• 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
gotiniq7 - специалист
val4o89 написа:
След няколко дни ще се сдобия с Headway 48v/15ah
От къде и на каква цена?
val4o89 - специалист
от evparts.alle.bg за 1200лв. с БМС и зарядно. Човека от там мисля, че пише тук в темата. В разни сайтове ги има и с по 100лв и повече по-евтини, но предпочитам да ги взема от БГ за да се застраховам от дефекти и досадното чакане от 1 месец и разправията с митницата. По този повод да ви питам за читав контролер 1000W?
gotiniq7 - специалист
Нямаме толкова пари :) Днес попаднах на голямо творение

Двигател от помпа четиритактов на пропан бутан, всяка седмица ходи от Пазарджик до София, 2 пъти до Гърция като не знам как е минал границата :) и тая седмица тръгва за нашето черноморие.

Прикачен файл

06082012076.jpg

Прикачен файл

06082012075.jpg

Прикачен файл

06082012074.jpg

Прикачен файл

06082012073.jpg

Прикачен файл

06082012072.jpg
val4o89 - специалист
Мале мале, това си е атракция :-D
evparts.alle - специалист
stanetzz написа:
gotiniq7 написа:
Някой сдоби ли се с желязофосфатни ?
Да, от 2 седмици съм с ТАКАВА.
За момента се държи много добре, и при изкачване на наклон напрежението не пада под 51V. Преди с 4 бр нови 12V 9Ah LAVA , заредени, след 5 км изкачване с въртене на педали падаха под 45V.
20Ач 1500 цикъла..за 1200 лева..(Ако не е имало лъгане и мазане пред митница - не, че нещо, просто се опитвам да предположа цената в БГ пари ).

Не е ли по-добре 20Ач за 1500 лева с 2000++ цикъла.. С гаранция и доказано качество от БГ?


Аз карам от 2 години с желязофосфатни. Щу БМС стопих от каране като луд само на макс(залъгвах контролерите с шунтове да набират по-бързо)..
Клетките не мръднаха...
Зимата дрифт в парка на -20 градуса.
Ето тези са:
Изображение
Сам си ги сглобих с капацитивен БМС - горих го поне 4 пъти от претоварвания на 40-50А - вече съм му сложил 90А /80 волта мосфети, да не думка повече.. (Пак да отбележа - тези инфекции няма как да станат при нормално ползване, стават само когато се "тунингова контролера")
:lol:
stanetzz - специалист
evparts.alle написа:
20Ач 1500 цикъла..за 1200 лева..(Ако не е имало лъгане и мазане пред митница - не, че нещо, просто се опитвам да предположа цената в БГ пари ).

Не е ли по-добре 20Ач за 1500 лева с 2000++ цикъла.. С гаранция и доказано качество от БГ?
Цената е мнооооого надолу от предположената :wink:
И 900лв също не е малка цена за батерия- като се обърне в резервоари нафта на една икономична кола, на човек лошо да му стане. Но кеф цена няма, както са се убедили повечето от притежателите на електровелосипеди.
А 1500 цикъла са ми напълно достатъчни- при зареждане през ден това са 3000 дни употреба, а като махнем от тях зимите, това са...... мнооого години, не мога да смятам до толкова. Предпочитам все пак аз да надживея вещите си, а не те-мен.

Относно БГ-гаранцията - не бих разчитал на гаранция от търговец, който не е обявил на сайта си никакви телефони за връзка, камо ли адрес на фирмата си . Това е абсолютно несериозно. Ако нещо не е в ред, кой поема гаранцията-мейл сървъра ли? :)
А между другото - ПУСКАЛ СЪМ НА 2 ПЪТИ ЗАПИТВАНИЯ ЗА БАТЕРИЯ ПРЕЗ САЙТА ВИ. ИЛИ СИСТЕМАТА ВИ ЗА СЪОБЩЕНИЯ НЕ РАБОТИ , ИЛИ НЕЩО НЕ СТЕ МЕ ПРИЕЛИ ЗА ПОТЕНЦИАЛЕН КЛИЕНТ...
val4o89 написа:
gotiniq7 написа:
Някой сдоби ли се с желязофосфатни ?
След няколко дни ще се сдобия с Headway 48v/15ah. stanetzz, твоята батерия с колко на брой и каква марка клетки е? Какво растояние минаваш? Макс. скорост?
Идея си нямам за марка на клетките. Знам само, че са плоски, с формата на лист;16клетки Х3.3V За максимална скорост- имам чувството, че е ограничена по някакъв начин до към 40км/ч. Толкова вдига на равно без педалиране; при спускане под голям наклон с подадена газ при надвишаване на 40км/ч спира да се чува жуженето откъм двигателя, дори и скоростта да се увеличава.
За пробега- с едно зареждане 2 дни ходя на работа и се връщам (8км в едната посока, Симеоново-Изток) , като на връщане при изкачването по Симеоновско шосе след Околовръстното помагам с педали. Скорост на изкачване- 28-30км/ч. Не смея засега да го пробвам дали ще стигне заряда за още ден-два, защото в едната посока е изключително тегаво само с педали.

Редакция:
Забравих да добавя-колелото е с 48V ,800W заден двигател. На пълна мощност при заредена батерия ватметъра ми показва 52-53V , ~940W.
Последна промяна от stanetzz на вт авг 07, 2012 7:30 am, променено общо 1 път.
ludiagsm - специалист
Благодарение на мой приятел Billy който ми даде идеята и схема ,която се наложи малко да преработя ве4е имам работеща схема на балансери :) С помощта на тример избираме желаната стойност на напрежението над която да сработва балансера и не позволява презареждане :)

Изображение

Изображение

ето и видео: http://www.youtube.com/watch?v=fCo8G-FG ... e=youtu.be
shotik - майстор
gotiniq7 написа:
Нямаме толкова пари :) Днес попаднах на голямо творение

Двигател от помпа четиритактов на пропан бутан, всяка седмица ходи от Пазарджик до София, 2 пъти до Гърция като не знам как е минал границата :) и тая седмица тръгва за нашето черноморие.
Този го знам,даже снимки и на едно друго негово творение на колело съм качвал тук а ето и мои снимки на подобно превозно средство

Прикачен файл

P1080413 1.jpg

Прикачен файл

P1080412 1.jpg

Прикачен файл

P1080411.JPG
P1080411.JPG (114.21 KиБ) Видяна 3439 пъти
gotiniq7 - специалист
Получих оферта за батерия:

48v 20Ah li ion electric bike battery
Model BIK032314
Cell Brand BIK
Cell Code 18650
Chemistry Li-Fe
Li-Fe


Voltage 48V

Capacity 20Ah

Rate 960 Wh

Configuration 15S10P

Inner Resistance ≤75 m&;

Charge Voltage Limit 51.6 V

Continuous Discharge Current 13 A

Discharge Current 30 A

Size 200*70*360mm

Weight 7.7 kg

Operate Temp. Charge 0~45 °C

Operate Temp. Discharge -20~60 °C

Storage Temp. -20~40 °C

Cycle Life 1500 Times

PCB Safety Function Over-discharge
Over-charge
Over-current protection

Safe equipment

- Water-resistant and firm ABS plastic casing.
- Built-in PCB protection.
- Prevent short circuit, over-current, over-heat, over-charge, over-discharge.
- The internal pack is stabilized by braces.
- Avoiding mechanical accidents caused by vibration.

48v 20Ah li ion electric bike battery with charger and BMS - 720 лв.
gotiniq7 - специалист
ludiagsm написа:
Благодарение на мой приятел Billy който ми даде идеята и схема ,която се наложи малко да преработя вече имам работеща схема на балансери :) С помощта на тример избираме желаната стойност на напрежението над която да сработва балансера и не позволява презареждане :)
Това е много добра новина. За ниско напрежение изключва контролера, а за късо един бушон е достатъчен :) Колко пари излиза за един елемент? И свързването на 16 как става ? Последователно за да си разделят напрежението ли?
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: