Всички въпроси за вилата.
NeoBoss - специалист
честито , цилиндъра на мен странно ми изглежда с тези линии , аз досега съм виждал само със надрани вертикални линии или лъскави да се огледаш. Важното е че работи и си доволен.
Само внимавай да не го натоварваш много в началото за да се разработи новото бутало.
ivanovbg - майстор
Видя ли че мацето знае и без да докосва резачка? :-D

Иначе тези странични линии са си нормален хонинг. Това в дясната част на снимката с кафявото ми се струва като пукнатини в цилиндъра.
професионал - специалист
Какъв комплект взе и срещу какви пари, че един приятел е на това дередже и му се вие!?
NeoBoss - специалист
ivanovbg написа:
Видя ли че мацето знае и без да докосва резачка? :-D

Иначе тези странични линии са си нормален хонинг. Това в дясната част на снимката с кафявото ми се струва като пукнатини в цилиндъра.
това кафявото е отпечатък на мръсните пръсти на някой който е пипал драскотините :D
ferrari4456 - специалист
професионал написа:
Какъв комплект взе и срещу какви пари, че един приятел е на това дередже и му се вие!?
цилиндър, бутало, сегмент, зегерки и бутален болт
230лв
От дистрибутора ли къв им е там.Даже май скъпо ги взех не знам... :)
ivanovbg написа:
Видя ли че мацето знае и без да докосва резачка? :-D

Иначе тези странични линии са си нормален хонинг. Това в дясната част на снимката с кафявото ми се струва като пукнатини в цилиндъра.
По принцип хонигованетосе пряви на спортните двигатели да задържат в хонинга по малко масло данесе износва двигателя. На 2т нямам идея за какво е направен тоя хонинг
Krass - майстор
По принцип хонигованетосе пряви на спортните двигатели да задържат в хонинга по малко масло данесе износва двигателя.
:shock: Ай стига бе, сериозно?
hidrazin - майстор
Krass написа:
По принцип хонигованетосе пряви на спортните двигатели да задържат в хонинга по малко масло данесе износва двигателя.
:shock: Ай стига бе, сериозно?
:shock: :shock: :shock: Ми той човека не може граматически правилно (или поне що-годе правилно) да напише едно изречение, пък ти очакваш чудеса е отговора му. Просто си пише човека...
:partyman:
ferrari4456 - специалист
Колеги пак проблем с тази резачка.
От април до преди седмица бях нарязал около 2 кубика и проблеми нямах.
От 4-5дни вече е на 15кубика, тоест половината на сезона, което ми трябва и вчера, като я запалих в началото си работи, но като загрее пак по старо му.Почва глъхнене и като се подаде рязко газ се дави и почва да качва оборотите бавно.Като го оставя 1-2 часа и запаля първите 5-6 минути е перфектна после пак.
Филтъра й беше, чисто нов.Почистих и пак същото.
Съмнявам се, че пак е цилиндъра.
Те бяха три евтиния, средния и оригиналния.Като оригиналния беше двойна цена на този средния.Аз го взех него и излезна около 230лв всичко.
Някакви идей, защото вече мисля да я зарежа тая резачка и да си режа с китаеца и хомелита, защото хем не е много нов модел, пък...
MamaMy - майстор
Дай ми я на мен. Аз ще си я мисля какво да я правя :-D

Тема "Използване на 100октанов бензин на резачка???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: