• 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
evparts.alle - специалист
Не е точно така.
Нали сме Евро обединение..
В Холандия пафкат трева и това е ок .. Ама я пафкай тука.. :)
За момента е просто нерегламентирано..
А и с тези 250 вата из байрите нагоре по-добре да сляза да си бутам..
Освен това имам всички видове книжки + и А категория - защо да не карам една ел.играчка по- мощна от 250 Вата?
:lol:
sasko12345 - специалист
Да де за закон не са се присетили още да го променят. То книжка и аз имам ама кво от това пак ти трябва регистрация, застраховка ако променят закона. А това в КАТ се обсъжда и е въпрос на време познавам един шеф е уж некъв.
evparts.alle - специалист
Това няма да стане!
Днес имам мотор утре нямам..
Това е колело ..
sasko12345 - специалист
дано да не стане.
tonyboy - специалист
към MMIel
аз минах първо на 42 волта после на 48, промяната стана плавно затова не съм го усетил толкова осезаемо

към sasko12345

с 36 волта 9 амперчаса с включено ограничение на контролера развивах 20 км в час и минавах 27 км, без ограничение на контролера развивах 28 км в час и минавах 22 км
след това сложих още една батерия 6 волта 12 амперчаса но много стара и в лошо състояние развивах 35 км в час и изминавах отново 22 км., сега сложих още една шестица но не съм го карал (командировка съм), като го тествам продължително ще пиша
dj_marti79 - специалист
viewtopic.php?f=18&t=8597&start=80

viewtopic.php?f=18&t=8597&start=100
Ето тук имаше схема на контролер

Ще въведат регистрация, иначе как ще ни вземат парите.
sasko12345 - специалист
[quote="tonyboy"]към MMIel
аз минах първо на 42 волта после на 48, промяната стана плавно затова не съм го усетил толкова осезаемо

към sasko12345

с 36 волта 9 амперчаса с включено ограничение на контролера развивах 20 км в час и минавах 27 км, без ограничение на контролера развивах 28 км в час и минавах 22 км
след това сложих още една батерия 6 волта 12 амперчаса но много стара и в лошо състояние развивах 35 км в час и изминавах отново 22 км., сега сложих още една шестица но не съм го карал (командировка съм), като го тествам продължително ще пиша[/quote


аз тежа 100 кг имам 3 по 12в 12 ач и 2 по 7ач 12волта стари. Зареждам го с зарядно 48волта минавам 10-15км и батерииките са леж сваршили. Като ги оставя малко да си починат се позареждат леко и след още 5 км пак са леж. Освен това им помагам с педалите карам ги винаги докрай бутона демек 40 км в час.
tonyboy - специалист
и аз карам с бутона винаги до край, помагам с педалите много рядко само по баирите даже тръгвам без да въртя педалите, около 80 кг. съм
Когато батериите са свързани последователно капацитета им е равен на капацитета на батерията с най-малък такъв, така че в твоя случай е 7 амперчаса и затова минаваш толкова малко, дефакто 12 амперчасовите ти не ги изразходваш до край, вземи си още една такава или направо липо :-D
evparts.alle - специалист
Треа ти дам да покараш малко мойто - да ти се земе страхът и да се мирясаш..
:lol:
sasko12345 - специалист
2 те по 7 ач са паралелно вързани една с друга и последователно вързани с 3 те по 12ач. Май по скоро не дозареждам 2 те които са по 7ач. Скапаното зарядно само се изкл автоматично след около час и нещо и пише че зарежда с 2,8ампера било подохдящо за 20ач батерии.
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: