От мобилни телефони до цифрови камери
sport84 - напреднал
Здравейте на всички .Купих си тези светлини които искам да монтирам на мойта кола (не разбирам много от това затова исакм да попитам )
1 . Как трябва да свържа това реле с тези 3 проводника към колата ..като искам да преминава през ключе , но при запалване на колата автоматично да се включват .
А това са самите светлодиодни фарчета ..които искам да светят заедно със задните габарити без да са включени късите светлини на колата :)

Прикачен файл

726ece0efcbf237d7996aa5f47ffffe5.image.733x550.jpg
726ece0efcbf237d7996aa5f47ffffe5.image.733x550.jpg (85.44 KиБ) Видяна 22998 пъти

Прикачен файл

реле.jpg
stiv1961 - майстор
Ша имаш проблеми с тия ,,дневни светлини" май :?
sport84 - напреднал
stiv1961 написа:
Ша имаш проблеми с тия ,,дневни светлини" май :?
Хммм какво имаш предвид
MrMurdjo - майстор
Май не отговарят на законовите изисквания и техническите параметри, заложени в тях.
Доколкото съм запознат, DRL светлините светят само в предната част на колата - това относно пускането на габаритите отзад.
sport84 - напреднал
MrMurdjo написа:
Май не отговарят на законовите изисквания и техническите параметри, заложени в тях.
Доколкото съм запознат, DRL светлините светят само в предната част на колата - това относно пускането на габаритите отзад.
Значи преди да ги закупя , видях че имат сертификат Е4 за Дневни светлини и схема отзад на кутията как точно да се монтират на бронята , също така ми изкараха на принтер закона за дневните светлини ..така че няма проблеми ...така така ..дано някои ми помогне как да си ги свържа правилно :)
MrMurdjo - майстор
Опасявам се, че прост отговор не може да ти се даде. Като има схема, защо не я ползваш? Или поне я снимай и покажи тук.
Но за автоматично включване без допълнително усложняване - забрави. В най-елементарния случай ти трябва един транзисторен ключ, управляван от датчика за налягане на маслото (ако датчикът е класически тип, а не някой нов "Ентелигентен"), който пък да включва и изключва релето. Остава обаче въпросът как да се спират автоматично при пускане на основните светлини и схемата се усложнява-а ... :)

Ръчно е лесно - релето се управлява от плюса на габаритите - пускаш габарити, светят ти и светодиодите.
sport84 - напреднал
Писах че има схема само за монтирането на фарчетата , а не за тяхното свързване ..а за това допълнително условие ...е добра идея
VLADO66 - майстор
Моите се управляват от напрежението на инсталацията-при стартирането на двигателя като се качи на 14.4V се пускат и при спадане на 12V спират.Само това знам,някой по-светнат да каже принципа.
hidrazin - майстор
Фарчетата не са светлодиодни.
Относно проблемите:
Чл. 70. 3. при движение зад друго моторно превозно средство на разстояние, по-малко от 50 метра.
(3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г., изм. - ДВ, бр. 60 от 2012 г., в сила от 07.08.2012 г.) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
Правило №48 Външният край на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни светлини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500 мм.
В Правило 87 е записано, че интензитетът на светлината трябва да бъде в границите между 400 кандела и 800 кандела. За сравнение – лампа с нажежаема жичка 100W има интензитет 100 кандела.
В правило 87 се определя също така маркировката, която потвърждава, че продуктът е сертифициран като „фар за движение през деня” или дневни светлини. На стъклото на светлините трябва да има буквата „Е”, оградена с кръг. След буквата „Е” следва кодът държавата от Европейския съюз, която е сертифицирала продукта. Обикновено там пише „Е4” , което означава, че продуктът е сертифициран в Холандия. Обозначението за дневни светлини е „00RL”. В близост до знака „Е” трябва да е изписан и номерът на сертификата.
Та с една дума ако са сертифицирани не би трябвало да имаш проблем. Ако все пак имаш искай да ти напишат акт, за да можеш после да го оспориш.
Относно вързването не ти трябват сложни неща. Консумацията им е малка и може дори да ги вържеш направо към контактния ключ. С една дума като дадеш на контакт и да се включват. Консумацията и на двете фарчета едва ли надвишава 1 - 1,5 ампера
та спокойно можеш и да си палиш колата като са пуснати.
Може само да им сложиш едно ключе и да ги спираш когато искаш. Според мен не е необходимо да ги гасиш, когато пуснеш вечер късите (или дългите).
Може ли само да попитам колко се изръси за тия неща?
:partyman:
sport84 - напреднал
hidrazin написа:
Фарчетата не са светлодиодни.
Относно проблемите:
Чл. 70. 3. при движение зад друго моторно превозно средство на разстояние, по-малко от 50 метра.
(3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г., изм. - ДВ, бр. 60 от 2012 г., в сила от 07.08.2012 г.) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
Правило №48 Външният край на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни светлини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500 мм.
В Правило 87 е записано, че интензитетът на светлината трябва да бъде в границите между 400 кандела и 800 кандела. За сравнение – лампа с нажежаема жичка 100W има интензитет 100 кандела.
В правило 87 се определя също така маркировката, която потвърждава, че продуктът е сертифициран като „фар за движение през деня” или дневни светлини. На стъклото на светлините трябва да има буквата „Е”, оградена с кръг. След буквата „Е” следва кодът държавата от Европейския съюз, която е сертифицирала продукта. Обикновено там пише „Е4” , което означава, че продуктът е сертифициран в Холандия. Обозначението за дневни светлини е „00RL”. В близост до знака „Е” трябва да е изписан и номерът на сертификата.
Та с една дума ако са сертифицирани не би трябвало да имаш проблем. Ако все пак имаш искай да ти напишат акт, за да можеш после да го оспориш.
Относно вързването не ти трябват сложни неща. Консумацията им е малка и може дори да ги вържеш направо към контактния ключ. С една дума като дадеш на контакт и да се включват. Консумацията и на двете фарчета едва ли надвишава 1 - 1,5 ампера
та спокойно можеш и да си палиш колата като са пуснати.
Може само да им сложиш едно ключе и да ги спираш когато искаш. Според мен не е необходимо да ги гасиш, когато пуснеш вечер късите (или дългите).
Може ли само да попитам колко се изръси за тия неща?
:partyman:



Цената им е 50 лева и благодаря за информацията ..а само да попитам + и - е ясно, а това жълтото кабелче къде трябва да го свържа

Тема "Свързване на Дневни светлини" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: