120 лева са адски много за такъв проблем
предвид дадената схема която най вероятно е 100% същата то намирането на проблема не би отнело повече от 10-15минути за човек който разбира
а кабелите както е казал "майстора" не могат да прогният "по думите на башмайстора се оказа от прогнили кабели"по вероятно е от окисляване,лоша връзка да се е получил проблема
за локализирането на проблема е необходим само 12волтов фазомер,проверява се за изгорял бушон,след това се проверява управляващата верига на релето и след това силовата
като едно бързо шунтирване на силовата верига/контактната система на релето/ би дала бърза насока за това къде е проблема
								
															
																															
																								
															предвид дадената схема която най вероятно е 100% същата то намирането на проблема не би отнело повече от 10-15минути за човек който разбира
а кабелите както е казал "майстора" не могат да прогният "по думите на башмайстора се оказа от прогнили кабели"по вероятно е от окисляване,лоша връзка да се е получил проблема
за локализирането на проблема е необходим само 12волтов фазомер,проверява се за изгорял бушон,след това се проверява управляващата верига на релето и след това силовата
като едно бързо шунтирване на силовата верига/контактната система на релето/ би дала бърза насока за това къде е проблема





 .После гледах в Пета предавка че смяната на крушка на този модел струва 70 лири.
.После гледах в Пета предавка че смяната на крушка на този модел струва 70 лири.