Koйто въпрос вероятно ще си остане без отговор. Вече на нищо не учат в техникумите, когато аз бях ученик подобни схеми ги "опроводявахме" в рамките на 1-2 учебни часа..

razora911 написа:Защото програмата го генерира така ?Програмата НЕ го генерира. Опроводяването го извършвам аз.
razora911 написа:За да промени капацитета в определена граница.Кой капацитет и каква граница?
Найденов написа:razora911, не налучквай!Колеги ВСЯКАКВА помощ (жокери) е позволена, НО НЕ И ОТГОВОРА. Целта ми е да се научи/прочете/ нещо - ДЕЦАТА СА НАШЕТО БЪДЕЩЕ.
Поразгледай някой datasheet на показаните елементи. Бих ти обяснил (подсказал), но тогава няма да имаш опроводяване, което ти обеща a_anastassov.
Моля това да не се брои за "помощ от приятел", а за стимулиращ тласък.
П. С. То тия неща и по моята специалност не са (аз съм патоанатом, не че се хваля) ама като ми дотрябваха попрочетох и разбрах, че цифровата схемотехника е в доста отношения по- лесна от аналоговата.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: