Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
val4o89 - специалист
Защото разтоварва батериите на половина (тегли по-малък ток от всяка една).
sasko12345 - специалист
ето това спря пред офиса онзи ден и се предлага от 18000евро започват цените пробег 150- 200км 1500-2000 цикъла батерии липо 15кв двигател 100км/ч макс

Прикачен файл

IMG_20130311_202026.jpg
shosho1 - помощник
Vokil написа:
Здравейте на всички интересуващи се от темата :) Искам да ви представя моят бюджетен почти завършен проет за електровелосипед :) http://vbox7.com/play:6d5ee1dc97
Ето и няколко снимки (като завърша работата по електрониката и механиката ще го боядисам и ще му сложа нови гуми и предна спирачка но засега е това )
Прикачен файл:
DSCN0565.JPG
Прикачен файл:
DSCN0566.JPG
Прикачен файл:
DSCN0567.JPG
Прикачен файл:
DSCN0568.JPG
Прикачен файл:
DSCN0569.JPG
Както се вижда колелото е Балканче двигателя е преработен алтернатор от голф 3 с изработена от мен електроника за която преди има няма две години "Лудия GSM" ми помогна с няколко съвета за което му благодаря и сега :).Алтернатора си е с неговия ротор махнат е диодния блок и релето за зареждане добавени са 6 шотки диода 60А. 60В. контролера е с крайно стъпало от 24 мосфета IRF3205 свързани в 6 групи по 4 броя колелото върви доста по-добре и бързо на 24 волта но не съм качил клипче :)
Това с генератора е супер и ако се измисли да сменяш и предавките ще е самолет. А генератора(двигателя) с какво възбуждане го държиш или е на мах. Можеш ли да дадеш схемата интересно ми стана как правиш трифазното.
Иначе такъв генератор работи и с контролер за хъб мотор безсензорен и на 36 волта върти яко.
Chakal - специалист
sasko12345 написа:
ето това спря пред офиса онзи ден и се предлага от 18000евро започват цените пробег 150- 200км 1500-2000 цикъла батерии липо 15кв двигател 100км/ч макс
36 000 лв, много пара бре, все още не е оферта да си купиш електричка. За 2000 лв един автомобил с климатик и с остатъка ще караш сигурно 10 години.
Тани - модератор
Всичко е относително и зависи от изминаваните километри за ден и за година! Тогава може да се говори дали е оферта или не!
val4o89 - специалист
За 36 000 ще направиш уникална конверсия на личния автомобил.
Vokil - помощник
Това с генератора е супер и ако се измисли да сменяш и предавките ще е самолет. А генератора(двигателя) с какво възбуждане го държиш или е на мах. Можеш ли да дадеш схемата интересно ми стана как правиш трифазното.
Иначе такъв генератор работи и с контролер за хъб мотор безсензорен и на 36 волта върти яко.[/quote]

Възбуждането засега е малко тъпо последователно на ротора съм сложил една крушка за фар 55вт. От предавки няма смисъл защото пада тягата аз сега съм с пиньон 8 зъба (голям зор беше да го разчертая на корел за да ми го изрежат на лазер имам и с 6 зъба :) ) и долу венеца е от средно движение за балкан стандартно инъче горе пробвах и с 14 направо неможе да отлепи и като го засиля с педалите пак неможе да поеме само ми гори бушоните като му дам газ а за бушон ползвам парченце многожичен проводник 0.7 някъде :) хич да не е има ампери :) трифазното го правя с 6 оптрона които четат от шайбата с 6-те полюса на снимката се вижда добре.
shosho1 - помощник
Да ви покажа новия кожух на батерията , който направих от експандиран PVC лист и "боя" от бандажно тиксо. :lol:
Прикачен файл:
Изображение338.jpg
Прикачен файл:
Изображение340.jpg
ludiagsm - специалист
Vokil написа:
Здравейте на всички интересуващи се от темата :) Искам да ви представя моят бюджетен почти завършен проет за електровелосипед :) http://vbox7.com/play:6d5ee1dc97
Ето и няколко снимки (като завърша работата по електрониката и механиката ще го боядисам и ще му сложа нови гуми и предна спирачка но засега е това )
Прикачен файл:
DSCN0565.JPG
Прикачен файл:
DSCN0566.JPG
Прикачен файл:
DSCN0567.JPG
Прикачен файл:
DSCN0568.JPG
Прикачен файл:
DSCN0569.JPG
Както се вижда колелото е Балканче двигателя е преработен алтернатор от голф 3 с изработена от мен електроника за която преди има няма две години "Лудия GSM" ми помогна с няколко съвета за което му благодаря и сега :).Алтернатора си е с неговия ротор махнат е диодния блок и релето за зареждане добавени са 6 шотки диода 60А. 60В. контролера е с крайно стъпало от 24 мосфета IRF3205 свързани в 6 групи по 4 броя колелото върви доста по-добре и бързо на 24 волта но не съм качил клипче :)
Интересна машинка , интересно защо ползваш 6 групи ,колко отделни бобини има тоя алтернатор?
Vokil - помощник
Интересна машинка , интересно защо ползваш 6 групи ,колко отделни бобини има тоя алтернатор?[/quote]

За всяка фаза трабват по две групи (може да се разгледат и като два мосфета ) за високата страна дето ще дават + и за ниската дето ще дават - по една група

Между другото искам да попитам някой има ли идея в хъб моторите каква е организацията на намотките за едната фаза намоткитеако са примерно 12 последователно ли са навързани или успоредно?

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: