Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
шоп - майстор
За такава товароподемност ще ти трябва категория Б+Е
KingoftheROAD - специалист
Знам, ще я изкарам по-нататък. То така или иначе за ремарке над 750кг. със спирачки трябва Б+Е.
pivanov - помощник
KingoftheROAD написа:
Знам, ще я изкарам по-нататък. То така или иначе за ремарке над 750кг. със спирачки трябва Б+Е.
Здравейте, имам едно питане. Понеже се занимавам с картинг и ми се налага да направя нещо между ремарке и колесар ,за да прекарвам карта до пистата.Трябва ли да има светлини и да минава технотест, защото гледам, че на колесарите на пътна помощ няма такива неща?
taran - специалист
pivanov написа:
KingoftheROAD написа:
Знам, ще я изкарам по-нататък. То така или иначе за ремарке над 750кг. със спирачки трябва Б+Е.
Здравейте, имам едно питане. Понеже се занимавам с картинг и ми се налага да направя нещо между ремарке и колесар ,за да прекарвам карта до пистата.Трябва ли да има светлини и да минава технотест, защото гледам, че на колесарите на пътна помощ няма такива неща?
Доколкото знам,колесарите са лекинко незаконни вече.Макар и все още да се подмотват около някои магистрали и главни пътища.
НЯкой има ли актуална информация относно регистрацията на самоделно ремарке,че преди седмица един приятел питаше за преустроиство на регистрирано ремарке в колесар за лодка,щот бил проверявал в КАТ и вече регистрирали само неща със некви сертификати.
Здравейте колеги. На скоро си взех фреза и мисля да си направя едно ремаркенце за нея с товаримост до 250-300кг. Въпросът ми е следния.Всичко съм си начертал и предстои да го направя тия дни, обаче не мога да си представя как да хвана гумите (от симсон мисля че бяха) за ремаркето. Може ли някаква идея и снимков материал, че не мога да намеря никакви схеми и разни такива. Благодаря!
Здравейте колеги!
Прочетох темата и много ми хареса,много добри идеи.
Имам мотокултиватор Gardeniq 1G-90 за сега ми върши перфектна работа.
Имам и ремарке Изображение
но имам проблем фрезата дърпа ремаркето заедно с мен,ремаркето е 150 кг. и аз 100 кг 250 кг
на места не иска да се изкачва дали ремаркето е прекалено голямо за фрезата да го заменя ли с друго или да си направя по малко? дайте някакав съвет?

Прикачен файл

78843634_4_585x461_remarke-pod-naem-avtomobili-i-avtochasti.jpg
78843634_4_585x461_remarke-pod-naem-avtomobili-i-avtochasti.jpg (25.7 KиБ) Видяна 4914 пъти

Прикачен файл

78843634_4_585x461_remarke-pod-naem-avtomobili-i-avtochasti.jpg
78843634_4_585x461_remarke-pod-naem-avtomobili-i-avtochasti.jpg (25.7 KиБ) Видяна 4914 пъти
shotik - майстор
Ако фрезата ти е под 5 к.с. и няма бавни скорости, това ремарке е тежко за нея. Не само теглото, тези широки гуми са с голямо съпротивление по черен път или земя. Направи нещо леко или купи, може и да замениш това с друго.Ако си направиш и го ползваш за фрезата , не е нужна регистрация.
kuger - майстор
Обясни какво означава " ....на места не иска да се изкачва ....". Няма сила, или боксува?
Абсолютно същото ремарке, но с торсиони, не ресори, тегля с фреза Марго, на Петров. С 5 к.с. мотор Робин. Нямам скорости. Гумите на фрезата са 8 цола. Натоварена с три 120 л. бидони, 100 кг. дърва и аз отгоре и си върви и на стръмно /със засилка, че иначе боксува/. Тежести допълнителни нямам. Ремаркето е особено подходящо, защото моста е изместен назад. Това дава допълнително тегло върху гумите.
filmatoplo - майстор
От къде може да се намерят струговани оси за главини, да речем за лада или москвич. Тези оси са около 20 санта и се заваряват на една тръба която в същност ще лежи ремаркето, ако някой знае някъде да се продават готови оси с главинки да пише.

Тема "Как да си направим ремарке(колесар)сами..." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: