Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
fikata - майстор
Несъмнено ще хванеш проблема. Определи консуматорите към тези бушони и най важно е състоянието на контактното им съпротивление към маса.
докера - специалист
dyaneff написа:
Винаги се първо се сваля минусовата клема. Какъв е автомобила.
Напротив , колега, ВИНАГИ първо се разкача + от акумулатора ..... Не бъркайте човека , а и той иска да замери утечка , а не да сваля акумулатора или да прави ремонт на нещо ...

По-горе fox_vt общо взето е обяснил как се мери - мултицета се наглася на 10ADC , едната щека в гнездо COM , а другата - в гнездото 10ADC /най-горното - през едно от COM/ .
Разкачаш + , едната щека на клемата , а другата на пъпката на акумулатора - утечката не трябва да превишава 0.05 А
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
докера написа:
dyaneff написа:
Винаги се първо се сваля минусовата клема. Какъв е автомобила.
Напротив , колега, ВИНАГИ първо се разкача + от акумулатора ..... Не бъркайте човека , а и той иска да замери утечка , а не да сваля акумулатора или да прави ремонт на нещо ...
Аз пък казвам, че се разкача минуса първо - ха сега де. Можеш ли да се обосновеш, защо първо плюса да се разкача?
preslav - майстор
докера написа:
dyaneff написа:
Винаги се първо се сваля минусовата клема. Какъв е автомобила.
Напротив , колега, ВИНАГИ първо се разкача + от акумулатора ..... Не бъркайте човека , а и той иска да замери утечка , а не да сваля акумулатора или да прави ремонт на нещо ...

По-горе fox_vt общо взето е обяснил как се мери - мултицета се наглася на 10ADC , едната щека в гнездо COM , а другата - в гнездото 10ADC /най-горното - през едно от COM/ .
Разкачаш + , едната щека на клемата , а другата на пъпката на акумулатора - утечката не трябва да превишава 0.05 А
Приятелю ВИНАГИ се сваля първо минусовата клема - логиката е проста, но някой трябва да ти я каже. Ако си свалил (-) въртейки гайката или болтчето за сваляне на (+) няма опасност да закачиш с ключа на корпус т.е. (-) и той да изпращи в ръката ти. С другото съм съгласен.
toni_g79 - специалист
Малко поизмръзнах,но да докладвам.Сега го загледах боклука и при изключен и изваден ключ колата си стои на полуконтакт,на таблото километража свети,борд компа свети ,прозорците си работят и т.н Проблема е и аз незнам какъв :? Взе да става много сложно за мен :lol: Като не знам кое контролира пълнато изключване на електрониката след пълното завъртане на ключа,дали е от механиката на ключалката или релета а де :wallbash:
fox_vt - майстор
Понеже тука спора стана заради мен :-D е редно да спомена и аз нещо-чел съм че плюса обича да е сам затова се отачало първо минуса.Обаче на мойта котура минуса е на много кофти място адски близо до калника а плюса е на съвсем безопасно място и затова аз винаги откачам първо него макар да не е правилно.А колкото до допиране на ключа до маса :lol: не е проблем ако си с три леви ръце а и съм виждал наживо заварен ключ между двата полюса,така че който и първо да развиеш ако стане така :supz: .Сори за спама :wink:
radius - майстор
По дебелите книги пише, че първо се откача минуса и аз все се чудя защо.
valentino76bs - майстор
Искам да ви кажа и нещо което повечето колеги включително и аз до скоро не знаех.Този ''ток на утечка'' както го наричаме ние при новите коли се мери минимум половин час след изключване на всичко/изпитано гарантирано/ НО КАТО УРЕДА Е СВЪРЗАН и мери тока.Има електроника по колАта на която и е нужно повече от половин час за да ''заспи'' и тогава показва реалната консумация в покой която ако е до 50 мА е добре. :)
radius - майстор
Зависи от колата, при моята са нужни около 3 минути за да "заспи" компа и BSI-то.
toni_g79 - специалист
На мойта и една нощ няма да и стигне да заспи :lol: Няма как да заспи като стои на полуконтакт деа и котора му :axe:

Тема "Мултицет и замерване на утечка?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: