи с кабели СВТ положени в тръба или пласмасов канал - избора е Ваш.
STO-YAN - специалист
PCL82 написа:
Фиката добре ти е обяснил как да стане, ако инсталацията е стационарна.
Ако обаче фургоните ще се местят често може да се постъпи друго яче:
На всеки фургон се монтира един мъжки и един женски евроконтакт напр. 3Р+N+PE 32 или 63А и така фургоните се свързват с къси удължители, като вагончета едно за друго.
В Германия фургоните по строежите и ремонти на пътища са точно така: всеки си има вход и изход към следващ фургон. Идва крана, нарежда контейнерите еднин върху друг (2-3 етажа) или един до друг и после всичко свързват с евроконтакти помежду им и към времянка на ЕРП-то.
+1
  • 1
  • 2

Тема "Идея за свързване на две три фазни табла ''последователно''." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: