Всички имаме коли, нали ?
zmiori - специалист
25th Hour написа:
zmiori написа:


Нека аз те питам един казус- с какво усилие и последователност се притягат болтовете на главата на Ауди 80 с тоя двигател с динамометричния ключ?

Айде направи си го сам.. бръкни в Аутодатата и виж последователността купи си ключа / защото читав не струва 30-50 лева, сложи си ангренажа по белезите, вържи си колекторите ама внимавай да не скъсаш шпилките, вържи си водите, виж си там вакуми ако има тоци, прегледай си всичко го направи за 2 часа и за 50 лева...

Сигурен съм че за всяка "тиква" си купуваш динамометричен ключ и го калкулираш в сметката на клиента е наи вече го оставяш в багажника на клиента след ремонта, я не се излагайте с тия инструменти купуваш ги и ги ползваш поне 5-6 години активно ане за 3-4 глави. Аз като монтирам СОТ-ове си купувам всеки ден по еди винтоверт по една стълба и поне един такер. Дане говоря за отвертките и уредите, а като се замисля и за всякопрограмиране охаквам поне по 2 лаптопа на панел, и то само ако е с 2 датчика ако е с повече надхвърлям 3 и повече. А сега се сетих когато клиента не може да си донесе апартамента примен в сервиза се налага аз да отида и всеки месец си сменям колата.
Съжялявам за спама ама по някога ставате смешни. Ако искате отговорете му с 10-15 символа като започнете с : аз го правя за ............лв.
рашкета - специалист
Абе аз бих му сменил гарнитурата и без пари ама ми е далеко.......
sstambo - специалист
Chefo77 написа:
sstambo написа:
25th Hour написа:
Тая тема стана страшна забава... аз знам, един магазин, където можеш да си купиш подобно на клингерит ама по хубаво и ПО-ЕФТИНО и да си изрежеш гарнитура... няма на скапаняците в магазина да им давам 25 лева за нова я... егати търгашите...ще използвам старите болтове за главата, нищо че са на 20 години... няма да им давам пари за нови я..иначе главата на бордюра пред блока ще стане равна като стъкло... според мен за около 20 лева ще стане всичко "шес" / тук включвам и 10 лева газ разбира се/..
Пич що говориш глупости ,това че не сьм от бальците които си дават парите на вятьра и хоп видиш ли страшна тема.Далеч сьм от мисьлта че няма да си плащам не напротив ,знам че сиренето е с пари но неможе например за сирене което струва 2,50лв да ми искат 8,00лв капиш.Неискам да влизам в спорове и незнам какви боклуци си слагате но за 25 лв качествена гарнитура няма.Неможе да ми обявяват цена за проверка на глава 80 лв която е 25лв в специализираният сервиз за ремонт на глави.Няма да ми говорите глупости тука и да спамите темата.
От свалянето на главата до тестването и шлайфането има и други процедури, недей така. Ти можеш ли да си разхвърляш главата до голо парче алуминий (ако е алуминиева, разбира се), и след това да я сглобиш обратно, като при това нагласиш всичко както трябва? Не подценявам знанията и уменията ти в никакъв случай, но аз лично въпреки че не съм технически неграмотен, не бих се хванал да го правя на моята кола.
Виж - ако само за носенето от сервиза до тестовата лаборатория и обратно искат 55 лева, ще ти дължа извинение! Но ако трябва да се пръска и събира тая глава ...
Аз това сьм завьршил и много глави сьм разхвьрлял и сьбирал,но от доста години несьм правил това упражнение,така че не ме плаши.Знам че качествен динамометричен ключ е 160 лв,наясно сьм с всички цени на качествени части и процедури.Темата ми не е да ми я направят без пари далеч сьм от мисьлта,но в някакви разумни граници.Колегата zmiori много точно ви даде пример.Е точно това искам да избегна.
Chefo77 - майстор
Е така кажи, какво само държиш в напрежение - кажи че сам можеш и си го правил досега :)
Успех!

Адаш, знаеш за големия залък и голямата дума :wink: Има двигатели и двигатели.
25th Hour - специалист
[/quote]
Аз това сьм завьршил и много глави сьм разхвьрлял и сьбирал,но от доста години несьм правил това упражнение,така че не ме плаши.Знам че качествен динамометричен ключ е 160 лв,наясно сьм с всички цени на качествени части и процедури.Темата ми не е да ми я направят без пари далеч сьм от мисьлта,но в някакви разумни граници.Колегата zmiori много точно ви даде пример.Е точно това искам да избегна.[/quote]

Колега аз те разбирам и просто се опитах да онагледя, че не всичко е толкова просто и за това се искат определен брой пари...

Колкото до колегата със СОТ-а, сигурно ги разбира много нещата в неговата област, но на моите въпроси не отговори, защото грам не разбира на практика- да, не се купува ключ за всяка кола, нито силикон нито тресочка, ти като монтираш датчиците и окабеляваш само материали ли си калкулираш или и труд? а това, което ти е в куфара нали някой го е плащал... така че в случая ти си смешен, защото твърдиш нещо от което очевидно не разбираш...
sstambo - специалист
Точно пьк този модел двигател е най простият и нищо сложно няма :) Така че приказките за сложност не минават при мен :axe: :axe: :axe:
Разковничето е до определеният брой пари,който варира в много големи граници . Дори и най високата да дадеш пак не е гаранция,наводни се сьс сервизи кой разбира кой не ,давай труд x5,части x3,и какво става :axe:
zmiori - специалист
25th Hour написа:
Аз това сьм завьршил и много глави сьм разхвьрлял и сьбирал,но от доста години несьм правил това упражнение,така че не ме плаши.Знам че качествен динамометричен ключ е 160 лв,наясно сьм с всички цени на качествени части и процедури.Темата ми не е да ми я направят без пари далеч сьм от мисьлта,но в някакви разумни граници.Колегата zmiori много точно ви даде пример.Е точно това искам да избегна.[/quote]

Колега аз те разбирам и просто се опитах да онагледя, че не всичко е толкова просто и за това се искат определен брой пари...

Колкото до колегата със СОТ-а, сигурно ги разбира много нещата в неговата област, но на моите въпроси не отговори, защото грам не разбира на практика- да, не се купува ключ за всяка кола, нито силикон нито тресочка, ти като монтираш датчиците и окабеляваш само материали ли си калкулираш или и труд? а това, което ти е в куфара нали някой го е плащал... така че в случая ти си смешен, защото твърдиш нещо от което очевидно не разбираш...[/quote]
zmiori - специалист
25th Hour написа:
Аз това сьм завьршил и много глави сьм разхвьрлял и сьбирал,но от доста години несьм правил това упражнение,така че не ме плаши.Знам че качествен динамометричен ключ е 160 лв,наясно сьм с всички цени на качествени части и процедури.Темата ми не е да ми я направят без пари далеч сьм от мисьлта,но в някакви разумни граници.Колегата zmiori много точно ви даде пример.Е точно това искам да избегна.[/quote]

Колега аз те разбирам и просто се опитах да онагледя, че не всичко е толкова просто и за това се искат определен брой пари...

Колкото до колегата със СОТ-а, сигурно ги разбира много нещата в неговата област, но на моите въпроси не отговори, защото грам не разбира на практика- да, не се купува ключ за всяка кола, нито силикон нито тресочка, ти като монтираш датчиците и окабеляваш само материали ли си калкулираш или и труд? а това, което ти е в куфара нали някой го е плащал... така че в случая ти си смешен, защото твърдиш нещо от което очевидно не разбираш...[/quote]

Я, ми ти сам си отговаряш Въпроса на момъка е точно за ТРУД. Не какви и колко ти струват инструментите.
Според мен ТРУД означава знание + работа. Е на тоя сбор напиши цена на човека не колко било трудно иколко ти струвал динамометричен ключ.
На повечето гарнитури си пише каква е последователноста и с колко N/M да я стегнеш. Така че и аутодата не тие нужна.
Ако искаш мога да ти напиша моите цени за труд. По тях сам можеш да си сметнеш колко щети струва монтажа.
Колега "25th Hour", Стефко сравнително кратко и подробно ти обесни каква е процедурата.Защо говориш някакви си глупости как без задължителните процедури ще смениш гарнитурата и при слагането на главата ще сложиш старите болтове!?Това си е чисто селско тарикатство което в повечето случай излиза после скъпо - а недаи си боже да я продадеш на някои и да се хване за главата.Умолявам те да не пишеш повече такива глупости във форума.
Поздрави.
velsi - Почетен майстор
Весела тема. :-D От цялата работа не разбрах само едно: какво им е на старите болтове, че да не ги сложа пак? Или е по добре да изхвърля оригиналните немски болтове, а да сложа някакви най-вероятно китайски?

Тема "Смяна гарнитура на глава" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: