Всички имаме коли, нали ?
aztek - напреднал
ESPACE написа:
Газ има ли? Инжектори чистени ли са?
Няма газ и няма и да има.Инжекторите не съм ги пипал,ще ги проверя.
aztek - напреднал
ArturDent написа:
aztek написа:
ArturDent написа:
Я вземи я спри под голям наклон с муцуната напред...
Оценявам чувството ти за хумор ама тия съвети си ги запази за тебе.Мисля че има отделна секция за шеги.
Не е шега... а опит...
Ако има мръсотии в резервоара ще отидат на към най ниското ниво и няма да пречат на засмукването. Ако тогава запали от първия път - вече ще знаеш, че не там проблема...
Не че няма наклони къде да я спра,но този проблем го има само при ниски температури.Когато е топло колата пали от първия път.Днес не съм имал проблеми с запалването,температурите бяха около нулата при нас.Дори имаше и мъгла.
Chefo77 - майстор
Не че нещо, но във форум "Направи си сам" да търсиш точно решение на проблем, неразрешен в Митсубиши форума, а явно съществуващ ... явно си отчаян.
Нямате ли майстори, които да са повече в час с тези коли (както ние си имаме за Ровърчетата)?
Замерете налягането, което прави помпата преди да запалиш. Като застуди пак го замерете. Може и самата помпа да си отива.
aztek - напреднал
Chefo77 написа:
Не че нещо, но във форум "Направи си сам" да търсиш точно решение на проблем, неразрешен в Митсубиши форума, а явно съществуващ ... явно си отчаян.
Нямате ли майстори, които да са повече в час с тези коли (както ние си имаме за Ровърчетата)?
Замерете налягането, което прави помпата преди да запалиш. Като застуди пак го замерете. Може и самата помпа да си отива.
Защо има тогава секция за автомобили?След като има кой да я поддържа затова е пусната.Като сортирам мненията остават две неща-бензиновата помпа и инжекторите.Ще ги проверим и ще пиша след това.
dyaneff - майстор
Как така няма кой да ти помогне. Докарай ми колата и няма начин да не и намеря дефекта. Но по интернет не мога. Просто трябва да се направят някои замервания, за които не вярвам да имаш оборудване.
За да не си помисли някой нещо говорим за безплатна диагностика и ремонт. :partyman:
kuger - майстор
OFF: Едно не мога да разбера, говорите за малко гориво и помпата смуче боклуци.
Смукателя на помпата е на определено разстояние от дъното, дали има мизерии или не, не зависи от количеството гориво в резервоара.
Боклука си е на дъното.
dyaneff - майстор
Ако проблема на колата беше в помпата, щеше да се разбере по време на движение. Примерно при ускорение когато консумацията на гориво е по-голяма от стартиране.
Chefo77 - майстор
dyaneff написа:
Ако проблема на колата беше в помпата, щеше да се разбере по време на движение. Примерно при ускорение когато консумацията на гориво е по-голяма от стартиране.
А ако има проблем само с първоначалното вдигане на налягане?
dyaneff - майстор
Чефо не искам да споря. Обясни ми как една помпа няма да вдигне налягане за да стартира автомобила, а после ще има налягане за работа във всички режими на двигателя ? Положението с инжекторите е почти същото.
Chefo77 - майстор
dyaneff написа:
Чефо не искам да споря. Обясни ми как една помпа няма да вдигне налягане за да стартира автомобила, а после ще има налягане за работа във всички режими на двигателя ? Положението с инжекторите е почти същото.
Обяснявам елементарното ми предположение: При ниски температури горивото е с един обем. При по-високи този обем се увеличава. Може точно тази миниатюрна разлика в наляганията да помага на помпата да тръгне. А това да означава тръгнала помпа. Нека закачи манометър и да мери налягането.

Тема "Мицубиши,проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: