Всички имаме коли, нали ?
aztek - напреднал
Здравейте имам следният проблем с моето Мицубиши Каризма-когато е студено колата пали от втория път.Първият път върти на стартер продължително време без да запали.Като върна ключа и подам отново да запали,пали веднага.Сменен е горивен филтър и датчик за температурата на инжекциона.Колата е бензин 1.8 GLS-95година.Можете ли да окажете съдействие?Дайте мнение.
aztek - напреднал
Сигурно съм регистриран в този форум,но и там са доникъде.Ако можете да помогнете го направете.Иначе това за българските форуми ще се окаже вярно.
баш аматьора - напреднал
Нещо не ми се вярва,че в Мицубиши форума не се открива решение за проблема ти, колега!И във всички автомобилни форуми, хората са задружни и си помагат-съвети,идеи,личен опит,снимков м-л,схеми и т.н.По обясними причини членувам в Ситроен форума :-D ,благодарение на него съм си направил солиден брои ремонти сам,(естествено спестил солидни и цифри от сервизи) :supz: Това от мен,а.....,-какво е състоянието на бензиновата ти помпа!?!?
aztek - напреднал
баш аматьора написа:
Нещо не ми се вярва,че в Мицубиши форума не се открива решение за проблема ти, колега!И във всички автомобилни форуми, хората са задружни и си помагат-съвети,идеи,личен опит,снимков м-л,схеми и т.н.По обясними причини членувам в Ситроен форума :-D ,благодарение на него съм си направил солиден брои ремонти сам,(естествено спестил солидни и цифри от сервизи) :supz: Това от мен,а.....,-какво е състоянието на бензиновата ти помпа!?!?
Точно там не е правено нищо.Темата във Мицубиши форума е доста обширна,изтъкват се много причини,като една от тях е горивото.Но точното решение не е открито.Споменава се и за бензиновата помпа,която при студено време да не подава достатъчно гориво.Този проблем го има само когато са минусови температурите.Но пак казвам точната причина не е изяснена.
kretio74 - специалист
А диагностиката какво казва. Възможно е да има иа друг заминал датчик ( по всяка вероятност за температура). Направи си тест. Когато запали го угаси веднага и пробвай пак. ако запали значи е от горивната система, ако пак не ще то по всяка вероятност е датчик или нещо по ел. системата
inspo - майстор
Първия път като палиш задръж по дълго на контакт и тогава завърти.
Може да и трябва време да подкачи.
баш аматьора - напреднал
Да разбирам, че колата ти не е"гаражна и стои вън!?На Цитрона помпата е електрическа и е захваната за резервоара!Колко гориво поддържаш в резервоара,смисъл,ако си "пред светкане на лампичката"-не е добре,специално зимата-всичката тиня,мизерий,вода на дъното на рез.,и при ниски температури могат да ти правят подобна беля!Та тая мътилка,при голям студ,може да постъпи в помпата като рядко желе,и те така :wallbash:
ESPACE - майстор
Тая кола трябва да пренощува при диагностик, да и закачи манометър на горивото, да следи за искра, да гледа има ли импулс към инжекторите. На сутринта, когато не иска да запали да се разбере от гориво ли е , от ток ли е, контактен проблем с ключа ли е. При този проблем форумите няма да са ти много полезни.
aztek - напреднал
В колата винаги е имало достатъчно гориво.Вярно че я държа от вън но в цяла София колите са отвън.А и проблемът го има само като са ниски температурите.Датчика за температура на двигателя му няма нищо.Но ще я качваме пак на диагностика.

Тема "Мицубиши,проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: