Всички имаме коли, нали ?
ssmmaaa - специалист
Астра е опела,чека не свети,помпата ще я проверя когато имам време още веднъж благодаря за отговорите :)
genkogenev - специалист
Така си и мислех Астра с 1.6 NZ мотор .
Сега , отляво горе на главата има един датчик , най-вероятно е син на цвят , който отчита темпер. и подава инфо на компа . Нов струва около 16 лв . При мен нещата се бяха задълбочили до степен , че не можеше въобще да запали . След подмяна всичко е ОК .
За прекъсването на скорост:
1. Помпа . Потърси под дясната задна седалка объл люк с 6 или 8 болта . Отваряш и гледаш ..... ако помпата е за подмяна не се лъжи с нови китайски ментета / не поддържат налягане / И не пробвай на сухо !
2. Стъпков мотор - намира се странично на карбуратора . Държи се на 2 болта , има и букса . Почиства се понякога лесно . В повечето случай се подменя с нов , ама е скъп .
Имаш ли газова уредба ? Ако е "излъгана" ламда сондата / а трябва да е / понякога с времето почва да дава точно този дефект . Продават се едни "фалшиви" сонди , който лъжат компа и уж е по-добре. Това последното само съм го чел.
dyaneff - майстор
genkogenev написа:
... Стъпков мотор - намира се странично на карбуратора ....
За да сме точни колата няма карбуратор тъй като е моноинжекция.
Много е вероятно да е датчик температура. Но по метода на сменянето ремонта е доста по-скъп, отколкото първо измерване, и ако е за смяна тогава се сменя.
ozaki - напреднал
А въобще свети ли чека?Смисъл като дадеш на контакт.
genkogenev - специалист
dyaneff написа:
genkogenev написа:
... Стъпков мотор - намира се странично на карбуратора ....
За да сме точни колата няма карбуратор тъй като е моноинжекция.
Много е вероятно да е датчик температура. Но по метода на сменянето ремонта е доста по-скъп, отколкото първо измерване, и ако е за смяна тогава се сменя.
Ще ти се да няма карбуратор ...... Това с дюзата за впръскване на горивото в смукателните тръби какво е ? Едно такова черно пластмасово по което минава въздух от филтъра с дебитомер на всичко отгоре се включва в него отгоре с два болта закрепено и т.н. .....
Написах ти къде да провериш за да не се разделиш с 30 лв. за безмисленна диагностика на която ще ти кажат същото. Ама като искаш .
ozaki - напреднал
:)
Последна промяна от ozaki на пет яну 25, 2013 8:16 am, променено общо 2 пъти.
batkotony - специалист
ozaki написа:
И кое му е карбуратора...аз кола без въздушен филтър не съм виждал...така,че не знам какво си искал да обясниш на човека.Чиста моноинжекция си е колата...аз карбуратор със дюза не съм виждал още повече,че има и компютърно управление.
genkogenev написа:
Това с дюзата за впръскване на горивото в смукателните тръби какво е ?
В случая Генко е прав,моноинжекцията е карбуратор с инжектор,това много малко хора го знаят...масово се е наложил терминът "моноинжекция" и никой не се насилва да го разшифрова и осмисли... :)
dyaneff - майстор
batkotony написа:
...В случая Генко е прав,моноинжекцията е карбуратор с инжектор,това много малко хора го знаят...масово се е наложил терминът "моноинжекция" и никой не се насилва да го разшифрова и осмисли... :)
Такова понятие карбуратор - моноинжекция няма.
batkotony - специалист
dyaneff написа:
batkotony написа:
...В случая Генко е прав,моноинжекцията е карбуратор с инжектор,това много малко хора го знаят...масово се е наложил терминът "моноинжекция" и никой не се насилва да го разшифрова и осмисли... :)
Такова понятие карбуратор - моноинжекция няма.
Няма да споря... :)
jorkataG - специалист
Здравейте по въпроса за помпата не знам щото мойта е дизел ама по въпроса за паленето мога да споделя това което аз съм изпитал.
Като загрее ако не върти изобщо а само почуква стартера според мен е шалтер а ако върти трудно - втулките

Тема "Проблеми с Опел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: