Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
fikata - майстор
Ако моторчето е за 110V трябва да е и за 60 Hz
имам голямо съмнение, че е от САЩ и на 110в
Захранване с трансформатор на 110V 50Hz означава,че ще развива с 10% по ниски обороти.
Svetoslavoff1 - майстор
Жека, голям зевзек си:)
Уредът е резачка за колбаси, меса и от този род. Няма бе хора, повярвайте, че няма стикери или каквото и да е по уреда и двигателчето. Само на едно място на външен пластмасов детайл пишеше БРАУН. Ако имах траф 220/110, ама нямам.
Прикачам и две снимки.
На долната снимка вдясно долу беше запоен (черното парче кабел, другото жило точно под него) захр кабел през цк ключе

Прикачен файл

P1040628.JPG
P1040628.JPG (105.4 KиБ) Видяна 3147 пъти

Прикачен файл

P1040627.JPG
P1040627.JPG (101.49 KиБ) Видяна 3147 пъти
gogo7777 - майстор
Може да си направиш автотрансформатор само за проба. Взимаш два каквито и да са обикновенни трансформатора на 220 волта (горе долу еднакви) и ги свързваш първичните намотки последователно. Захранваш ги с 220 волта през двата свободни края, а общия и един от другите на резачката. Преди това премери с мултицет колко волта е между общия край и някой от другите два края на първичните. Там където е около 110 (без да превишава драстично) там свържи уреда.
a_anastassov - специалист
Поради:
jekasus написа:
Може да е вибратор и да го е срам да каже :lol: :lol: :lol:
Така се обяснява отсъствие на стикер :-D
Svetoslavoff1 написа:
Жека, голям зевзек си:)
си позволявам да се пошегувам:
Колега jekasus,
От къде знаеш как изглежда споменатият от теб уред? Аз на "живо" не съм го виждал. Моето семейство не е имало (и все още няма нужда от такъв уред). :lol: :lol: :lol:
Svetoslavoff1 ,
ИЗВИНЯВАЙ за спама.
Svetoslavoff1 - майстор
Svetoslavoff1 ,
ИЗВИНЯВАЙ за спама.[/quote]

Няма нищо:)
Жеката е майтапчия, но е точен и коректен във форума.
alsted - майстор
Надявам се, че си наясно какво ще рече да пробваш с последователно свързване на "контролна лампа". Тръгваш с крушка 25W и сменяш с по-голяма. Включваш за съвсем кратко, само колкото да се развърти (евентуално). След евентуално развъртане, ще трябва да замериш пада на напрежение върху крушката и моторчето. Тока - също. Някой ще каже ли, че има риск от изгаряне или няма логика от подобен опит?
radius - майстор
Абе да си го кажем направо (под влияние на една интересна скорошна тема) - сложи последователно един диод :lol: .
Това беше майтап, да не вземеш да сложиш.
alsted - майстор
Ако си обърнал внимание, аз имах резерви към "онова" решение тогава, но не се заех да ги отстоявам. Тогава също бях предложил последователно свързване ... Размислите обаче бяха хвърлени основно в теоретични обосновки и ... др. :wink: които мен не ме кефят.
Конкретен въпрос - допускате ли някаква вероятност двигателчето да пострада при такива проби?
stoy@n - специалист
alsted написа:
Надявам се, че си наясно какво ще рече да пробваш с последователно свързване на "контролна лампа". Тръгваш с крушка 25W и сменяш с по-голяма. Включваш за съвсем кратко, само колкото да се развърти (евентуално). След евентуално развъртане, ще трябва да замериш пада на напрежение върху крушката и моторчето. Тока - също...
Като гледам си наясно какво трябва да се направи...
alsted написа:
...Конкретен въпрос - допускате ли някаква вероятност двигателчето да пострада при такива проби?
Айде ся ще се почне...и оная тема с диода така отнесе 10 страници...
Що не му кажеш ти дали ще му пострада двигателчето? :?

Извинявам се на автора на темата за спама!
alsted - майстор
Според мен двигателчето няма да пострада. Ако имах съмнения - не бих му го препоръчвал. Ако някой има нещо конкретно предвид - да казва, докато е време ... При такава информация - такава сигурност. Ако автора може да каже каква е дебелината на проводника на намотките, може би ще бъдем по-конкретни, но малко се съмнявам?

Тема "Проверка на двигателче" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: