Нее колега! Конските сили са почти постоянна величина. Изменят се най-вече при износването на двигателя. От оборотите зависи въртящия момент. Маслото го смених при 5 часа работа.Чел съм упътванията на други мотофрези и там пише, че първото масло се сменя от 3-5 мото часа. Наклоних фрезата да се източи напълно маслото. С просто око се виждаха хиляди малки стружки как плуват в маслото. Тези двигатели нямат филтри на маслото и ако се продължи да се работи със това "шлайф масло" може да изпилите двигателя.
Всички въпроси за вилата.
nikivd
- специалист
92 мнения в "Препоръчайте ми марка мотофреза."
nikivd
- специалист
- Мнения: 213
По тези данни с Твоята мотофреза трябва да работиш с пълна газ за да ти изкара 4 к.с.
. Как три различни модела двигатели на бензин, четиритактови, 144сс, вадят различна мощност и то при такава голяма разлика в оборотите.
Според мен първите 3 модела, двигателите им са напълно еднакви. Може би разликата им е в броя скорости, или нещо подобно.


Тани
- модератор
- Мнения: 7137
Един потребител вместо мнение бе пуснал доклад. Ето го:
inkov + написа:Повече информацияПП не съм сигурен за името нещо започващо с Инков беше!
Имам мотофреза гардения 6.5к.с. и съм много доволен от нея. Имам и инвентар но без ремарке,днес го гледах в магазина 750лв. прекалено скъпо ми изглежда и за това реших ,че ще си го правя сам. Това което ме притеснява е захвата на теглича с самия шарнир на мотофрезата/държи се на четири болта 8мм.в алуминиевия блок/ твърде слаб ми изглежда.Моля, ако има колеги с опит в това начинание да го споделят. Поздрави.
Leon
- специалист
- Мнения: 526
Здравейте!
Преди седмица по съвета на stiv1961 поръчах и ми изпратиха това:
http://www.dikarconsult.com/index.php?l=133&id=2040
Впечатления:
1. На фреза работи отлично. Окопава се до калниците, ама есента е изорано дълбоко.
2. При фрезоване работи по-добре на 2 скорост.
3. Карането на задна е много опасно. Ако се спънеш както вървиш назад, като нищо ще ти "захапе" краката докато успееш да пуснеш съединителя.
4. Достатъчно мощна е за фрезоване. 500 квадрата ги минах за 10 - 15 минути.
5. Пробвах я на браздир и оране. Голяма мъка. Явно трябват метални колела и тежести. Постоянно върти гуми. На асфалт я спирам, ама движението и само, не и двигателя. Двигателят е доволно мощен (7 коня) и пили гумите на асфалта. Оборотите му не се променят.
6. Пали винаги на смукач дори да е загрял.
Имам няколко въпроса за работилите с такава:
1. Как определяте колко часа сте работили за да смените маслото? Засичате и си записвате или "на око".?
2. На колко атмосфери трябва да се помпят гумите? В упътването не пише.
Към stiv1961:
Когато си с натоварено ремарке превърта ли гумите. Имам автомобилно ремарке. Навремето го купихме и с теглич за фреза и спирачки. Мисля си обаче, че ще боксува на баир.
п.п. Понеже металните колела са 150 - 160 лв. (тежестите още толкова) съм решил да намеря две автомобилни джанти и върху тях да заваря 10 - 12 винкела 40х40. Най добре от полско фиатче, че са 12 цола.
Оригиналния фланец е 4х108. Знаете ли кои коли са с такова междуосово разстояние на болтовете на джантите, че иначе трябва да правя и редуциращ фланец.
А някой пробвал ли е с такива колела. Мисля си, че тези винкели ще играят роля като фреза и пак ще боксуват и окопават.
Благодаря!
Преди седмица по съвета на stiv1961 поръчах и ми изпратиха това:
http://www.dikarconsult.com/index.php?l=133&id=2040
Впечатления:
1. На фреза работи отлично. Окопава се до калниците, ама есента е изорано дълбоко.
2. При фрезоване работи по-добре на 2 скорост.
3. Карането на задна е много опасно. Ако се спънеш както вървиш назад, като нищо ще ти "захапе" краката докато успееш да пуснеш съединителя.
4. Достатъчно мощна е за фрезоване. 500 квадрата ги минах за 10 - 15 минути.
5. Пробвах я на браздир и оране. Голяма мъка. Явно трябват метални колела и тежести. Постоянно върти гуми. На асфалт я спирам, ама движението и само, не и двигателя. Двигателят е доволно мощен (7 коня) и пили гумите на асфалта. Оборотите му не се променят.
6. Пали винаги на смукач дори да е загрял.
Имам няколко въпроса за работилите с такава:
1. Как определяте колко часа сте работили за да смените маслото? Засичате и си записвате или "на око".?
2. На колко атмосфери трябва да се помпят гумите? В упътването не пише.
Към stiv1961:
Когато си с натоварено ремарке превърта ли гумите. Имам автомобилно ремарке. Навремето го купихме и с теглич за фреза и спирачки. Мисля си обаче, че ще боксува на баир.
п.п. Понеже металните колела са 150 - 160 лв. (тежестите още толкова) съм решил да намеря две автомобилни джанти и върху тях да заваря 10 - 12 винкела 40х40. Най добре от полско фиатче, че са 12 цола.
Оригиналния фланец е 4х108. Знаете ли кои коли са с такова междуосово разстояние на болтовете на джантите, че иначе трябва да правя и редуциращ фланец.
А някой пробвал ли е с такива колела. Мисля си, че тези винкели ще играят роля като фреза и пак ще боксуват и окопават.
Благодаря!
stiv1961
- майстор
- Мнения: 5124
Leon написа: Към stiv1961:Превърта ги особено на баир.Товарил съм пясък от Тунджа и на един баир ме поозори. Върнах се назад, засилих я на втора и излязох като синковците отзад помагаха
Когато си с натоварено ремарке превърта ли гумите. Имам автомобилно ремарке. Навремето го купихме и с теглич за фреза и спирачки. Мисля си обаче, че ще боксува на баир.


П.П. Намерих снимки преди и след ,,фейслифта"

Прикачен файл
freza.jpg (102.31 KиБ) Видяна 13048 пъти
Прикачен файл
freza 2.jpg (99.13 KиБ) Видяна 13048 пъти
kuger
- майстор
- Мнения: 4293
До Nikivd: моята е с EY 20D, работя в различни диапазони от обороти, нямам проблеми.
До Leon: ремаркето ми е с изнесен назад мост и вградени спирачки, натоварването върху фрезата е доста голямо, но пак върти колела, веднаж ми скъса болта на полуоската. Оране и браздене без метални колела и тежести е бита кауза.
Максималните обороти на ходовия вал са 160.
До Leon: ремаркето ми е с изнесен назад мост и вградени спирачки, натоварването върху фрезата е доста голямо, но пак върти колела, веднаж ми скъса болта на полуоската. Оране и браздене без метални колела и тежести е бита кауза.
Максималните обороти на ходовия вал са 160.
nikivd
- специалист
- Мнения: 213
Leon написа:Здравейте!Браво колега, и моят е абсолютно същата, само че под друга марка :Д http://motofrezibg.com/home?page=shop.p ... egory_id=1 и малко по еФтина с безплатна доставка. Наистина палят само на смукач. Остави я да работи поне 5 часа и сменяй маслото. С просто око ще видиш хилядите малки стружки. Колко масло сипа в скоростната кутия? Аз моята я напълних до отвора за пълнене около 1,5л. Но след няколко часа работа се случи следното. Като фрезовам известно време 2-3 мин. и след това включа задна, тапата която е на оста за превключване на скоростите ( най-малката от дясно) пада. Хванах я с една скоба и вече няма мърдане. Внимавай да не я изгубиш твоята защото аз едвам я намерих. Би ли дал снимка или няколко снимки с подредбата на мотичките. Моята беше разглобена до болт
Преди седмица по съвета на stiv1961 поръчах и ми изпратиха това:
http://www.dikarconsult.com/index.php?l=133&id=2040
Впечатления:
1. На фреза работи отлично. Окопава се до калниците, ама есента е изорано дълбоко.
2. При фрезоване работи по-добре на 2 скорост.
3. Карането на задна е много опасно. Ако се спънеш както вървиш назад, като нищо ще ти "захапе" краката докато успееш да пуснеш съединителя.
4. Достатъчно мощна е за фрезоване. 500 квадрата ги минах за 10 - 15 минути.
5. Пробвах я на браздир и оране. Голяма мъка. Явно трябват метални колела и тежести. Постоянно върти гуми. На асфалт я спирам, ама движението и само, не и двигателя. Двигателят е доволно мощен (7 коня) и пили гумите на асфалта. Оборотите му не се променят.
6. Пали винаги на смукач дори да е загрял.
Имам няколко въпроса за работилите с такава:
1. Как определяте колко часа сте работили за да смените маслото? Засичате и си записвате или "на око".?
2. На колко атмосфери трябва да се помпят гумите? В упътването не пише.
Към stiv1961:
Когато си с натоварено ремарке превърта ли гумите. Имам автомобилно ремарке. Навремето го купихме и с теглич за фреза и спирачки. Мисля си обаче, че ще боксува на баир.
п.п. Понеже металните колела са 150 - 160 лв. (тежестите още толкова) съм решил да намеря две автомобилни джанти и върху тях да заваря 10 - 12 винкела 40х40. Най добре от полско фиатче, че са 12 цола.
Оригиналния фланец е 4х108. Знаете ли кои коли са с такова междуосово разстояние на болтовете на джантите, че иначе трябва да правя и редуциращ фланец.
А някой пробвал ли е с такива колела. Мисля си, че тези винкели ще играят роля като фреза и пак ще боксуват и окопават.
Благодаря!

За да не боксува много на транспорт трябват тежести на колелата, както и да се раздалечат малко. За оране и дума да не става. Освен ако не искаш да я прегрееш. За да изореш един декар ще ти трябват поне 2 дена приключение + няколко пълни резервоара. Викай някой да ти я изоре с малък трактор. При нас вземат до 18лв/дка. Фабричните ремаркета за кола са твърде тежки за мотофрези. Ако можеш направи си едно малко ремарке с гуми от някой стар мотоциклет ИЖ.
kuger
- майстор
- Мнения: 4293
Това ремарке го тегля вече над 6 години. Не с трактора, на него вече друг му се радва. Тегля го с фреза на Петров, модел Марго. Стара е, няма я в нета, но ще направя снимка и ще я покажа. Въобще не и тежи ремаркето / около 150 кг.е /. Товаря го както ми отърва, досега не съм оставал на къра.

scan0001 (663 x 467).jpg (94.68 KиБ) Видяна 13005 пъти
Stiv, тези фарчета "екстра" ли е, или "оригинал"? Как ги захранваш?
Прикачен файл:
scan0001 (663 x 467).jpg (94.68 KиБ) Видяна 13005 пъти
Leon
- специалист
- Мнения: 526
nikivd написа:[Браво колега, и моят е абсолютно същата, само че под друга маркаВзех тази, защото беше с "подарък" плуг и раздвижен браздир.
...................

Набраздих и засях даже картофи. Не е чак толкова бавно, но трябва да и се помага. Браздите стават малко плитки. Фрезоването обаче е върховно, става на пепел. Ами нали затова е кръстена мотофреза, а не трактор.
Изпратиха я заредена с масла и учудващо с 1 - 1,5 литра бензин. Да не повярваш чак.
Ще взема по-рано да сменя маслата, че тези 5 часа знам ли ги точно ли съм отчел.
Тема "Препоръчайте ми марка мотофреза." | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!