Всички имаме коли, нали ?
booooo55 - специалист
Стига да са коректни с дадената гаранция марката толкова не е от значение.Поне така си мисля.
То и немското сигурно се прави я в Чехия я в Турция или пък в Китай.
Абе здраве да има.
Chefo77 - майстор
Колега, те може да са коректни до дупка и пак да не ти признаят недостатък на акумулатора :)
Pinto - специалист
Не се обиждайте ама малко се говори на изуст. Предната кола я продадох с 8 (осем) годишен Монбат и си палеше нормално. Сега пак Съм с Монбат на 6 (шест) години и за сега си работи. Стрикно следя за работата на алтернатора и как зарежда. Мисля, че там е разковничето един акумулатор да се скапе или да изкара доста години.
MamaMy - майстор
Не се обиждай, ама ти говориш глупости. как може да говориш за качествата на сегашните партиди, а да ги сравняваш с акумулаторна 6 години? Повечето сегашни потребители (включително аз) ги хвърлихме на по 1 година и няколко месеца.
Chefo77 - майстор
Pinto написа:
Не се обиждайте ама малко се говори на изуст. Предната кола я продадох с 8 (осем) годишен Монбат и си палеше нормално. Сега пак Съм с Монбат на 6 (шест) години и за сега си работи. Стрикно следя за работата на алтернатора и как зарежда. Мисля, че там е разковничето един акумулатор да се скапе или да изкара доста години.
Ами да ти кажа, рядкост са толкова поддържаните автомобили, колкото е моя. Което не спомогна да не изхвърля закупения от предишния собственик МонБат на 1 година, гаранционен, защото точно 3 дни след пълен заряд каталяса. И как така тоя акумулатор не издържа, пък следващия (Гигават) успяваше да запали колата всеки ден по 2 пъти, при минусови температури, при неработещ подгрев ... Да ти пратя ли линк как пали при -6 градуса с една неработеща свещ?
Просто ако някой ми каже, че МонБат работят за клиентите си, ще му се изсмея. Фирма, която преценява, че е по-добре да уважава рекламации от време на време, отколкото да инвестира в получаването на качествена продукция, няма никакво място на пазара...
Pinto - специалист
Сигурно си прав. Но от писаното по-горе излиза, че не може да има база за сравнения. Една марка преди години е била добра, сега не става. Друга е добра сега, а утре ....
Аз само споделям личния си опит от Монбат. Нито съм им представител, нито рекламен агент. Такъв имаше подходящ в магазина, такъв взех, защото бях на зор. Не виждам защо обезателно трябва да се оплюе българското без даже да си го видял на картинка. В същото време да се издигат в култ турските. Нямам нищо против тях. Просто всичко май е на късмет.
Хайде със здрав и всеки да си кара с каквото му харесва.
MamaMy - майстор
В случая никой не споменава народност на тая или оная марка. Говорим си за качество. Разбирам да беше някоя тепърва прохождаща фирма която още се налага и изчиства производството от грешки, та да се подкрепи. А то голям български монополист който си е повярвал и лежи на стари лаври. И аз съм ползвал старите партиди по 6-7 години. И бях много доволен. И от Старт-Добрич и от Искра-Пазарджик също бях доволен. Но след като се опари човек и то не един път, а два, явно, че започва и да мисли. Както всичко в БГ и тази фирма започва добре. Високо качество и ниски цени. След зарибяване на пазара изведнъж рязък скок на цените и те се доближават до цените на утвърдени световни марки. Дотук добре. Въпреки всичкия рекет продажбите се запазват и тарикатите измислят технология как да увеличат печалбите за сметка на купувачите. Правят нов дизайн, реклами, калций дрън-дрън, с понижена цена, но и пускат партида с ограничена гаранция 1 година. Балъците (аз) отиват и си купуват защото са на зор. Предната година са се набутали със Старт без да знаят, че те вече са собственост на Монбат. И греда. Година и един месец. Зареден преди зимата и прекъснала връзка между клетките. 0 волта. и за ЮПС на камина не може да се ползва. Тогава се разтърсих и греда. Интернет залят с оплаквания на "доволни" клиенти със същия проблем. Е, следващият акумулатор вече беше най-евтиния възможен китаец с 2 години гаранция. Цената беше наполовина на българските и от тогава кара 4 години без забележки. Мога да ти го снимам на колата както и гаранционната му карта. Е, дали да избера пак българското? При положение, че карам дизел и акумулатора му съвсем не е от най-евтините, сам можеш да си направиш сметка с колко съм спонсорирал българските производители :evil:
iivanov - майстор
Досега съм залагал на българското и съм нямал проблеми.Последния е монбат и движи вече 3 години.А за моята кола,според статистиката,слабото място е акумулатора.
Chefo77 - майстор
А можеш ли да дефинираш какво означава "слабото място е акумулатора"? Може ли един консуматив да е слабо място? Гумата? Касетофона?
koleva83 - специалист
Ако ще и да ми го подарят , НЯМА да карам с Монбат!
Предпочитам с такива измислени марки, дори и купени не от " хранителен магазин" а от аптеката дори.. :mrgreen: и без значение дали са производство на Турция, Китай или Занзибария! Но са НОВИ !
Карам само с нови гуми и акумулатори, без значение от марката, а тия дето чакат нещо да ги надживее ги съжалявам!
В цивилизованите държави си сменят хладилниците и телевизорите на ДВЕ години, без повреда дори!

Тема "Акумулатори FAIRLINE" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: