Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
desss - специалист
Мисля че такава тема ще е полезна. Нека всеки, недоволен от даден магазин ими фирма, с която се е сблъскал при ремонта, да си каже.

Аз например искам да сложа черна точка на "Карабулев" ООД. Поръчах си врати септември месец. Казаха ми срок 45 дни, който изтече преди седмица. Ни вест, ни кост. Днес им звъня за пореден път, вчера им били казали от фабриката, че вратите ми още не били лакирани :shock: Уж края на седмицата ще пристигнат, и в началото на другата ще идват да монтират...само дето хич не им вярвам. А че спъват моята работа и гоня срокове, тях не ги интересува :x
И върховната наглост беше днешното оправдание: "Ами много поръчки има - сега по Коледа са затрупани, знаеш как е" :shock: Да не съм си поръчала играчки за елха бе, алоуууу :x А и като имате много поръчки, изпълнете си старите, па тогаз взимайте нови. Туй само в БГ може да се случи, честно :x
Тъй, оплаках ви се, олекна ми, мерси че ме изслушахте :lol:
dudly - напреднал
Тая тема, за съжаление, ще е дълга, но за сметка на това продължителна. Проблемът, е че големите и шумно рекламирани фирми не изпълняват коректно задълженията си, та какво остава за по-малките.
Моят пример е свързан с дограмата - поръчах я от Ролпласт (нали сте чували за тях :lol: ). Поръчах част от дограмата пролетта и втори път преди месец. Първия път момчетата, които я монтираха бяха в час, не бързаха и я поставиха като хората, самата дограма също е добра.
А втория път - неам думи, все едно я бях поръчал от друга фирма. Едната балконска врата не я бяха нивелирали при поставянето (това ми го каза и показа майсторът по строителната част), а и как да я поставят като хората, като все едно че бяха на състезание. А между напречния профил, който дели вратата на две и вертикалните профили имаше фуги, които някак си не ми се виждаше да са нормални.
Обадих се и дойдоха мърльовците, които монтираха тази врата, гледаха сърдито и питаха къв е проблема. Обясних им колкото е възможно спокойно, а те ми казаха, че 1-2 милиметра не са проблем (при положение, че по тази причина вратата беше провиснала). След като се поразправяхме малко те нарязаха пяната, нивелираха вратата, и набиха ЧЕП от външната страна, за да не се връща в предишното положение и омазаха всичко с пяна. Към днешна дата дограмата е "обърната", както си му е редът, но не мисля, че поведението на служителите на една претендираща за име фирма беше коректно.
Ремонтът и разправиите около него ми писнаха и затова не съм се разправял повече с тях, но горещо съветвам всички, които срещнат некоректност от подобно естество да сигнализират, когото трябва - само така, може би, нещата ще се променят в положителна насока!

Тема "Некоректни фирми" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: