• 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
rook - специалист
MMIel Като гледам с какви батерии си, мисля си, че ще ти се налага да ползваш превключвателя на скоростите. Да ги зареждаш по 2 пъти на ден и то почти ги разреждаш до минималния им праг, няма да ги бъде много. Ако забеляза, на старото колело бях със същите превключватели като твоите, но бях разменил местата на ръчката за ускорение и на това за стоп/мигачи. Бяха подредени така - най-отвътре лост за спирачката, после лост за ускорение, превключвател на скоростите, става дума за дясната страна. Там пластина за удължаване също е добър вариант. Не знам как е при теб, но аз като държа 15 мин. натиснат лоста на газта и ми се схваща пръста, затова гледам да ми е максимално удобно. Дано да ти е удобно както си го монтирал сега.
Не знам до колко са същите стопчетата, защото аз имам по 3 светодиода за всеки мигач и 5 светодиода за стоп/габарит. Когато натисна стопа светват и 5-те. Освен това същите 5 светят и габаритен режим, в зависимост от програмата. Когато светят само за габарит или само за спирачка светят с един интензитет, а когато един или няколко светодиода съвпаднат да светят едновременно за габарит и стоп, светят по-силно.
gotiniq7 положението е по-зле от колкото го представяш. :) При 12Ач акумулатори им дават този капацитет при 0,6А ток. Тук могат да се видят пълните характеристики на моите акумулатори http://www.sunnyway-battery.com/PDF/ge/ ... 812V12.pdf , които са на има няма 20-30 цикъла и стоят под леглото. Освен голямото им тегло, много ме дразнеше и как не можеха да захранват двигателя по баирите нагоре. Аз обичам да си въртя, но бързо се уморявам и съвместното използване на ел. двигател и моята тяга ми пасваха идеално. Освен всичко останало, добре се вижда в линка който дадох, че за 12месеца съхранение, капацитета им пада до 65%
Ради Тодоров - специалист
Някой да сподели с конрадския кит с черният електромотор дали е с зареждане на батерията при спиране,че при мен нещо не сработва.
sasko12345 - специалист
При мене напрежението на изходите на контролера за батерията когато въртя без батерия показваше от 0 до 42 волта така че би трябвало да зарежда. Като ги дадеш на късо се усеща спиране.

ПОнеже всички имаме оловни акумулатори а като гледам скоро ще трябва да ги връщаме в хаджи димитър в надин ги изкупуват по 90 стотинки на килограм там е най изгодно не ги давайте за жълти стотинки
Ради Тодоров - специалист
Би трябвало да се усеща осезаемо спирачно усилие от страна на електромотора но аз не усещам нищо.Ще взема мултицета да пробвам довечера.
sasko12345 - специалист
Дай ги нактъсо изходите на батерията и ще усетиш само внимавай да не спре много рязко. ТО се усеща дори и при 2 км в час много сериозно спиране но няма как да е регенеративно май просто си е накъсо.
sasko12345 - специалист
Исках да кажа изходите на контролера без да има свързана батерия
MMIel - специалист
Аз съм с черният конрадски мотор, но регенеративното спиране се управлява от контролера, а не от мотора. Когато го купувах го разпечатаха пред мен и ми смениха контролера с такъв, който зарежда уж. Казвам уж, защото и аз не усещам никакво спирачно усилие. Ще взема и аз да го замеря. Ако не ви зарежда имате право да предявите рекламация.
По отношение на батериите. Благодаря за схемите и информацията по нагоре. Не се бях замислял, че не мога да използвам пълният им капацитет. Вчера на 10-тия километър, когато реших да потегля без да им помагам (не че съм им помагал до сега, мързелив съм си :-D ) контролера изключи за около 2 сек. Смъкнах ги след 11км пробег и един по един ги включих на зарядното, на което мога да следя колко Ач ще поемат. И трите поеха точно по 2.8Ач.
Ако започнат да не ми стигат имам и 3х20Ач, но са доста тежки и предпочитам тия :). От друга страна достатъчно е само 3 седмици да ме изкарат и ще съм ги избил от спестеното гориво, а те имат 3 месеца гаранция :-D
Ради Тодоров - специалист
Ако довечера не отчете зареждане ще разоблича фирма конрад в измама въпреки твърденията им за зареждане на батерията и abs спирачка.
val4o89 - специалист
Намерих един китайски сайт за части. Цените са доста прилични, но някои параметри на батериите ме притесняват, като температурния диапазон, който е различен от този на другите лифепо. Също така работните цикли, които също са различни от стандартните за лифепо.
http://www.conhismotor.com/ProductsList ... e=2&id=116
sasko12345 - специалист
MMIel написа:
Аз съм с черният конрадски мотор, но регенеративното спиране се управлява от контролера, а не от мотора. Когато го купувах го разпечатаха пред мен и ми смениха контролера с такъв, който зарежда уж. Казвам уж, защото и аз не усещам никакво спирачно усилие. Ще взема и аз да го замеря. Ако не ви зарежда имате право да предявите рекламация.
По отношение на батериите. Благодаря за схемите и информацията по нагоре. Не се бях замислял, че не мога да използвам пълният им капацитет. Вчера на 10-тия километър, когато реших да потегля без да им помагам (не че съм им помагал до сега, мързелив съм си :-D ) контролера изключи за около 2 сек. Смъкнах ги след 11км пробег и един по един ги включих на зарядното, на което мога да следя колко Ач ще поемат. И трите поеха точно по 2.8Ач.
Ако започнат да не ми стигат имам и 3х20Ач, но са доста тежки и предпочитам тия :). От друга страна достатъчно е само 3 седмици да ме изкарат и ще съм ги избил от спестеното гориво, а те имат 3 месеца гаранция :-D

То даже и да не се усеща спиране пак може да зарежда на моя също не се усещаше спиране и незнам дали зареждаше но имам фар и той свети от мотора като сваля батериите.
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: