• 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 138
Ел. инструментите. Консумативи.
Kumay - майстор
Пробвай да редуваш търкане с работа без натоварване! Демек натоварване с въртене на празен ход за охлаждане.
Колкото по-ниски са оборотите, толкова по-слабо е вентилирането на мотора, може да е от това.
Отпред са вентилационните отвори, през които излиза въздуха. Да не държиш с ръкавица точно там? :lol:
shotik - майстор
Не знам колко са оборотите,предполагам около 2500 да са ,не запушвам отворите за вентилация,утре пак ще я пробвам,но първо само ще я включа в контакта ,за да се убедя дали правилно съм забелязал и в събота ще пиша пак.
Има и още нещо,понякога /на всички позиции на регулатора/ все едно ,че се губи захранването за момент и пак започва да работи/прекъсва/.С приятел,който се занимава с електроника гледахме платката,почисти потенциометъра и го пръсна с спрей "Контакт",колектора е чист,четките са големи и се движат,но пак го прави,ако има някой схема на електронния регулатор ,моля да я качи тук.
juvigy - специалист
Не мене ми звучи като графитни четки за смяна. Свали ги и ги прегледай основно - не трябва да имат грапавости и отчупвания.
Homunculus - помощник
В никакъв случай не са четки. Има ли вибрации с четката? Пробвай я без четката(винаги сваляй цангата и гайката!)- ако загрява по-малко може да е от четката, доста е големичка, фрезерите са с малко Ф, а този пъклен дивайс върти от 8000 до 33000 об/мин. и всеки дисбаланс е фатален. Виж какво пише на четката, че да не си направиш акупунктура с дебели игли!!! ТОВА НЕ Е ПРАВ ШЛАЙФ!!! При спиране чува ли се виене или ромолене? Може да е лагерът, ако е оригиналният, значи е ZZ и се пълни с прах. По принцип на тези фрезички лагерите се сменят при всяко влизане в бокса. Виж дали няма следи от триене между ротора и статора и дали статорът не хлопа в корпуса. Електрониката няма нищо общо със загряването. А относно прекъсването - разхлабена кабелна обувка или още по-вероятно връзката между пусковия ключ и платката - от платката излизат две телени крачета(като снопчета са), които влизат в отворите на ключето, често нагарят. Схема има - за електроника от 20 лева схемата е ясна - нова. Завърти я без електрониката и без четката и виж как се държи.
shotik - майстор
Вероятно съм надценил възможността да ползвам телена четка ,за почистване на няколкото детайла-два калника за велосипед и планки към тях.Има вероятност от претоварване и затруднено охлаждане.
В следващите дни ще отворя машинката ,за да видя клеми и четки.Видях ,че на етикета пише от 8000 до 28000 об/мин,а мен ми се струва ,че са по-ниски ,но може да е зрителна измама,няма с какво да ги премеря.Налягаше се да работя на ниски обороти,защото алуминия на калниците се завличаше и матираше на високи обороти.Като сваля гайката и цангата няма биене при различните обороти.

За София ,къде мога да си купя цанга/за 6мм опашки на фрезите/,защото едно от крачетата е счупено,така я купих от човек ,употребявана и дали може да има цанги за 8 мм опашки на фрезите?
Homunculus - помощник
http://sparky.eu/bg/distributors/service-centres.html

И в "Киров" ги има, не знам защо не са в списъка.
И двата размера са по 4-5 лева.

Артикулни номера:
6мм - 116219
8мм - 116220
shotik - майстор
Благодаря за каталожните номера ,утре ще видя и на гара София ,на бул Хр.Ботев има магазин за разни инструменти,ако няма ще търся в другите посочени места.
При нас в жк Х Димитър има магазин за инструменти ,където видях фрези ,10 или 12 броя за към 28 лв,но са с Ф8 мм опашка,в сряда ще ми се обадят ако доставят с Ф6 мм на опашката,ще ги снимам и ще покажа тук.

Да допълня още:
Разглобих машинката ,свалих цангата и гайката и пуснах да работи ,имаше малко искрене и затова извадих четките.По 10 мм са ,но ми се стори ,че няма добър натиск върху тях и с отвертки натиснах едновременно и двете и оборотите се стабилизираха,затова утре ще купя нови да ги сменя,на едната има номер .

Eто още от мен:
Днес намерих и купих две нови четки , два пъти по-дълги ,в началото имаше искри на колектора,но след няколко минути намаляха и се надявам ,че,като се нагодят по колектора ще са добре.На всички обороти работи без прекъсвания.

Цанги с Ф 6 и Ф8 мм намерих горе написания магазин на бул р Ботев,по 6 лв бройка.
Ами за сега е това.
housedoktor - майстор
Колеги,дайте съвет за сервиз или вносител на части за Ryobi.Трябва ми 125 мм .велко диск на Ryobi ERO-2412V.Износи се след дългогодишна работа и не държи шкурката ,а машинката ми допада .

Прикачен файл

изтеглен файл (2).jpg
изтеглен файл (2).jpg (5.96 KиБ) Видяна 3730 пъти
mitko64 - майстор
В София съм виждал ги продават в магазина срещу мола на Опълченска, но имат ли сервиз не зная. Виж spiral.bg и питай по телефона.
shotik - майстор
Докторе,снимай го това велкро отпред и странично,за да го видя и ще проверя в един магазин дали го има и после по Еконт да ти го пратя.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 138

Тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: