Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Chefo77 - майстор
Приятелю, нито ламарината е тънка, нито заварката е некачествена. Ако имаше някаква такава опасност, нямаше да дават 10 години гаранция. Водосъдържателите се изпитват на налягане 2 пъти (ако не беше и повече) максималното, което дават и там лабаво почти няма, да не кажа хич :) А иначе търговецът не е длъжен да те уведомява, затова си има книжки - там пише не свързвай сам, не пъхай в пералнята акумулатор, не вкарвай котката в микровълновата и други такива работи. А пък и как не се сети да го попиташ :)
На мен Горенье ми отказаха гаранция за изгоряла лампичка, защото сам вързах печката, обаче знам, че не е трябвало и не им се сърдя. Пише - прочетох - прескочих (нали има схема) - поех си последствията. 9 години няма грижи :) Освен ламБата.
ecm - напреднал
Абе ще видим - тая нощ бойлерът отново протече пак по същия начин. Сервизният техник вика - "ще взема по-яко уплътнение" :lol: Но, за всеки случай рече, че и нов казан ще носи :-D
VLADO66 - майстор
Гледай какъв казан ще носи,да не е харесал твоя :wink:
ecm - напреднал
хехе, и ти си прав :? :-D
alsted - майстор
При каква температура протича? Колко време след включването? В момента на протичането ако отвориш кран на топлата вода излиза ли пара, водата с бълбукане ли тече? Сигурно ли е, че терморегулатора ти изключва? Да не си правите някакви експерименти да видите дали вместо да протече направо ще гръмне?
zmiori - специалист
Пичове що не четете закона за защита на потребителите? Там никъде не пище че боилерите ви трябва да се вържат от оторизиран техник. Има една точка в закона в която пише че гаранционната карта ако противоречи на закона е незаконна. Имате 2 /две/ години безусловна гаранция. Нека ТЪРГОВЕЦА докаче че повредата е от неправила експлоатация. Основния документ за предявяване на гаранция /в 2 годишния срок/ е касова та бележка ане гаранционната карта.
При закупуване за дадена стока вие имате договор с ТЪРГОВЕЦА а не със техника. Ако ТЪРГОВЕЦА държи да се монтира от някого да му поеме разходите по монтажа. Гаранция над 2 години не се защитава от закона там е валидна вече гаранционата карта. Пак е хубаво да се обръщатате към КСП.
Гражданските ни права са като мускулите трябва да се тренират всеки ден за да са силни. Вече не хабя нерви с търговци отивам предявявам си претенцията пред търговеца ако се опите да ме отсфири връвам се на пета и право в комисията пускам си жалбата и от там нататък те си знаят. Такива са смешници и такъв панаир правят в магазина че не е истина винаги гледам да съм на първия ред.
Последната рекламация която предявих е този лаптоп на който ви пиша. След като ми отказаха ремонта заради това че в гар. карта пише 1 година а аз отидох на 1г. и 10 м. след закупуването му. Казах им че отивам в КЗП, докато стигна до входната врата ме настигна управителя и съв сем любезно ми обясни че служителя му нещо се е объркал и няма проблем да ми заведат рекламацията.
Само внимаваите че много често представят домумент скойто ти вземат стоката и те карат да се подпишеш ама там пише че си длъжен да се обадиш примерно на 2-тата седмица да си потърсиш стоката по този начин си гарантират напомняне за рекламацията и ако те се забавят с 30 дневния срок неможеш да си пойскаш парите обратно.
Доколкото знам има направена рекламация и е удовлетворена от ТЕХНОдръндрън за монтиран климатик от клента. Разбирасе с "подкрепата" на КЗП.
Успех и си търсете правата. Все пак момичетата и момчетата от КЗП получават заплати от нашите данъци.
ecm - напреднал
zmiori, благодаря за информацията! моят бойлер обаче е на 4.5 години, та съм по гаранционна карта. а, в това не разбрах къде точно е прецакването?:
"Само внимаваите че много често представят домумент скойто ти вземат стоката и те карат да се подпишеш ама там пише че си длъжен да се обадиш примерно на 2-тата седмица да си потърсиш стоката по този начин си гарантират напомняне за рекламацията и ако те се забавят с 30 дневния срок неможеш да си пойскаш парите обратно. "

иначе, тая сутрин отново идва техникът, и се оказа, че отново се е скъсало гуменото уплътнение - точно за няма и един ден (едно подгряване на бойлера) :? сега сложи някакво по-дебело уплътнение, пък да видим дали пак ще протече. питанката е как чисто ново уплътнение заминава за едно подгряване на бойлера? за който пита по-горе, не не си правим експерименти, и да, когато бойлерът подгряваше след първия ремонт, бях в банята точно когато изключи терморегулаторът. бълбукане не чувам, просто започва да тече яко вода откъм страната на бойлера, където е електрическата част. чудя се дали не ми е високо налягането, понеже съм на 1-ви етаж във висок блок, но сервизният техник рече, че поне на око по това как тече чешмата не му се струвало да е високо (ама ся си давам сметка, че може да е пропуснал факта, че смесителят ми е с две степени и при втората тече значително по-силно)
fbr - майстор
На мен пък, ми се струва че имаш пробил нагревател, и понеже най-късия път между тялото на нагревателя и корпуса на бойлера е точно гуменото уплътнение, по повърхността на мокрото гумено уплътнение започва да тече ток, и гуменото уплътнение се прецаква..
ecm - напреднал
ще се разбере. ако е пробил нагревател, има ли опасност при включен бойлер да се миеш?
fbr - майстор
Е, той кожуха би трябва да е занулен, макар че и фланеца към който е хванат нагревателя би трябвало да е занулен.

Тема "Сериозно протекъл бойлер на Елдом Инвест" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: