Значи като говорим за важни магазини, да пишем телефони или сайтове. Не човек да се чуди и да търси из целия нет за какво става въпрос.Особено с тези големите вериги, че да е ясно на всички.
Като говорим за гаранционен сервиз на Лидл, Parkside, Silver Crest и т.н. ето по точна информация: София , ул.Искър 49 /това е в центъра/ , http://www.bushona.com/ , VivaCom / БТК: 02/983-16-01 ; 02/983-63-13; Глобул 0896665683 ; МТел 0884931555 .
Значи от там може да искате за Лидл, Parkside и Silver Crest резервни части, аксесоари или ремонт.
Като гаранционен сервиз на Лидл ще ви искат касови бележки. Без касова бележка – няма гаранция!
Като уреда ви е в гаранция и имате касова бележка им го изпратете за тяхна сметка. Не се лъжете вие да плащате транспорта. Нека те да си го платят и то в двете посоки.
Ако не могат да ви оправят уреда, поискайте им нов.
Упътване за Parkside и Silver Crest на български в техническия сайт на Лидл http://www.kompernass.com/ . Там човек чете преди да купува.
За да сравните цените на другите уреди и резервни части на Лидл в другите страни:
http://www.lidl.de/ - Германия
http://www.lidl.at - Австрия
http://www.lidl.hr – Хърватско , че е най-близко до българския
Тук човек може да сравни цените на Parkside и Silver Crest спрямо тези в България.
Друго важно: Ако сте си купил уред от Лидл от друга държава и си пазите касовата бележка пак има гаранция. Трябва да бъдете обслужени безплатно и това е задължение на гаранционен сервиз на Лидл.
Ако сте си изгубили касовата бележка, уреда ви е втора употреба, имате нужда от части или аксесоари или е с изтекла гаранция , гаранционният сервиз на Лидл трябва да ви помогне. Ако те нямат дадената резервна част пишете на http://www.kompernass.com/ .
Весели пролетни ремонти.
Като говорим за гаранционен сервиз на Лидл, Parkside, Silver Crest и т.н. ето по точна информация: София , ул.Искър 49 /това е в центъра/ , http://www.bushona.com/ , VivaCom / БТК: 02/983-16-01 ; 02/983-63-13; Глобул 0896665683 ; МТел 0884931555 .
Значи от там може да искате за Лидл, Parkside и Silver Crest резервни части, аксесоари или ремонт.
Като гаранционен сервиз на Лидл ще ви искат касови бележки. Без касова бележка – няма гаранция!
Като уреда ви е в гаранция и имате касова бележка им го изпратете за тяхна сметка. Не се лъжете вие да плащате транспорта. Нека те да си го платят и то в двете посоки.
Ако не могат да ви оправят уреда, поискайте им нов.
Упътване за Parkside и Silver Crest на български в техническия сайт на Лидл http://www.kompernass.com/ . Там човек чете преди да купува.
За да сравните цените на другите уреди и резервни части на Лидл в другите страни:
http://www.lidl.de/ - Германия
http://www.lidl.at - Австрия
http://www.lidl.hr – Хърватско , че е най-близко до българския
Тук човек може да сравни цените на Parkside и Silver Crest спрямо тези в България.
Друго важно: Ако сте си купил уред от Лидл от друга държава и си пазите касовата бележка пак има гаранция. Трябва да бъдете обслужени безплатно и това е задължение на гаранционен сервиз на Лидл.
Ако сте си изгубили касовата бележка, уреда ви е втора употреба, имате нужда от части или аксесоари или е с изтекла гаранция , гаранционният сервиз на Лидл трябва да ви помогне. Ако те нямат дадената резервна част пишете на http://www.kompernass.com/ .
Весели пролетни ремонти.