• 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
Ради Тодоров - специалист
Почакайте да го пробвам дали работи,че нямам вяра вече на никого.
tonyboy - специалист
И аз смених моя , минах днес след работа с колелото, след кратък спор ми го смениха без да доплащам.
sasko12345 написа:
Da ti dam da go smenish s moq i da si zemesh nov i bez tva moq e gramnal kato te lajat i nie she lajem
нямаше как да стане, искаха да се уверят че наистина няма АБС, става по следния начин - вдигаш предната капла във въздуха даваш газ и стискаш задната спирачка ако има АБС трябва да забави и спре да се върти предната гума.
покарах го после около 10 км. , усеща се по добро спиране но не кой знае колко, пък и връщането на 3% ток не е кой знае каква далавера
смених го щото мразя да ме цакат търговци
MMIel - специалист
Малко се обърках, като ви чета. "POWER FEEDBACK" и "ЕABS" различни функции ли са? Като вдигна предната гума и завъртя на ръка с изключени батерии и включен мултицет към контролера - волтажа на мултицета се вдига. Това трябва да е "POWER FEEDBACK". Не съм пробвал това с развъртане на предна гума и задна спирачка, но на контролера ми пише "ЕABS", което не значи че като го пише и работи. Ще пробвам.
При eABS не би трябвало да има тресене в предната вилка. Някой май бъркат ABS (Antiblock Brake system) при автомобилите със EABS (Electronic Assistance Brake System) при ел-велосипедите.
Ради Тодоров - специалист
MMIel написа:
EABS (Electronic Assistance Brake System) при ел-велосипедите.
Това е точното определение.
stanetzz - специалист
За мен основната полза от електрическата спирачка е, че при спускане по наклони натискаш съвсем леко лостчето, и тя се задейства, преди другата да е захапала. Така се пести от накладките. Иначе за някакво действие като на автомобилните АВС-и и дума не може да става, както по-нагоре е обяснено значението на съкращението.
За зареждането - в момента съм закачил на изводите на батерийния пакет един мултицет , докато ми дойде ТОВА.
При спускане по наклон и натискане на спирачката напрежението се покачва до 56-58V , в зависимост от скоростта. Но аз НЕ съм с Конрадски кит.
sasko12345 - специалист
Има с истински абс даже и клипчета има в ютуб
MMIel - специалист
Една интересна новина, която няма да коментирам. :-D

Източник: http://petel.bg/article.php?aid=17601


ЦЯЛАТА МАРА ВТАСАЛА! ПОДГОНИХА ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ ЗА ЗВЪНЦИ И ФАРОВЕ
14.06.2012, 16:36


КАТ започна в София масирани проверки на велосипедистите за звънци и фарове. Причината за акцията били 19-те катастрофи с участието на велосипедисти в София от началото на годината. Проверява се преди всичко за изправността на велосипедите, дали имат спирачки, дали са оборудвани със звънец, светлоотразителни елементи на каплите.

Глобата за каране без звънец или фар е до 50 лева. Според колоездачите, които бяха спирани за проверка от КАТ, звънчетата и светлините няма да направят колелата по-безопасни за каране. София е сред европейските столици с най-интензивен автомобилен трафик и най-малко хора, които ходят на работа с колело. За разлика от някои от най-богатите европейски страни, където над 50% от хората в градовете се придвижва до работните си места с велосипеди. Така обаче е в страните, където велосипедистите са господари на пътя, пише bTV.

В България след внасянето на проектозакон, според който няма да може да се излиза на пътя с велосипед без светлоотразителна жилетка, карането на колело става все по-сложно занимание, натоварено с все повече изисквания
Ради Тодоров - специалист
Очаквайте скоро и книжка за електровелосипед!!! :evil:
zec ingenering - специалист
Споко, книжка няма да ти искат (за сега), ако двигателят е до 250W в Европа се води велосипед с ел. подпомагане и може да го кара и баба ми Зигфрид от Мюнхен (на 70години). :-D
Закона обаче е писан от и за Европейци. Тук е друго! :drinkers:
По - интересното ми е, като ме спре ченгето, как точно ще разбере колко вата ми е мотора и ще ме “засече” ли с превишена скорост, ако карам с над 25 км/час? :?
Ради Тодоров - специалист
Ради Тодоров написа:
Почакайте да го пробвам дали работи,че нямам вяра вече на никого.
Вече имам наблюдения върху велосипеда след подмяната на контролера.
Относно ЕАВS спирачката необходимо е огромно въображение да я усетиш.
Зареждане на практика има само при натисната спирачка и скорост над 25 km/h почти ненужна опция.Явно конрадският кит е измежду най-големите тесли от предлаганото в родината.Разочарован съм .
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: