• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
+1 !
Преди години на един обект с охрана имаха покрай оградата стълбове с обикновенни ЛНЖ - над 40 бр.
Почти всяка седмица се налагаше смяна. Сложих по един диод 4007 във фасонгите и оттогава смяната
на крушки ставаше 2-3 пъти в годината.
Добре забравени неща, но вършат работа. Сега на вилата ми предстои слагане на осветление по двора -
огради, асмалък ... Та съм намислил нещо такова. Или ще ги направя с диоди в таблото, така че да мога
да ги включвам с нормална и понижена мощност или ще им слагам регулатор на мощност. Примерно нощем
не е необходимо да ми ламбят с пълна мощност. Проблема на регулаторите е че при изгаряне на крушка
често пъти заминава и симистора в регулатора.
Е, всичко това ако не реша да сложа LED за дежурно и МХЛ за основно. Декоративното - отделно.
Ще помислим.
:partyman:
Тани - модератор
Дори така да е. Да приемем, че не е работила милион часа, а "само" 60 000, то малко ли е в сравнение със съвременните крушки. Та то има светодиоди, на които им дават по малко живот по каталог.
hidrazin - майстор
Ами не е малко, макар и да няма милон часа. Поне ги наближава. То затова си е и куриоз.
Ако при тези 4W може въобще да говорим за осветителна лампа де. Като я гледам по-скоро ми прилича на
дебел нагревател затворен в балон. Ако взема една съвременна лампа от примерно 250W и я пусна на
четири вата, колко ли ще изкара? :?
:partyman:
VLADO66 - майстор
Намалил съм дългите на 30процента да ги ползвам за дневни светлини,да видим колко време ще изкарат.Когато ползвах късите за същата цел отиваха по около 2-3 крушки на година.
hidrazin - майстор
Хич не мога да разбера какво ги правите тия крушки та ги горите в несвяст.
За 20 години съм сменил една крушка на фар и то заради влязла вода във фара.
Вярно е че рядко правя повече от 30-35 000 на година ама 2-3 крушки на година
трябва шофьорлъка да ти е основна професия и да си поне по 8 часа на ден в колата
и пак не се вързва сметката.
:partyman:
fox_vt - майстор
Или минава през много дупки и е със спортно окачване :-D
VLADO66 - майстор
Че карам,карам и то доста,проблема последния път явно беше че си взех от тези с повишен интензитет(не куча марка) -имат добър ефект на светене и лош на джоба :x
hidrazin - майстор
Пролетта на 2009 си скожих на котора ксенон. До оня ден никаква грижа. Да ама ми замина едната ламба.
Свалих я за проба на другия баласт и се оказа че наистина е тя. Та за да светя еднаква си върнах оригиналните осрами.
Те си стоят в жабката от тогава. Наложи се снощи да карам по тъмно и се чувствах като пе.ал в мъгла. :shock:
Понеделник ще се посещава магазина - отидиха 17,50лв. :sad:
:partyman:
ArturDent - Почти Безобиден
Причините за "изгарянето" и на двата вида лампи са едни и същи.
Най-често се прекъсва нажежаемата жичка.
- Механично от "тръскане"
- От стареене на материала - при циклите на затопляне/охлаждане.
- От изпаряване на метала от самата жичка, тя изтънява.

А, да енергоспестяващите, и луминесцентните, и живачните имат награждавам жичка - служи за подгряване на газа в лампата. Пуска се само в началото. Затова и толкова ги мори честото пускане и спиране. Жичката е изчислена да работи много кратко...
fox_vt - майстор
Така беше преди артур сега много често горят и се късат захранващите жички от цокъла до волфрама а на колата са ми изгаряли и двете крушки едновременно на късите като изгарянето беше във частта минаваща през стъклото.Сещай се после при угасване на двете едновременно дали ще почнеш от крушките да търсиш-бях разглобил половината кола :x
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Обикновените електрически крушки" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: