VW Polo 90-94г 1043куб.см. двигател.
Веднъж гледах характеристики на алтернатора върху корпуса му - ако трябва пак ще погледна.
В краен случай ще се вземе ток директно от акумулатора и ще го мислим нещо.
Надявам се да не се окаже, че ако сложа реле(индуктивност) във веригата "габарит"(само когато е включен габарит/фарове/ има напрежение) или "контакт"(ако вземем ток от акумулатора) ще излезе друг проблем.
Веднъж гледах характеристики на алтернатора върху корпуса му - ако трябва пак ще погледна.
В краен случай ще се вземе ток директно от акумулатора и ще го мислим нещо.
Надявам се да не се окаже, че ако сложа реле(индуктивност) във веригата "габарит"(само когато е включен габарит/фарове/ има напрежение) или "контакт"(ако вземем ток от акумулатора) ще излезе друг проблем.