• 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 32
Всички имаме коли, нали ?
torbalan - Дървен философ
ditronix написа:
Точно за това са разработени модули за дневни светлини,които се свързват към съществуващата осветителна система на автомобила. Не се дупчи нищо,не се променя нищо. Просто със запалването на двигателя се включват фаровете,в конкретния случай,за който говоря- дългите на намалена мощност. Не горят крушки,пести се откъм енергия,видимостта е перфектна от голямо разстояние. Отделно модулът тества електросистемата на автомобила и ако забележи някакъв проблем-НЕ пали фаровете. Което пък е сигнал да се провери какво става.
На практика написаното е най-меко казано невярно...
Няма как да свържеш нещо към ел. система на автомобила, без да направиш някаква промяна.

Както вече писах по-горе вариантите са два - или да има нормативни изисквания за монтиране на въпросните фарове (каквито няма, а и предполагам никога няма да има) или производителя да е предвидил монтирането им (много от съвремените коли имат дневни като опция).

При всички останали случай нарушаваме изискванията на наредбата...
jekasus - майстор
jekasus написа:
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2012/07/ ... elno_prez/
Текстът беше подкрепен от 80 народни представители, "против" – 12, "въздържал се" – 17.
109 депутата гласуваха, за кворум не трябва ли да са 121 депутата :?
Въпроса ми беше друг, то сега и промени трябва да правя по старата си количка, че да не ги забравям светлините.
Абе всички нарушаваме закони, наредби :finga:
torbalan - Дървен философ
Факт е, че в българия отношението към закона е "као врата у поле"...

По-горе бях писал - да внимават какво правят тези, които имат намерение да пътуват в чужбина... Че ако стане ПТП и се установи, че има промени в конструкцията, мъка ми е за личния състав....


А за кворума ако питаш - има правилник за дейността на парламента - там със сигурност пише какво точно трябва :)
Предполагам - кворума се проверява переодично или нещо такова....
jekasus - майстор
Мда, прав си, мамата си е.....ло с тия закони. Присъствал, нищо не правил, надника върви.


Съгласно Конституцията и Правилника за организацията и дейността на Народното събрание (ПОДНС) необходимият кворум за откриване на пленарното заседание и за гласуване е повече от половината от народните представители, а необходимото мнозинство за приемане на актовете на парламента е повече от половината от присъстващите народни представители.

Под присъствие се разбира – регистрирали се народни представители преди започване на гласуването.

Допустимо е народен представител, независимо, че се е регистрирал и присъства в залата, да не е участвал в гласуването, тъй като това е негово право и израз на позиция.
torbalan - Дървен философ
На практика - идва по някое време сутринта, след като изтрезнее...
Регистрира се, за да има кворум и да върви далаверата (законотворчество му викат по новините)
И след това отива в най-близката кръчма за да почне да шморца наново...

И това си е съвсем по правилника :)
ditronix - специалист
Нищо невярно няма в казаното от мен. Модулите се монтират към съществуващата осветителна уредба без да се променя нейното функциониране. За по-старите коли дори не се реже и един проводник! Просто се добавя модулчето посредством свързване на няколко проводника. Промяна в осветителната инсталация според мен значи да се дупчат фаровете,да се добавят крушки или светодиоди,да се промени начина на работа на самата инсталация. Няма такива неща!
Ето и линк: http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=69141.0
От тогава досега го има монтиран на две от колите ни,а колко колеги карат с него-един Бог знае! За проблеми не съм чувал!
torbalan - Дървен философ
ти на ударен ли се правиш??????

Единственото нещо, което конструктора е предвидил да се прави от потребвителя е, смяна на крушка с крушка от същия тип!

Всяко друго вмешателство е ПРОМЯНА НА КОНСТРУКЦИЯТА!

Никакви модули, никакви жици, никакви вмешателства не са позволени!

И престани да пишеш откровенни глупости, защото може да докараш беля на някой, ако реши да те слуша!!!

Неоспорим факт е, че на родната полиция не и пука кой какво прави...
Във връзка с подобен спор питахме зам. началник КАТ София, дали са позволени подобни своеволия (имаме общ приятел с него, така че въпроса беше зададен на маса)
И представи си какъв беше отговора "Абе да се забавляват, некой тук това не го следи..."

Има един проблем само - ако стане произшествие, дори адвокат без един ден стаж, ще успее с лекота да докаже, че точно този модул е предизвикал произшествието...
И сещай се - никакви застраховки няма да са валидни...
stiv1961 - майстор
Ха сега някой да ми обясни какво значи това написано в наредбата:

(5) Не подлежат на проверки и/или изпитвания системи, компоненти и отделни технически възли, посочени в колона № 3 на приложение № 2.
И ето приложението:
Подмяна на неодобрени устройства за осветление и светлинна сигнализация с такива от одобрен тип със същата мощност и еднакви монтажни размери, например:
• фарове за къси светлини;
• фарове за дълги светлини;
• фарове против мъгла – предни и/или задни;
• фар(ове) прожектор(и);
• стоп-светлини;
• фар за паркиране;
• фар-търсач;
• фар(-ове) за заден ход;
• габаритни светлини;
• пътепоказатели;
• осветител на задния регистрационен номер;
• задни светоотражатели;
inspo - майстор
Означава , че ако си махнеш китайските светлини които си сложил и възстановиш заводските които си махнал- то не подлежиш на проверка.
Поне аз така го разбирам.
piron45 - майстор
Добре де, като оставим конструкцията настрана, на някой известно ли е от кога влиза в сила новия закон за целогодишно светене на фаровете ?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 32

Тема "Късите светлини през деня" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: