Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
dyaneff - майстор
preslav написа:
Има и по-прост начин за установяване на утечка - вържи последователно на минусовата клема на акумулатора сулфидна крушка, ако крушката свети утечката ти е налице - ....
Не правете така с автомобилите си.
Най сигурния начин да "изгориш" скъп електронен модул в автомобил е като го включиш на ниско напрежение.
toni_g79 - специалист
Здравейте,да докладвам какво стана!!Значи след вадене на бушон Н-46 проблемите намаляха,от ключа се изгасят повечето компоненти които преди не искаха да угаснат.Погледнах и ел прозорците и на тях някой се беше тренирал.След принудителното им откачване от ел.инсталацията ,и чакане да "заспи" колата консумацията На 10А както ми казахте падна до 0.28 което мисля пак,че е много утре ще продължа търсенето.Може би и ще разкача кутията с бушоните да огледам и там какви интервенции са правили.Днес се изнервих и свалих централните кабели закачени за нея които са 2 ,един по-дебел и един по-тънък,просто исках да видя дали изобщо това което тегли ток минава през нея,и тока падна до 0.02 мисля ......значи има още какво да търся,проблема на това "нещо" е че май не е през бушон защото вече 5 пъти ги вадих и проверявах... И утре е ден :partyman:
todortv - майстор
toni_g79 написа:
Има нещо нередно,понеже при изваден ключ ел.стъклата си работя и лампичките светят.Както и борд компа си работи.
Мисля, че трябва да почнеш от ключа. То е ясно, че като вадиш бушони и кабели ще пада консумацията.
toni_g79 - специалист
todortv написа:
toni_g79 написа:
Има нещо нередно,понеже при изваден ключ ел.стъклата си работя и лампичките светят.Както и борд компа си работи.
Мисля, че трябва да почнеш от ключа. То е ясно, че като вадиш бушони и кабели ще пада консумацията.
Идеята е,че като го махнах и режима на ключа стана както трябва да си е,полуконтакт -контакт и стартиране на двигателя!!ой съм убеден че е добре.Всички уреди си работят нормално вече и се изключват с ключа,а не остават включени както преди.Забелязах че при изключено осветление в купето при отваряне на вратите консумацията се вдига с 0.10А за всяка врата,само на шофьорската врата няма реакция ,и ме съмнява да не е станало нещо там с кабелчетата и да стои включено постоянно,опитах се да сваля машинката но болта превъртя и заглади главата(еверейска звезда) и сега почвам да си блъскам главата как да го сваля :wallbash: Мисля,че тази консумация се дължи на неправилно свалена аларма!!Със сигурност консумацията НЕ минава през бушони проверих 4 пъти.Но при сваляне на кабела на захранването на бущоните консумацията пада на 0.01А значи отечката е на някой кабел с постоянно захранване бе има време,ще го хвана и кръвчицата му ще изпия!!!
radius - майстор
vvventsi написа:
radius написа:
По дебелите книги пише, че първо се откача минуса и аз все се чудя защо.
Абсолютно никакво значение няма кое откачаш и кое закачаш първо минус или плюс,но ....
Последно има или няма значение, щото казваш че няма значение, пък после обясняваш обстойно как има значение!
todortv - майстор
Не е по въпроса на автора на темата.
Беше написано няколко пъти. Принципно няма значение, но е прието първо откачаш минуса, с цел ако почнеш
обратно да не дадеш на късо с ключа.
toni_g79 - специалист
Проблема е решен падна до 0.02А :partyman: Остава сега да и събера карантиите,че половината табло е на седалките :lol:
valentino76bs - майстор
toni_g79 написа:
Проблема е решен падна до 0.02А :partyman: Остава сега да и събера карантиите,че половината табло е на седалките :lol:
И какво се оказа?
toni_g79 - специалист
Бушон 46,който при мен не отговаря за това за което би трябвало по схема,и явно е подавал постоянно ток към някой от модулите,които изключват бордкомпа и светлините по таблото.При махането му всичко си дойде на място,остана един кабел на таблото с постоянен ток,който не се изключваше и светеше електронния брояч.Прекъснах го, и го вързах към такъв,който дава ток на контакт,и всичко си дойде на място,всички уреди си работят нормално.Брояча си помни километрите и т.н Консумацияте вече е 0.02.....
Вече съм убеден,че няма утечка,която да не може да се намери с мултицет и фазомерче за 12в.Преди да се хвана сам да го правя,ходих при няколко майстора,които не изглеждаха убедителни и казваха,че може и да не се оправи проблема и как имало случаи в които не откривали утчеките :axe:

Тема "Мултицет и замерване на утечка?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: