Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
tonyboy - специалист
ge6aaaa3 написа:
Интересно ми е, защо не си правите колелетата със задно задвижване? Струва ми се, че ще се кара отвратително с предно, а и вилката се разбива..
Най евтиния кит на конрад е с предно задвижване и няма избор, аз съм с такъв и според мен се държи прилично предното, за зимата и сцеплението колегата masagero е прав, но както се казва за толкова пари толкова. Зимата каквото и да е двуколесно превозно средство си е голям риск така или иначе. Педимството на предното е ако имаш някаква по специялна главина отзад (например вътрешни скорости) и по лесния монтаж, скоро спуках предна гума и ми се наложи да разглобявам то си беше преживяване с тоя кабел, а си представям ако беше задно и трябваше да се съобразявам и с верига и обтегачи
evparts.alle - специалист
Да! - много сложно!... Вадиш гумата лепиш за 5 минути и продължаваш..(защо е нужно разглобяване)... Да не говорим, че има самозалепващи се гуми...
ndinev - специалист
masagero написа:
И според мен задното задвижване е за предпочитане-когато изкачвате стръмен байр се губи сцеплението на предната гума защото цялата тежест отива назад.Също така когато е мокро и има нестабилна настилка е опасно предното задвижване.Аз спецялно ще си сложа задно с редуктор.
Предното е за професионалисти :yawinkle:
Здрното е за машинисти с опит .

Определено задното е по удачноо и надеждно .Но както каза колегата за предното за толкова пари толковаа.
geordgeo - специалист
Няма разлика в цената между предно и задно задвижване, поне при моето запитване до един търговец в Китай, дори на кита, който аз исках задното беше с 2 долара по-евтино от предното. Аз лично предпочитам задно, ама в Конрад няма, а цената за една бройка с транспорта от Китай идва... леле-мале :?
ndinev - специалист
Най важното е че си ги правим и караме :-). мисля че конрадксия кит е добро начало.
val4o89 - специалист
Конрадския мотор не е лошо решение, но все пак има кусури. Поне при мен има някакъв шум още от самото начало, когато го купих. На 36 волта също го имаше. Сравнявам го с мотора на колега на колегата evparts (мисля, че беше GoldenMotor или греша?)
sasko12345 - специалист
конрадския е добър този на евпартс е по добър но най важното е лифепо4 батерия дори да е 5 ач
MMIel - специалист
И аз съм на мнение, че конрадският комплект е добър. Дори много добър за цената си. Върви перфектно на 48 волта. Вярно е че започва да шуми за кратко някъде около средните обороти точно като тролейбус, но е за кратко :lol: . Пак ще се повторя - много съм доволен. Вече имам 1600 безаварийни км на ток, като изключим задната гума, която може би около 10-12 пъти съм пукал и за малко един път да се блъсна с друг велосипедист, който така и не разбра как съм стигнал толкова бързо до него. Бил ме видял ама далече. Казах му да се радва, че не съм бил автомобил :-D .
И накрая да попитам: Някой има ли наблюдения дали тия гуми с "антипук система" (така го казаха в магазина :-D ) наистина вършат работа. Пробвал съм със спрейовете които продават в лидъл. За момента спасяват положението (два пъти ми свършиха прекрасна работа), но след време пак започва да изпуска от същата дупка и пак сменяш гума :(
evparts.alle - специалист
@val4o89
Нашите мотори не са Голдън моторс.
Който иска да пробва Спиид 2 да видим има ли шумове - има ама грънци.. Мърка едва доловимо като котенце.. и няма резонанси. Освен това контролера ми работи и без хол сензори.. :lol:
От 5 кита различни ги резвам всички на старта,.. обаче аз и въртя яко.. Но и ги дръпнах яко - останаха на 20 метра (хюмън хибрид станах май :? )..
Сега ако се сложи друг контролер може и гоуфовете да дърпам..
:axe:

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: