Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
toni_g79 - специалист
Здравейте,трябва да замеря утечка на едната кола,но проблема е,че на всякъде където съм проверил как става,дават мултицета да се настрои на 10мА ,а моя няма такива цифри :? Къде трябва да завъртя копчето и в кои букси трябва да са кабелите.Много ще съм благодарен ако някой помогне :)Иначе процедурата по меренето я знам,с акумулатора и бушоните!!

Прикачен файл

IMG000005.jpg
IMG000005.jpg (16.07 KиБ) Видяна 18357 пъти

Прикачен файл

IMG000004.jpg
IMG000004.jpg (13.23 KиБ) Видяна 18357 пъти
Junak - майстор
20m = 20mA
Последна промяна от Junak на ср фев 06, 2013 7:11 pm, променено общо 1 път.
toni_g79 - специалист
20m DCA нали? А кабелите в кои букси да ги пъхна?
Junak - майстор
COM и тази над нея.Ако нямаш опит, ще ошеташ прибора
toni_g79 - специалист
Нищо му няма!И да изгори няма да ме е яд,той и без това е "куча марка".Аз се пробвах на 20м само,че кабелите бяха на първата букса и на КОМ,и изобщо не бях сигурен дали е правилно,и за това попитах :).Благодаря за информацията за настройките на уреда!!
radius - майстор
20mA е малко, почни с 200.
fox_vt - майстор
COM и буксата над него са със предпазител ако имаш по голям ток ще изгори.Правилно е следното-включваш кабелите на COM и 10АDC разкачах + на акумулатора държиш здраво двете сонди към клемата на акуто и главния кабел на колата и ако имаш аларма я включваш(най добре е някой друг да я вкл).След като се вкл алармата държиш сондите и чакаш 15 20 сек и гледаш кво показва ампермера.Ако няма аларма колата или искаш по точно замерване-разхлабваш клемата на акумулатора плюсовата и преди да я откачиш допираш сондите на мултицета до клемата на акуто и клемата на главния кабел и без да пускаш сондите разединяваш клемата от акумулатора-обхвата на мултицета 20-200m.Това се прави за да предпазиш бушона на мултицета от изгаряне при първоначално захранване на инсталацията на колата.Дано ме разбра :)
toni_g79 - специалист
Да разбрах,аз го правя,само че на минуса на акумулатора.Значи горе-долу правилно съм се ориентирал.Сега съм свалил касетофона и като се поотопли времето ще замервам пак.Хванах 2 бушона и ще трябва да търся схема да видя за какво са,че на капака е на немски(или онлайн преводач ще пробвам).Благодаря за помоща!
Последният път ми даваше показания 0.80 ,но касетофона се включваше автоматично и нямаше кой да го изключи,пак ще пробвам да видя какво ще направя.Алармата е изрязана и незнам кой какво е правил и телефона и той е свален ,бе циганска работа,ще видя какво мога да направя!!!Не съм съвсем вързан мисля,че ще се оправя :partyman:
dyaneff - майстор
Винаги се първо се сваля минусовата клема. Какъв е автомобила.
toni_g79 - специалист
dyaneff написа:
Винаги се първо се сваля минусовата клема. Какъв е автомобила.
Колата е бмв е36 320и.Проблемните бушони са 7 и 43,изчетох доста форуми и схеми преведени на български!!Бе ще го хвана аз проблема само да е по-топло времето,че сега не ми се мръзне в тоя студ!!!

Тема "Мултицет и замерване на утечка?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: