Проявете вашата изобретателност.
cvettomirr - специалист
crez - направо ме приби, то с тоя моквич ще ми се смее целят град, а пък и това е най-ненадежната кола, нямам намерение да вися постоянно в сервиза
crez - майстор
cvettomirr написа:
crez - направо ме приби, то с тоя моквич ще ми се смее целят град, а пък и това е най-ненадежната кола, нямам намерение да вися постоянно в сервиза
Ти за работа ли я взимаш или да развозваш сватби :lol: .Ти питаш, евтина и лесна за подръжка, по-евтина и по-лесна за подръжка от това няма да намериш. Това чудо на газ ще ти е без пари. [-X не съм съгласен с теб за надежността, тя е елементарна,(прост карбуратор,ръчен смукач, стандартно запалване) няма слаби места за пореди. Всичките други които ти предлагат имат я моноинжекция или пълен, от там автоматичен смукач, проблеми с двигателя за празен ход, помпи за гориво, електронно запалване, компютри и т.н. Това е преоразмерено, от яка ламарина, западните бараки с тънка като бръснарско ножче ламарина, като започнат да гният няма спиране. Ти ще я вземеш "брадата"на години, ръждата я подхванала яко, туко виж като я натовариш повечко и амортисьорите са изхвръкнали през пода. Проблема и парите са си твои, ти питаш аз отговарям.
torbalan - Дървен философ
Баща ми е имал два москвича...

Рядко сме успявали да стигнем до морето без да се налага ремонт на пътя...

Просто това за надеждността на москвича искрено ме разсмя
Chefo77 - майстор
colyo написа:
Задните мостове на автомобилите, произвеждани от PSA са "ГОЛЯМ БОКЛУК".....личен опит от работата ми в сервиз "Пежо". За товарене твърдо заложи на Форд (с всичките му кусури) или стара 124-ка Мерцедес (също с хидропневматика като на Ситроен). Скоро ходих да гледам един Мерцедес 124 комби в много добро състояние за 1600лв. Пасат II също е бюджетно решение, стига да го намериш в добро състояние, защото обикновенно ги карат на доизживяване и нищо не ремонтират по тях докато умрат нацяло и после направо в моргата за 380лв.

Даваш мнение за задните мостове на ПСА (не споря), говориш за товароносимостта на Форд (хаха заради насраните им ръждиви задници и тук нямам предвид калници и капачка), ама защо ли ми се струва че бъркаш моделите на Пасат? :) Но са корави - факт.

Аз за такава цел си взех това:
viewtopic.php?f=45&t=39152
и за 6-те месеца грам не съм съжалил, страхотен работен кон! Не те агитирам, просто споделям!

Мой колега продава Опел Астра 1.7 чист дизел, 1993-а с много малко ръжда по задните калници и праговете. Ако те интересува, ще ти дам координатите му.
crez - майстор
torbalan написа:
Баща ми е имал два москвича...Рядко сме успявали да стигнем до морето без да се налага ремонт на пътя...Просто това за надеждността на москвича искрено ме разсмя
Като си мърляч,само сипваш бензин и караш и на нова кола се случва, и то доста по често поради изброените причини по горе. С малката :lol: разлика че със съвременната си оставаш на пътя (чакайки пътна помощ), а с простата кола може сам да си помогнеш.
colyo - специалист
Chefo77 никъде не съм писал , че фордовете не гният (и аз съм горд собственик на Форд) даже напротив, много тъпи автомобили са и старите (след таунус и гранада ) и новите. Имаме няколко служебни и са само една идея по-здрави от Аудитата (за тях пък нямам думи). Защо мислиш, че бъркам пасатите. Двойката е най-големия катър, доколкото знам. Тройката е по-трошлив......дори от В4. Между другото мой колега продава много пазена В4 комби 1,6 за 1800лв. Наистина приличен автомобил, но с малък багажник.
SEV - специалист
the_play87 написа:
Пасат КОМБИ :-D
С две ръце за пасата,имам такъв от 15-16 години,един или два пъти са му сменяли нещо по предницата и един път амортисьори(консумативите са ясни :) )За тези години съм му навъртял около 300 000 км,първите 4-5 години беше офицялна кола,но от тогава до сега е товарно магаре.Построи вила,пренася всяка година дърва,абе каквото се сетите.Двигатела е 1,6 тди разход около 6 литра на 100км. нафта,но нафта рядко помирисва.Основно върви с цедено олио,трансформаторно масло и отработено масло :-D .Такава прилична кола мисля че ще се побере в бюджета ти.
Chefo77 - майстор
colyo написа:
Защо мислиш, че бъркам пасатите. Двойката е най-големия катър, доколкото знам. Тройката е по-трошлив......дори от В4.

Защото масово използвано от майсторите е третото поколение, не второто. Второто няма много живи роднини :wink: Разбира се, може и да греша и да си имал предвид точно
http://www.vwclub.bg/~tyan/other/Passat ... _v_sst.jpg
SEV - специалист
А моя пасат е по новия и се води В3 http://magazini.avtoportal.bg/announcem ... b71e2f.jpg но много хора точно на тях казват двойка.
the_play87 - специалист
Моя е б4 седан 94г. тестван е с 12 торби цимент от 50 кила по черен път :wink: следващия пак ще е б4 но комби и 95 1.9TDI :snakeman:

Тема "Направи си работна кола - КАК?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: