• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Всички въпроси за вилата.
stiv1961 - майстор
kuger написа:
Stiv, тези фарчета "екстра" ли е, или "оригинал"? Как ги захранваш?
Допълнителна екстра :) един приятел ми ги подари, но още не съм ги захранил. Пък и къде ще ходя през нощта. Моята също я изпратиха заредена с масло и около 2 л бензин. По телефона ми казаха, че ги зареждат и ги оставят да работят около 30-40 мин. на празен ход. Не бях сигурен и като я тормозих 4-5 часа смених маслото. Сега вече е на 18, още два м.ч. и пак ще го сменя. А бе върши идеална работа- на 25-30 см. всичко става ,,пепел от рози" :-D /тъкмо започна и не се сдържах/ :lol:
Leon - специалист
Колега nikivd ,

Забравих за фрезите, пък не ме пуска да редактирам.

Понеже няма нищо в описанието, мислих :? мислих и го реших.
Мотичките (лопатките, шините) трябва да се врязват в почвата първо от центъра на въртене към периферията.

Представи си че замахваш с ятаган (който нали е крив) към земята. Както си застанал в посоката на движение, мотичките които са пред оста, трябва да са като ятагана.
nikivd - специалист
Лесно е да го кажеш, но да ги подредиш е съвсем друго :-D Явно е било много трудно да отворя сайта от където я купих и да видя, че има снимка на фрезата :-D http://motofrezibg.com/home?page=shop.p ... gory_id=10 като се даде снимката в пълен размер се вижда горе долу ясно. Утре почва мъката пак с десетки-те болтове :sad: Моята мотофреза също е с подарък браздилник. Иначе плуга е 40 лв. http://motofrezibg.com/home?page=shop.b ... gory_id=10 И аз я пробвах с браздилника, но с гумени колела трябва да се мине 2 пъти. Или преди това да се фрезова на по-голяма дълбочина.
iivanov - майстор
Абе само аз ли сменям първото масло на 20мч?Поне на субаруто така е по книжка.А следващите на по 100.За трансмисионното на 250.

Прикачен файл

Снимки0448E002.jpg
nikivd - специалист
20 ми се струва много работа със масло пълно със стружки. Смених го на около 5 часа. Сега ще го сменя след 20. След това на 40-50 часа най-много. 100 часа са твърде много. Все пак фрезите нямат маслен филтър а работят в силно запрашена среда., По-добре да се сменя на всеки 20-30 часа със евтино наливно масло за 5 лв. от колкото на 100 часа със скъпо масло за 25лв.
iivanov - майстор
Не знам,може да има някаква заводска разработка.Щото книжката е за обслужване на двигатели робин субару и вдъхва доверие. Запрашеноста мисля,че не влияе на маслото,а изгорелите газове.А първото масло беше чисто,без стружки.
nikivd - специалист
Въздуха е силно абразивен при фрезоване. Още не са измислили филтър който пречиства въздуха на 100%. Част от абразивните частица влизат в двигателя и износват буталната група. Част от тях остават в маслото. За това по честата смаяна и почистване на филтъра е по добре. 100 часа са твърде много. ако работиш по 20 часа на година ти трябва да смениш маслото на 5 години. Или по-скоро целия двигател.
iivanov - майстор
Съгласен съм,обслужването на въздушния филтър е"жизненоважна"операция.От приложената снимка е видно,че се прави на 200мч.При нашето офроуд използване считам 100мч /1 сезон/ за добра цифра.Естествено грубия филтър/няк'ъв дунапрен/се чисти много по-често.Притеснявам се повече за за боклуците дето ги набива вентилатора в каналите за охлаждане.Ако отворя стартерния капак,дали ще ми падне гаранцията?

Прикачен файл

Снимки0610E001.jpg
Снимки0610E001.jpg (42.67 KиБ) Видяна 10070 пъти

Прикачен файл

Снимки0612E001.jpg
Снимки0612E001.jpg (48.83 KиБ) Видяна 10070 пъти
nikivd - специалист
100 часа X 1,3 дка = 130 декара фрезоване на смяна на масло :shock: Не знам колега но това ми се струва страшно много.
В моята инструкция пише следното.
Гаранцията отпада при:
-Не смяна на маслото на всеки 40 моточаса.
-Не почистване на въздушния филтър на всеки 20 моточаса. (Ако работи при силни запрашени условия на 10 моточаса)
Това е упътването на фрезата.

А упътването на двигателя пише на 100 моточаса. Това е така защото този тип двигатели са предназначени за използване на различни машини. Този двигател ако е на генератор на ток, ще работи в много по -лек режим и натоварване и в по- чиста среда от абразивни частици от една мотофреза. Затова го дават смяна на масло на 100 моточаса.

Търси си упътване за мотофреза а не универсално упътване за двигателя.
iivanov - майстор
Руснаците/машината ми е Нева/слагат различни двигатели.Освен субару слагат бригс,руския дм-1,а от известно време и хонда.Поради тази причина имат 2 инструкции.Една за двигателя и една за машината.В случай на повреда на двигателя,проблема го приема двигателостроителя, а не производителя на Нева.А щом двигателостроителя му стиска...Между другото,този звяр не е проектиран само за фрезоване.Към него има косачка, роторен снегорин и др глезотии,но за съжаление ги нямам.Но въпреки това може би само 1/4 от работата се пада на фрезоването.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Тема "Препоръчайте ми марка мотофреза." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: