• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
Всички въпроси за вилата.
nikivd - специалист
Нее колега! Конските сили са почти постоянна величина. Изменят се най-вече при износването на двигателя. От оборотите зависи въртящия момент. Маслото го смених при 5 часа работа.Чел съм упътванията на други мотофрези и там пише, че първото масло се сменя от 3-5 мото часа. Наклоних фрезата да се източи напълно маслото. С просто око се виждаха хиляди малки стружки как плуват в маслото. Тези двигатели нямат филтри на маслото и ако се продължи да се работи със това "шлайф масло" може да изпилите двигателя.
kuger - майстор
Да не съм голословен

Прикачен файл

Изображение379.jpg
nikivd - специалист
По тези данни с Твоята мотофреза трябва да работиш с пълна газ за да ти изкара 4 к.с. :-D . Как три различни модела двигатели на бензин, четиритактови, 144сс, вадят различна мощност и то при такава голяма разлика в оборотите. :shock: Според мен първите 3 модела, двигателите им са напълно еднакви. Може би разликата им е в броя скорости, или нещо подобно.
Тани - модератор
Един потребител вместо мнение бе пуснал доклад. Ето го:
inkov + написа:
Повече информация
Имам мотофреза гардения 6.5к.с. и съм много доволен от нея. Имам и инвентар но без ремарке,днес го гледах в магазина 750лв. прекалено скъпо ми изглежда и за това реших ,че ще си го правя сам. Това което ме притеснява е захвата на теглича с самия шарнир на мотофрезата/държи се на четири болта 8мм.в алуминиевия блок/ твърде слаб ми изглежда.Моля, ако има колеги с опит в това начинание да го споделят. Поздрави.
ПП не съм сигурен за името нещо започващо с Инков беше!
Leon - специалист
Здравейте!

Преди седмица по съвета на stiv1961 поръчах и ми изпратиха това:
http://www.dikarconsult.com/index.php?l=133&id=2040

Впечатления:
1. На фреза работи отлично. Окопава се до калниците, ама есента е изорано дълбоко.
2. При фрезоване работи по-добре на 2 скорост.
3. Карането на задна е много опасно. Ако се спънеш както вървиш назад, като нищо ще ти "захапе" краката докато успееш да пуснеш съединителя.
4. Достатъчно мощна е за фрезоване. 500 квадрата ги минах за 10 - 15 минути.
5. Пробвах я на браздир и оране. Голяма мъка. Явно трябват метални колела и тежести. Постоянно върти гуми. На асфалт я спирам, ама движението и само, не и двигателя. Двигателят е доволно мощен (7 коня) и пили гумите на асфалта. Оборотите му не се променят.
6. Пали винаги на смукач дори да е загрял.

Имам няколко въпроса за работилите с такава:
1. Как определяте колко часа сте работили за да смените маслото? Засичате и си записвате или "на око".?
2. На колко атмосфери трябва да се помпят гумите? В упътването не пише.

Към stiv1961:

Когато си с натоварено ремарке превърта ли гумите. Имам автомобилно ремарке. Навремето го купихме и с теглич за фреза и спирачки. Мисля си обаче, че ще боксува на баир.

п.п. Понеже металните колела са 150 - 160 лв. (тежестите още толкова) съм решил да намеря две автомобилни джанти и върху тях да заваря 10 - 12 винкела 40х40. Най добре от полско фиатче, че са 12 цола.
Оригиналния фланец е 4х108. Знаете ли кои коли са с такова междуосово разстояние на болтовете на джантите, че иначе трябва да правя и редуциращ фланец.
А някой пробвал ли е с такива колела. Мисля си, че тези винкели ще играят роля като фреза и пак ще боксуват и окопават.

Благодаря!
stiv1961 - майстор
Leon написа:
Към stiv1961:
Когато си с натоварено ремарке превърта ли гумите. Имам автомобилно ремарке. Навремето го купихме и с теглич за фреза и спирачки. Мисля си обаче, че ще боксува на баир.
Превърта ги особено на баир.Товарил съм пясък от Тунджа и на един баир ме поозори. Върнах се назад, засилих я на втора и излязох като синковците отзад помагаха :) С браздира и гумените колелета без тежести наистина си е голям зор, а металните колелета и тежестите не са все още по джоба ми. Ще търся и аз някаква алтернатива. Успех на всички ,,фрезисти" :)
П.П. Намерих снимки преди и след ,,фейслифта" :-D

Прикачен файл

freza.jpg
freza.jpg (102.31 KиБ) Видяна 13048 пъти

Прикачен файл

freza 2.jpg
freza 2.jpg (99.13 KиБ) Видяна 13048 пъти
kuger - майстор
До Nikivd: моята е с EY 20D, работя в различни диапазони от обороти, нямам проблеми.
До Leon: ремаркето ми е с изнесен назад мост и вградени спирачки, натоварването върху фрезата е доста голямо, но пак върти колела, веднаж ми скъса болта на полуоската. Оране и браздене без метални колела и тежести е бита кауза.
Максималните обороти на ходовия вал са 160.
nikivd - специалист
Leon написа:
Здравейте!

Преди седмица по съвета на stiv1961 поръчах и ми изпратиха това:
http://www.dikarconsult.com/index.php?l=133&id=2040

Впечатления:
1. На фреза работи отлично. Окопава се до калниците, ама есента е изорано дълбоко.
2. При фрезоване работи по-добре на 2 скорост.
3. Карането на задна е много опасно. Ако се спънеш както вървиш назад, като нищо ще ти "захапе" краката докато успееш да пуснеш съединителя.
4. Достатъчно мощна е за фрезоване. 500 квадрата ги минах за 10 - 15 минути.
5. Пробвах я на браздир и оране. Голяма мъка. Явно трябват метални колела и тежести. Постоянно върти гуми. На асфалт я спирам, ама движението и само, не и двигателя. Двигателят е доволно мощен (7 коня) и пили гумите на асфалта. Оборотите му не се променят.
6. Пали винаги на смукач дори да е загрял.

Имам няколко въпроса за работилите с такава:
1. Как определяте колко часа сте работили за да смените маслото? Засичате и си записвате или "на око".?
2. На колко атмосфери трябва да се помпят гумите? В упътването не пише.

Към stiv1961:

Когато си с натоварено ремарке превърта ли гумите. Имам автомобилно ремарке. Навремето го купихме и с теглич за фреза и спирачки. Мисля си обаче, че ще боксува на баир.

п.п. Понеже металните колела са 150 - 160 лв. (тежестите още толкова) съм решил да намеря две автомобилни джанти и върху тях да заваря 10 - 12 винкела 40х40. Най добре от полско фиатче, че са 12 цола.
Оригиналния фланец е 4х108. Знаете ли кои коли са с такова междуосово разстояние на болтовете на джантите, че иначе трябва да правя и редуциращ фланец.
А някой пробвал ли е с такива колела. Мисля си, че тези винкели ще играят роля като фреза и пак ще боксуват и окопават.

Благодаря!
Браво колега, и моят е абсолютно същата, само че под друга марка :Д http://motofrezibg.com/home?page=shop.p ... egory_id=1 и малко по еФтина с безплатна доставка. Наистина палят само на смукач. Остави я да работи поне 5 часа и сменяй маслото. С просто око ще видиш хилядите малки стружки. Колко масло сипа в скоростната кутия? Аз моята я напълних до отвора за пълнене около 1,5л. Но след няколко часа работа се случи следното. Като фрезовам известно време 2-3 мин. и след това включа задна, тапата която е на оста за превключване на скоростите ( най-малката от дясно) пада. Хванах я с една скоба и вече няма мърдане. Внимавай да не я изгубиш твоята защото аз едвам я намерих. Би ли дал снимка или няколко снимки с подредбата на мотичките. Моята беше разглобена до болт :-D и все ми се струва, че не съм ги подредил правилно.

За да не боксува много на транспорт трябват тежести на колелата, както и да се раздалечат малко. За оране и дума да не става. Освен ако не искаш да я прегрееш. За да изореш един декар ще ти трябват поне 2 дена приключение + няколко пълни резервоара. Викай някой да ти я изоре с малък трактор. При нас вземат до 18лв/дка. Фабричните ремаркета за кола са твърде тежки за мотофрези. Ако можеш направи си едно малко ремарке с гуми от някой стар мотоциклет ИЖ.
kuger - майстор
Това ремарке го тегля вече над 6 години. Не с трактора, на него вече друг му се радва. Тегля го с фреза на Петров, модел Марго. Стара е, няма я в нета, но ще направя снимка и ще я покажа. Въобще не и тежи ремаркето / около 150 кг.е /. Товаря го както ми отърва, досега не съм оставал на къра.
Прикачен файл:
scan0001 (663 x 467).jpg
scan0001 (663 x 467).jpg (94.68 KиБ) Видяна 13005 пъти
Stiv, тези фарчета "екстра" ли е, или "оригинал"? Как ги захранваш?
Leon - специалист
nikivd написа:
[Браво колега, и моят е абсолютно същата, само че под друга марка
...................
Взех тази, защото беше с "подарък" плуг и раздвижен браздир. :) Не че вършат много работа, но и двете като допълнителен инвентар са по 60 - 70 лв.
Набраздих и засях даже картофи. Не е чак толкова бавно, но трябва да и се помага. Браздите стават малко плитки. Фрезоването обаче е върховно, става на пепел. Ами нали затова е кръстена мотофреза, а не трактор.

Изпратиха я заредена с масла и учудващо с 1 - 1,5 литра бензин. Да не повярваш чак.

Ще взема по-рано да сменя маслата, че тези 5 часа знам ли ги точно ли съм отчел.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Тема "Препоръчайте ми марка мотофреза." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: