От мобилни телефони до цифрови камери
hidrazin - майстор
Така както са нагънати кабелчетата на снимката много не си личи кое къде отива и за какво е. Ако другите две са + и -
то жълтото би трябвало да е управлението на релето, което вероятно се намира в черната кутийка. Значи него трябва да го вържеш
през едно ключе към някой + дето се появява след подаването на контакт. Така ще можеш да го изключваш когато искаш и съответно
при включено ключе след подаване на контакт да светват.
А цената е поносима в сравнение с тези дето гледам за дневни светлини в нета. :shock:
Като ги пуснеш сложи тук някоя снимка и дай информация как работят и дали си доволен.
Успех!
:partyman:
sport84 - напреднал
hidrazin написа:
Така както са нагънати кабелчетата на снимката много не си личи кое къде отива и за какво е. Ако другите две са + и -
то жълтото би трябвало да е управлението на релето, което вероятно се намира в черната кутийка. Значи него трябва да го вържеш
през едно ключе към някой + дето се появява след подаването на контакт. Така ще можеш да го изключваш когато искаш и съответно
при включено ключе след подаване на контакт да светват.
А цената е поносима в сравнение с тези дето гледам за дневни светлини в нета. :shock:
Като ги пуснеш сложи тук някоя снимка и дай информация как работят и дали си доволен.
Успех!
:partyman:
Благодаря ти ...с удоволствие ще кача снимки когато го направя :roll:
Fender_str - специалист
Taкова управляващо трябва да имаш на радиото на колата :)
miroton - майстор
Малко не е по темата
Интересуваме дали е задължително при дневните светлини да светят и габаритите.
jekasus - майстор
miroton написа:
Малко не е по темата
Интересуваме дали е задължително при дневните светлини да светят и габаритите.
Ако си на къси, габаритите си светят, ако си на дневни :? не трябва ли да има някакъв сертификат колата? :? :? :?
Закона си интересно написан.
miroton - майстор
Закона не знам къде да го намеря.
hidrazin - майстор
Не е задължително през деня. Закона не е интересно написан. Има си точно определени допълнителни изисквания за самите дневни светлини.
Сертификат трябва да имаш за тях. По-точно на самите дневни светлини трябва да има необходимите маркировки. Прочети цитатите които съм дал
по-горе в темата. С една дума ако си ги направиш сам, което хич не е трудно и скъпо - не минаваш пред КАТ. Освен това има една малка подробност,
която току що съзрях. При включване на нормалните фарове тези за дневни светлина трябва автоматично да се изключват.
Справка - Правило №48 точка 6.19.7

:partyman:
jekasus - майстор
Интересното е ако караш на къси през деня, дали е задължително да светят габарити. Ако не, останалото е дребни левчета работа.
angel_ov - специалист
sport84 написа:
MrMurdjo написа:
Май не отговарят на законовите изисквания и техническите параметри, заложени в тях.
Доколкото съм запознат, DRL светлините светят само в предната част на колата - това относно пускането на габаритите отзад.
Значи преди да ги закупя , видях че имат сертификат Е4 за Дневни светлини и схема отзад на кутията как точно да се монтират на бронята , също така ми изкараха на принтер закона за дневните светлини ..така че няма проблеми ...така така ..дано някои ми помогне как да си ги свържа правилно :)
От къде ги закупи?
torbalan - Дървен философ
Като сте тръгнали да си слагате "сертифицирани" дневни, дето отговарят на незнамси кои правила, имайте предвид това интервюю.

Тема "Свързване на Дневни светлини" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: