Всички имаме коли, нали ?
puh4 - специалист
velsi написа:
Весела тема. :-D От цялата работа не разбрах само едно: какво им е на старите болтове, че да не ги сложа пак? Или е по добре да изхвърля оригиналните немски болтове, а да сложа някакви най-вероятно китайски?
Разтягат се и изтъняват, желателно е на всяко второ отваряне смяна.
MamaMy - майстор
Аз пък да ви кажа, че дори и леко разтеглени стават. Просто се скъсяват с 1 мм на шмиргела, продухваш отворите с компресора да не е влязло нещо вътре при демонтажа (дори и водата пречи) и затягаш с динамометричния ключ. :wink:
sstambo - специалист
velsi написа:
Весела тема. :-D От цялата работа не разбрах само едно: какво им е на старите болтове, че да не ги сложа пак? Или е по добре да изхвърля оригиналните немски болтове, а да сложа някакви най-вероятно китайски?
Ми тази тема я направиха "весела",хора които си нямат друга работа,и се правят на" разбирачи".Що се отнася до болтовете много хора са се опарили от некачествени болтове, и после пак са си слагали старите,естествено ако са още годни за употреба.Що се отнася по темата за последен пьт казвам че щом сваля главата ще и направя цялостна ревизия.
Chefo77 - майстор
Да не говорим, че има двигатели, при които е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се оставят старите болтове вместо нови, естествено - след проверка на дължината им...
bulhomes2 - майстор
sstambo преди 4-5 години правих тази процедура. Помня, че ми излезе 120 лв (щото се оказа излишно). От тях помня само, че 20 лв бяха за шлайф. Другото беше за труд и материали. Около 100 000 км съм му навил след това. Това Ауди е железно - прост и здрав автомобил. Единствения му кусур е малкия багажник. Потърси форума на Ауди - има много теми по случая.
sstambo - специалист
bulhomes2 написа:
sstambo преди 4-5 години правих тази процедура. Помня, че ми излезе 120 лв (щото се оказа излишно). От тях помня само, че 20 лв бяха за шлайф. Другото беше за труд и материали. Около 100 000 км съм му навил след това. Това Ауди е железно - прост и здрав автомобил. Единствения му кусур е малкия багажник. Потърси форума на Ауди - има много теми по случая.
Здравей сега хората там се пооядоха и искат 550лв за целият ремонт,като има кой да им ги дава.... :lol: Знам че тази машина е желязна и затова си я обичам. :yawinkle:
puh4 - специалист
MamaMy написа:
Аз пък да ви кажа, че дори и леко разтеглени стават. Просто се скъсяват с 1 мм на шмиргела, продухваш отворите с компресора да не е влязло нещо вътре при демонтажа (дори и водата пречи) и затягаш с динамометричния ключ. :wink:
Добре, дължината ще докараш, а еластичноста на болта как ще върнеш?
brano - напреднал
Ето какво казва аутодатата за смяна на болтовете.

Прикачен файл

1.jpg
1.jpg (82.95 KиБ) Видяна 3010 пъти
25th Hour - специалист
Няма смисъл да се вадят графики и да се обяснява, защо се сменят някакви части..... ако искат хората да слагат и стари гарнитури, стари болтове може и старото масло да се налее... Колкото и да е куче мотора в тия години си иска своето...
Chefo77 - майстор
25th Hour написа:
Няма смисъл да се вадят графики и да се обяснява, защо се сменят някакви части..... ако искат хората да слагат и стари гарнитури, стари болтове може и старото масло да се налее... Колкото и да е куче мотора в тия години си иска своето...
Няма смисъл да спориш - има компоненти, които може да се оставят и то точно заради това, че новите не съответстват на качеството на оригиналните. Болтовете са едни от тях. Точно заради еластичността.

Тема "Смяна гарнитура на глава" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: