Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
sashonikolov - специалист
Просто очаквах да е по-бърза като реакция.
Само ще променя разположението на контактора и защитата както ме посъветва едно приятелче.
Първо да е защитата и след нея контактора понеже сега първо във веригата е контактора и след него е защитата.
fikata - майстор
Моторната защита представлява комбинация от автоматичен прекъсвач за ток при к.с/максимално токова защита/ и защита от претоварване/термична защита/. Т.е в силовата верига за пускане на двигателя няма нужда от други предпазители. Нормално схемата е: моторна защита,/контактор/,двигател.
sashonikolov - специалист
Така де......аз съм ги разместил.. :-D
Понеже точно по твоя коментар,който си цитирал,коментирах с моя авер,който си е виден електротехник и той ми каза същото,което си ми написал и ми изказа и доводите.
Съгласих се и си признавам грешката и утре това ще бъде променено.И контактора и защитата са почти един до друг на една и съща DIN шина така,че е лесна работа.
sashonikolov - специалист
10 секунди...толкова е времето за сработване на защитата при претоварване по ток.Но трябва претоварването да не е пиково за кратко време а в постоянно и тогава в накъде към 10тата секунда изключва PKZто

Тема "Връзване на моторна защита" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: