• 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 32
Всички имаме коли, нали ?
VLADO66 - майстор
Виж по фирмите за автоаларми- могат да ти свършат работа.
mitko414 - специалист
sstefanov написа:
Моите са като тези:
http://www.ebay.com/itm/2X-Car-8-LED-DR ... 19ce252ba2
(проверявайте дали имат необходимите маркировки)
Как да проверя дали имат необходимите маркировки, като пазарувам от ebay?

Попаднах на това:
"В правило 87 се определя също така маркировката, която потвърждава, че продуктът е сертифициран като „фар за движение през деня” или дневни светлини. На стъклото на светлините трябва да има буквата „Е”, оградена с кръг. След буквата „Е” следва кодът държавата от Европейския съюз, която е сертифицирала продукта. Обикновено там пише „Е4”, което означава, че продуктът е сертифициран в Холандия. Обозначението за дневни светлини е „00RL”. В близост до знака „Е” трябва да е изписан и номерът на сертификата."

Иначе търгашите потриват доволно ръце, проверих в един магазин, "сертифицирани" са на цена от около 100 лв! :o
MamaMy - майстор
n_a написа:
VLADO66 написа:
То по-добре да ти пищи и за да ги включиш :-D
прав си. уточнявам въпроса. по-точно молбата :-) някой в Русе, да ми върже пищялка към фаровете?? Моляаааа ;-)
Купуваш си за 3 лв универсален сигнализатор против забравени фарове 1 бр. Свързването е много лесно. + на контактния ключ и - на габарита. Щом дадеш контакт и почва да пищи докато не пуснеш фаровете.
jekasus - майстор
inspo написа:
jekasus написа:
Днес се прибрах късно от Златни и забелязах проблем с тия датчици за дневни (габарити са изключени).
Един заспал грездей си караше така, докато не реши да си пусне дълги.
Ако бях настигнал с висока скорост (има леки завои) :?
Не можах да ти схвана мисълта? ..
Мисълта е там, че като не виждаш задни габарити, можеш да се натресеш на тоя.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
MamaMy написа:
Купуваш си за 3 лв универсален сигнализатор против забравени фарове 1 бр. Свързването е много лесно. + на контактния ключ и - на габарита. Щом дадеш контакт и почва да пищи докато не пуснеш фаровете.
Маме, отде да го купя туй и що си помисли че мога да го свържа??? Еееех мъж! :-)
stanetzz - специалист
Моят DRL е свързан към дългите. Намалява им мощността на 30% , и се включва след запалването на колата.
Предимства- дългите светят право напред, и дори на силно намалената мощност се виждат достатъчно добре, без да заслепяват насрещните. В същото време се удължава живота на лампите (за 4 години, откакто съм го монтирал, не съм сменял лампа на дългите) , а рефлекторите и стъклата не се изпичат, защото и отделената температура е незначителна. За мен също е предимство (за някои-недостатък) , че с намаляването на мощността светлината започва да жълтее, което по-малко дразни водачите насреща.
Купувал съм устройството от колега от Пежо форума за около 30-ина лева, доколкото си спомням.
В ТАЗИ тема някъде имаше координати, ако някой го интересува.
А това е снимка на моята кола и начинът, по който светят дневните, настроени на 30% интензитет:

Прикачен файл

DSC07284-2 [800x600].jpg
DSC07284-2 [800x600].jpg (106.88 KиБ) Видяна 3995 пъти
turin - помощник
Намалените дълги не заслепяват, но пак пречат, много се набиват на очи. А не това е целта. Никой да не се засяга, но намаляване на дългите светлини не е правилният начин според мен. А, ако трябва да сме точни, не е правилният начин и според закона – пише "включени къси светлини", а не дълги.

Който вече си е направил "намаляване на дългите" – да ги ползва със здраве. Но много моля нека не се слагат нови такива модули на дългите – пречат, повярвайте. Ако на вас не ви правят впечатление, не е важно – нали все се повтаря, че тая измишльотина с фаровете през деня не е за шофьора, а за околните...
mely - напреднал
Точно.Вчера приказвах с полицаи и изрично казаха - в закона пише къси светлини.Никъде не пише дълги с намален интензитет.Моя модул го сложих на късите.
stanetzz - специалист
Чели сте закона и вие...
Пише " Къси или дневни светлини ". За дневни не е изрично уточнено какви. Повечето американски автомобили, както и японски, произведени за задокеанския пазар, ползват принципа с намалените дълги.
koleva83 - специалист
stanetzz написа:
Чели сте закона и вие...
Пише " Къси или дневни светлини ". За дневни не е изрично уточнено какви. Повечето американски автомобили, както и японски, произведени за задокеанския пазар, ползват принципа с намалените дълги.
А това, че не е уточнено, означава ли, че изразите " дневни светлини " и " намалени дълги" са синонимни?
Малоумниците приели тая поправка да бяха дефинирали понятието " дневни светлини" . А не да ни карат американски или японски дефиниции да ползваме... :mrgreen:
Пожарникарска му работа.. :mrgreen:
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 32

Тема "Късите светлини през деня" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: