dyaneff написа:Как така няма кой да ти помогне. Докарай ми колата и няма начин да не и намеря дефекта. Но по интернет не мога. Просто трябва да се направят някои замервания, за които не вярвам да имаш оборудване.Кажи ми от къде си и ще ти я откарам,аз съм от Монтанския край.
За да не си помисли някой нещо говорим за безплатна диагностика и ремонт.
Chefo77 написа:С това мнение и аз съм съгласен напълно,остава да проверя налягането на горивото и ще пиша.Утре няма да стане.На работа съм.dyaneff написа:Чефо не искам да споря. Обясни ми как една помпа няма да вдигне налягане за да стартира автомобила, а после ще има налягане за работа във всички режими на двигателя ? Положението с инжекторите е почти същото.Обяснявам елементарното ми предположение: При ниски температури горивото е с един обем. При по-високи този обем се увеличава. Може точно тази миниатюрна разлика в наляганията да помага на помпата да тръгне. А това да означава тръгнала помпа. Нека закачи манометър и да мери налягането.