Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
evparts.alle - специалист
Пак е смотано..
От самия източник на енергия токовете стават големи и го съсипват..
Еййй, от 100 кладенеца вода, само и само да не е както трябва.. :lol:

Няма как да стане разберете го.. Винаги равновесието се запазва..
От едно място кяриш от друго губиш!
:)
val4o89 - специалист
Ясно де, само си чешеме езиците :razz:
geordgeo - специалист
А за батериите никой нищо не пише... Ще стават ли по-евтини LiFePo4 или няма? Ще се палят ли, ако се претоварят с по-голям ток или не? Стига мъки с тези оловни акумулатори, нека вървим напред...
evparts.alle - специалист
Ще стават по-евтини друг път! :lol:
То сега повече хора се открехват на тези работи и пазара се разраства ..
Цената на капацитивните БМС-и се покачи 25%..
Батериите за сега държат цени..
Хедуей примерно, никога няма да се запали..
Не можеш да ги претовариш - БМС-а те ограничава(но и самата батерия не може да се запали само ще се съсипе, и преди съм писал тук).
Освен това литиевите са си достатъчно евтини за дългия си живот.
Цената е на половина за период от 10 години от каквито и да е други(вършещи работа не съвсем болкуци дето нищо не струват , но и нямат пробег :lol: )..
:partyman:
Subsa - специалист
лития върви само нагоре, пазете си старите литиеви батерии, не ги връщайте никъде. След 20 години ще са златни :)
Chakal - специалист
След 20 години всичките ми ЛиПо ще са се надули като балони и ще са се самозапалили :)
gotiniq7 - специалист
В момента 50 % от цената на батериите са транспорт, мита и такси. Така че има за какво да се борим. Същата работа е и с фотоволтаиците
vaseff - напреднал
ge6aaaa3 написа:
Акумулатора ти в най-големия проблем. От един 60Ах акумулатор, можеш да истискаш около 350Wh без да го повредиш.
Няма ли възможност електромотора докато не се ползва да връща енергия, карайки с минимум 15км/ч?
shotik - майстор
vaseff написа:
ge6aaaa3 написа:
Акумулатора ти в най-големия проблем. От един 60Ах акумулатор, можеш да истискаш около 350Wh без да го повредиш.
Няма ли възможност електромотора докато не се ползва да връща енергия, карайки с минимум 15км/ч?
Дори и да има възможност ,времето за заряд е много малко ,за да може да възвърне изразходената енергия.
Акумулаторите обикновено се зареждат между 8-15 часа,ти ще имаш ли такова времепътуване по надолнище ?
velsi - Почетен майстор
vaseff написа:
Няма ли възможност електромотора докато не се ползва да връща енергия, карайки с минимум 15км/ч?
Друга идея ми хрумна на мене. Един колега си е направил велосипед с два мотора - отзад и отпред. Та значи слагаме два отделни акумулатора с възможност за превключване. Караме на задния мотор, захранен от единия акумулатор, а предния през това време предният мотор зарежда другия акумулатор. При нужда превключваме. Не е перпетум мобиле, но мисля, че е хитро - увеличаваме пробега, а от там и ефективността. Щадим батериите, които знаем имат ограничени цикли заряд - разряд.

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: