• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
сам - помощник
Защо се дразните ? Аз никой не обиждам. Не сте ползвали добавка,не сте искали.Никой не ви се сърди,че нямате практичен опит и не може да дадете мнение.
Оставете сега тези които имат практичен опит да го споделя.Моля !
dadko - майстор
...и упорит!
Junak - майстор
Добреее, искаш професионално мнение - ще го получиш.

Виждал съм двигател с блокирали в каналите сегменти след използване на въпросната присадка. Гори масло 1,5 литра на 1000км.
Двигателя на осн.ремонт, а беше само на 125 000 км.

Колега използва Дуралюб, уж да продаде по-лесно колата си. Взема я познат и след първата смяна на маслото турбото се разтече кат кошница и напълни кулъра.

Аз използвах спрея, който го дават за дистрибутора. Бяхме за риба, на сутринта беше много влажно, и кат запалих, работеше нестабилно и прекъсваше. Мислех, че е от влагата. Напръсках с Дуралюб и повече не запали. Едвам ме изтеглиха.

Затова призовавам всички колеги. НИКОГА НЕ КУПУВАЙТЕ ТОЗИ БОКЛУК ДУРАЛЮБ. :supz:
АКО НЯКОЙ ВИ ГО ПРЕПОРЪЧА - :axe:

Сам, доволен ли си :-D :-D :-D
svetli_44 - специалист
Колеги със свалянето на температурите на буса започна да пали по трудно. Ходих на сервиз и монтьорите ми казаха че ми е понижена компересията. Посъветваха ме да сипя добавка на Дуралюб България Dura lube Diesel HD
Била специално разработена за издъхнали дизели да им възстанови компресията.
Моля който я е ползвал да ми обясни как действа ?
velsi - Почетен майстор
Това са глупости. Какъв е буса? Ако проблема е наистина от компресия се решава с ремонт. Дано не си поредният, който се опитва да рекламира тази боза.
piron45 - майстор
Колега, преди години имах едно дърто Рено 18 дизел. Под 5 градуса не палеше. Сипвах му първо Дуралюб, след това едно руско и накрая американско /доста го рекламираха тогава по ТВ/. Е успях да изкарам една зима, палеше при минусови температури, след което на следващата година колата отиде на вторични. ДВГ не ставаше за нищо, ремонта щеше да ми струва повече от колата.
Във всички тези уж специални масла има абразивни материали, които унищожават ДВГ-то.
hidrazin - майстор
+1
Това са добавки за закърпване на положението. Примерно да те изкара още малко или да се отървеш от колата, като я пробуташ на някой. Не че го одобрявам това второто. Точно с Дуралюб преди много години бях свидетел как умориха един старичък Мерцедес. Сложиха му една доза у наистина нещата леко се пооправиха. Ама те не - с добавки ще му правят основен ремонт. Сипаха и втора доза. И до там беше.
:partyman:
П. Петков - специалист
Молибденовият бисулфид (MoS2) е чудесно средство за значително намаляване на триенето в целия двигател, което значително облекчава и стартирането. Една чаена лъжичка, разбъркана в двигателното масло и сипана в картера, е напълно достатъчна. Това, което имам, е на "Мерк" (MERCK) и го употребявам за смазване на резби, които са подложени на висока температура, като гайки на генерацията и др. Развинтването на т.н. "спечени" резбови връзки, които предварително са "смазани" с бисулфида, е безпроблемно. На външен вид представлява ситно смлян, сиво-черен прах. При разтриване мужду пръстите създава усещане за нещо мазно и оставя следа, като от намазване с графит. В някои видове грес се ползва като добавка, а те са популярни като "графитна грес". Ползва се и за смазване на въртящи се механизми във вакуумни инсталации (планетарни карусели), поради високотемпературните си качества и много нисък парен натиск (не "гази" и не влошава вакуума при загряване). Вероятно в нета все някой ще го предлага и рекламира. Ако Вие сте в София, срещу магазина "Ташев и Галвинг" (на "Бистришко шосе"), има един магазин за химикали и стъклария, който се казва "Теоком". Там, най-вероятно го има. Не съм работил с други производители, но за "Мерк" гаранцията е пълна. За много хора, сипването му в двигателя предизвиква чувството на плахост и свенливост, но това е при всеки първи опит. Разбира се, става въпрос за поизносени двигатели. За новите няма такава необходимост. За недоверчивите, и тези които са предпазливи (Все пак това е двигател!), препоръчвам следния експеримент:
Измива се добре от смазката (с бензин) произволен лагер (некапсулован, тоест без "Z" и "2Z"), след което се подсушава с пистолет и сгъстен въздух. Развъртва се на ръка, а впоследствие сепараторът и сачмите се "смазват" с бисулфида. Оценява се разликата при въртенето "на сухо" и смазан. Разликата е осезаема. След това лагерът се нагрява с пистолет за горещ въздух до висока температура и отново се развъртва. Въртенето е без проблем, докато при същите условия, греста ще се спече и лагерът няма да помръдне. Това горе-долу е скромният ми опит. Разбира се, професионалните "двигателисти" ще имат по-богата палитра от съвети, но както казваше един приятел: "Ние толкова можем!" :)
Прикачен файл:
IMG_0553[1].jpg
Това е снимка на буркана с бисулфида.
hidrazin - майстор
За съжаление не о виждам в продуктовата листа на "Теоком" а така също и на "Валерус". Преди време съм поръчвал от Merck разни по-специални неща чрез българската "Аквахим". Гледам че преди няколко години Merck са изкупили част "Аквахим". Не мисля че ще е проблем да се поръча от там. Обаче не става много бързо доставката. Поне преди беше така.
:partyman:
Сузи - специалист
svetli_44 написа:
Колеги със свалянето на температурите на буса започна да пали по трудно. Ходих на сервиз и монтьорите ми казаха че ми е понижена компересията. Посъветваха ме да сипя добавка на Дуралюб България Dura lube Diesel HD
Била специално разработена за издъхнали дизели да им възстанови компресията.
Моля който я е ползвал да ми обясни как действа ?
Напиши компресията на цилиндрите ?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Ползвали ли сте добавката на Дуралюб България Diesel HD ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: