• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 23
Всички имаме коли, нали ?
cvetanmu - специалист
:) И 20% да са пак си личи, че са включени дългите светлини.
kuger - майстор
Да, бе, на фона на толкова калпаво монтирани и регулирани фарове и самоделки дневни, дето стават само да не си намокриш гащите като мочаш :shock:
bugsbunni - специалист
Защо се хабите бе хора? Ако няма заводска опция да ви се включват фаровете сами , си сложете реленце да ви ги включва при палене и сте готови. То си пише в закона , че може да се кара на къси светлини или светлини за движение през деня , а не на ....% от късите или дългите а LED DRL , които се монтират допълнително пак са незаконни (така и не разбрах защо). И все пак съвременните автомобили са предвидени , че може да се карат със запалени фарове и не намирам с какво ще ми навреди на колата.
cvetanmu - специалист
bugsbunni написа:
И все пак съвременните автомобили са предвидени , че може да се карат със запалени фарове и не намирам с какво ще ми навреди на колата.
Мога да ти снимам рефлектора на 9 годишен автомобил, който заводски си е направен да включва сам светлините.
bulhomes2 - майстор
На мен фаровете ми пречат, че ми намалят осветлението на таблото и зор виждам часовника и термометъра денем. А по-честото светкане и гасене намаля живота им. За мойта крушка ми искаха към 30 лв май...
kuger - майстор
bugsbunni написа:
Защо се хабите бе хора? Ако няма заводска опция да ви се включват фаровете сами , си сложете реленце да ви ги включва при палене и сте готови. То си пише в закона , че може да се кара на къси светлини или светлини за движение през деня , а не на ....% от късите или дългите а LED DRL , които се монтират допълнително пак са незаконни (така и не разбрах защо). И все пак съвременните автомобили са предвидени , че може да се карат със запалени фарове и не намирам с какво ще ми навреди на колата.
Аз си я имам опцията, но, давам на контакт, светват. Завъртам да паля, гаснат. Запаля, пак светват.
Кофти, според мен. Най-кофти, че при ремонтни работи изискващи контакт, фаровете светят за този, дето духа, а и папкат от батерията.
torbalan - Дървен философ
я ми обясни как така при нормално работеща ел. инсталация на автомобила "папкат от батерията"

ибахмаамудайба не ви ли писна да ръсите простотии!!!!!!!
bulhomes2 - майстор
Прочети по-внимателно какво е написал и ще видиш! "При ремонтни работи". Примерно при диагностика с компютър колата трябва да е на контакт по-дълго време без да работи двигателя. Тогава фаровете ще "папкат" от акумулатора. К'во не си съгласен и кои са глупостите и що тъйгрознопсуваш?
stiv1961 - майстор
За това на моя модул съм му сложил ЦК ключе, като имам ремонт изискващ контакт изключвам от там. Единствения недостатък е, че като се кача на друга кола забравям да включа светлините :-D

Прикачен файл

C406-1.JPG
C406-1.JPG (15.33 KиБ) Видяна 2602 пъти
torbalan - Дървен философ
bulhomes2 написа:
Прочети по-внимателно какво е написал и ще видиш! "При ремонтни работи". Примерно при диагностика с компютър колата трябва да е на контакт по-дълго време без да работи двигателя. Тогава фаровете ще "папкат" от акумулатора. К'во не си съгласен и кои са глупостите и що тъйгрознопсуваш?
първо за десет години я ти се съберат два часа ремонтни работи я не...
и второ - ми кат си на ремонтни работи - изключи си фаровете, кой те кара да ги пускаш....

пак простотии
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 23

Тема "Дневните светлини?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: