Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
fikata - майстор
Ще пробвам с WD-40
Няма да свършиш работа с това.
Вече има поне три-четири форума за Мерцедес в България. По твоята тема там има много изписано.
Ползвай търсачката.
http://forums.mbclub.bg/
http://www.mercedes-club-bg.com/forums/index.php?
http://mercedes-bulgaria.com/forum/index.php
dyaneff - майстор
goshku написа:
...Май ми се изяснява няма съпротивление там.Дава на късо точно на между тези пинове.Прозванявах го там пищи само там.
Мултицета "пищи" до 50 Ома. Виш хубаво какво е съпротивлението.
ivanovbg - майстор
goshku написа:
Здравейте,надявам се че някой ще ми помогне с проблема с който съм се сблъскал.Става въпрос за стъпков мотор на дроселова клапа.Само че като се разрових из нета пише че стъпковите мотори използвани в автомобилите са биполярни и са най-малко с 4 извода, моя с 2 извода.Измерил съм напрежението само на едния пин понеже другия не можах да го стигна показа 11,2V и съпротивление 6,3 ома на контакт не работещ двигател.В ауто дата дават следните параметри 1,5-3,2 V непостоянни при работещ двигател и 10 Hz за осцилоскоп 10V/10ms тези данни ги дават и за 2-та пина.Всички останали датчици в дросела са замерени и съвпадат с тези от аутодата.Интересуваме каква може да е причината за да на работи това стъпково моторче или както там се казва? :? :? :? Предварително благодаря.
Причините са няколко:
1. инсталация - прекъсване или късо
2. моторче -окъсило или прекъснато
3.лимп мод - компа го спира заради някакъв проблем или защото не е обучено.

Моторчето можеш да го провериш като за кратко му подадеш ток и в двете посоки +-, ако се задвижи е наред, ако ли не...
Инсталацията може да си я провериш с обикновен мултицет.
За обучението без комп...
goshku - напреднал
Мултицета "пищи" до 50 Ома. Виш хубаво какво е съпротивлението.

0 ома е показанието на мултицета
ivanovbg - майстор
моторчето е свързано на 7 и 4 крак на буксата - вие мерите на 8 и 4.
goshku - напреднал
ivanovbg написа:

Причините са няколко:
1. инсталация - прекъсване или късо
2. моторче -окъсило или прекъснато
3.лимп мод - компа го спира заради някакъв проблем или защото не е обучено.

Моторчето можеш да го провериш като за кратко му подадеш ток и в двете посоки +-, ако се задвижи е наред, ако ли не...
Инсталацията може да си я провериш с обикновен мултицет.
За обучението без комп...
Благодаря за информацията ще го проверя
dyaneff - майстор
В есито пише 8 и 4 и е така.
ivanovbg - майстор
на 111-960 е на 8 и 4, на 111-940 е на 4 и 7
Пък като се отвори може да се премери точно. Знае ли се кой какво е сменял?
goshku - напреднал
ivanovbg написа:
моторчето е свързано на 7 и 4 крак на буксата - вие мерите на 8 и 4.

7 е маса на сензорите и е за температурните сензори и за TP и ISC сензорите.Да мериш между 4 и 7 е същото като да мериш между 4 и верига 31 (заземяване).Аз съм подменил кабелите на двигателя и именно 4 и 8 са по дебели от другите кабели.4 е черен а 8 е син аз съм измерил само между 8 и верига 31 и ми показа 6,3 ома.И ако се мери така и както един колега тука спомена че стойностите са между 4-10 Ома и как казваш че се мери между 7 и 4 или 7 и 8 значи излиза че е наред.И остава механичен проблем
Последна промяна от goshku на чет яну 24, 2013 7:34 pm, променено общо 1 път.
ivanovbg - майстор
Естествено че е масата на 7ми крак, а на 4 се получават импулсите от екуто за управление на моторчето. Нали мотора е 111-940 и частите са оргиналните? Я кажи и годината на производство и компа че и там има разлики при този мотор, а най добре е номера на дроселовата клапа.
Последна промяна от ivanovbg на чет яну 24, 2013 7:34 pm, променено общо 2 пъти.

Тема "Устройство за контрол на празен ход" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: