Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
Така е. За постоянна работа където си вадя хляба си купувам само истински инструменти.
Виж обаче, за вилата съм си купил един електрически трион за дърва точно “EINHELL“. Все пак я ползвам
един-два пъти в годината за да отрежа някой изсъхнал клон или да съборя някое дръвче дето не ми трябва.
Тогава не е оправдано да си купувам STIHL или подобна за 1000 и кусур лева. Пък тоя изкара вече пет години
и сигурно и още толкова ще изкара с това натоварване. :cool:
:partyman:
ESPACE - майстор
Все едно аз съм го писал, само дето аз взех перфоратор за в случаи, когато не достигат машини. Марката е Райдер и не са ми отказвали гаранция. Лошото е че дори и малко да поработеше и хоп в сервиза. Два пъти изчезваше удара, единия път ротора даде фира. И след третия месечен престой в сервиза просто го прибрах в куфара, взех си един лек перфоратор трета серия на Бош и забравих за този Райдер. Дори днес един приятел си прави нещо канализацията в къщата и ми поиска лек и тежък перфоратор и дори и не се сетих, че имам това недоразумение. То си е и наказание да работиш с него.
valentino76bs - майстор
tysonlkr написа:
Винаги една машина трябва да се използва по предназначение.
До колкото знам Ейнхел са предимно хоби инструменти. Не са предназначени за професионална работа, а колегата сам си призна че се използват професионално. От гледна точка на това не трябва да се оплаква според мен.
Друг е въпроса с обслужването в гаранционния сервиз и мотаенето на клиента. Там вече си е напълно прав.
В КЗП се жалвай за мотането където са ти направили от сервиза. Трябвало е в самото начало да ти кажат че повредата не се покрива от гаранцията и толкоз.

Съвет ако ти трябва инструмент за да ти върши работа и да изкарваш пари с него по добре вложи повечко парички при закупуването му, а не си взимай марки като енхел, райдер и т.н. :wink:
+1,изцяло пройзвеждат само хоби инструменти никъде не пише ''профи'',за цената си са добри инструменти.Имам 5 вида различни инструменти от тях,единствено ми направи проблем къртача но по моя вина ,къртих една дупкА и шилото се заклещи между арматурите и аз тиквата взех да го дърпам домързя ме да го освободя и главата се разпадна.Естствено го отворих,мислех че му е изтекла гаранцията а то бяха минали 2 години и 7, 8 месеца и като го отворих се разпаднаха съчми и други неща.Занесох го в Метро щото от там съм го купил и такива да ме разкарват ама идете си еди къде си незнам си в кой сервиз.... нямаше. Казах им като го вземат сервизните кажете им ,че съм го отварял то си и личи ,да няма мрън мрън ....и така след 10 дена всичко беше направено сменено гаранционно без никакви забележки и до сега ми служи добре,но пак казвам като хоби инструмент.
velas - специалист
vlado_882 написа:
СЛЕД 1 месец ,девойката от магазина ми звъни да ходя да си взема машината ,отивам взимам я ,отварям я пробвам я НЕ РАБОТИ ,нищо не са и правили.Едвам едвам разчитам,„ОТКАЗАН ГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ-по общи условия
А протокол от сервиза за установяване на отклонения в параметрите, които биха могли да са в следствие от неправилно боравене с инструмента?... :-D

Всеки може да си напише "отказан сервиз", ама е трудно да посочи аргументи... Според ЗЗП - производител, вносител, търговец носят солидарна вина за дефектирала стока. Затова просто трябваше да извикаш ръководителя на отдела или управителя в магазина на Практикер и да изискваш подмяна на уреда с нов или да ти възстановят парите...иначе не им мърда акта от КЗП. Търговеца НЯМА ПРАВО да приема и дава на клиентите непълен и неиздържан документ от сервиза. ;)
fox_vt - майстор
Както казаха хоби машините не са за профи работи и все пак явно е до късмет-първата ми машина е 650 ватова ейнхел ударна дрелка жълта,такова куче няма никъде.Само това лято на ремонта на кухнята съм забъркал 15 торби лепило и две торби шпакловка,и си върти като невидяла.Ами пробиването на дупки във пропарен панел само който е опитвал знае за къв тормоз става на въпрос.Или завиването на видии до почти спиране на ротора тва си е направо късо.Вярно че със сервиз не съм се занимавал досега ама и не мисля да стъпвам-като изгори купувам си друга и толкос само 50 лв струва все пак :-D

пп щях да забравя-болката от купуването на "маркова" мейд ин китай машина е доста по голяма при аут,пък и има и теми за оплаквания от сервизи и на бош :lol: .И все пак профи е едно хоби друго.
vlado_882 - помощник
leosat varna написа:
vlado_882 написа:
СЛЕД 1 месец ,девойката от магазина ми звъни да ходя да си взема машината ,отивам взимам я ,отварям я пробвам я НЕ РАБОТИ ,нищо не са и правили.Едвам едвам разчитам,„ОТКАЗАН ГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ-по общи условия
А протокол от сервиза за установяване на отклонения в параметрите, които биха могли да са в следствие от неправилно боравене с инструмента?... :-D

Всеки може да си напише "отказан сервиз", ама е трудно да посочи аргументи... Според ЗЗП - производител, вносител, търговец носят солидарна вина за дефектирала стока. Затова просто трябваше да извикаш ръководителя на отдела или управителя в магазина на Практикер и да изискваш подмяна на уреда с нов или да ти възстановят парите...иначе не им мърда акта от КЗП. Търговеца НЯМА ПРАВО да приема и дава на клиентите непълен и неиздържан документ от сервиза. ;)
Девойката в Практикер каза че няма проблем да я сменят,но трябва да занеса портокол от сервиз,но понеже сервиза не работеше някак си успях да се свържа с УПРАВИТЕЛЯ на фирма ЕНХЕЛ макар и по меил,изпратих му писмо какво е станало,той разпореди проверка и каза че най късно в понеделник ще пише ,какво е станало :).....Яд ме хвана как "пишман" майстора диагностицира само по външен вид за какво и как е използвана машината ,без дори да я пробва в електрическата мрежа ,той и управителя беше УЧУДЕН как работи,пък в сервизната книжка пише е с изгорял роторо - ,но нека дойде понеделник пък да видим :) спомена че ако съм прав ,тоя майстор щели да го изгонят .........Съмнявам се но нека видим
Chefo77 - майстор
Аз пък не разбирам нещо друго. Ревете как някой ви гази интересите (отказан сервиз поради куп простотии) и споделяте по форуми, а не си зачитате сами правата и се занимавате със същите тези простотии. В закона ясно пише: Стоката се връща на търговеца и след като изтече 30-дневния срок управителят е длъжен да ти я върне ремонтирана (подписваш се на протокол), да ти я замени с друга с минимум същите параметри или да ти върне парите. Какви протоколи за подмяна, какви 5 лева. На 31-ия ден отиваш в магазина, ако си удовлетворен - ОК, ако не - жалба до КЗП и си го местиш в другия крачол. За какъв ти е да вземаш инструмента, да обикаляш целия град и после да се оплакваш, след като можеш да си го спестиш с едно прочитане на ЗЗП и последващи действия? Девойката в Практикер приказва каквото са и казали, за да не ги занимават с неприятности. А трябва.
Оставяме настрана защо се купува хоби инструмент за профи нужди - не е първия, няма и да е последния. Не е забранено, просто всеки трябва да си преценява риска. Аз например съм с хоби прахосмукачка, която вече мина година и половина в здрав тормоз. Ми засега е ОК, но като спре, няма да ме чуете да хленча, защото това е бил моя избор и съм го направил съвсем съзнателно!
Последна промяна от Chefo77 на пет дек 07, 2012 10:32 pm, променено общо 1 път.
evil - специалист
Аз пък си имам едно СО енхелче от 500 и нещо лева което си използвам напълно професионално вече 3 години /ежедневно/ и не е мръднало кучето му с куче :-) Колко макари с тел са минали само то си знае :-)
John - специалист
Хоби,хоби...колко,да е хоби?Използвам перфоратор 750 вт вече 10 години .Това животно е пробило толкова дупки ,колкото на софийска улица не можеш да намериш.Изпускал съм го от 9 метра височина и работи без проблеми.Не знам,може да съм го уцелил,както се казва ,но за цената е железно.
ESPACE - майстор
9 метра си е сериозна височина за всяка машина :shock:

Тема "От проблем с машина ЕНХЕЛ до решение !" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: