• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
kretio74 - специалист
Четох къде ли не. Писах къде ли не. и не можах да намеря никой който да ми каже "Възможно ли е да газифицирам двигател с пластмасови колектори с обикновена газова уредба". Писах в форума на крайслер в темите за всички модели на който се монтира този мотор. Но там колегите не са много активни. Та на въпроса:
Има ли някой колега с крайслер(Вояджер, стратус, неон), 2.0 бензин 130к.с който да е с обикновена газова уредба.
To be or not to be this is the question. :? :? :?
taran - специалист
Ми,доколкото знам,проблема при двигателите с пластмасови колектори е,че след първото "кихане" на газовата уредба,отиваш да търсиш нов колектор,докато при тези с алуминиевите ходиш само за кутия за въздушен филтър.Затова е по-добре да сложиш ГИ.
Несъм 100% сигурен,но тези крайслери,май са с двигатели на Мицубиши,може и в техния форум да потърсиш мнения.
Успех.
Последна промяна от taran на нед апр 14, 2013 5:29 pm, променено общо 1 път.
ralev - специалист
Не се вкарвай в излишни приключения, сложи си ГИ и шофирай с удоволствие. Виж ако е на метан става и без ГИ, но и цената е по висока. ГИ без монтаж ти е 450-600лв. има схеми за монтаж + софтуер, има и тема във форума за монтирането му.
8180 - майстор
taran написа:
Несъм 100% сигурен,но тези крайслери май са с двигатели на Мицубиши,може и в техния форум да потърсиш мнения. Успех.
kretio74,
Ти май наскоро го взе. Когато сменяш ремъци, внимавай, ако колегата е прав за двигателя.
При Мицубиши има една "къстословица" с балансиращите валове, които са два, както и ремъците.
Освен марките, има и др. условие за правилната им центровка, което не всички "майстори" знаят (или поне преди време). Ефектът не е фатален, но изумителен, ако се сгреши. Понеже не винаги се проявява, майсторите не винаги са в час, дори да са правили тази операция.
Свиркай, при нужда, че сега съм го позабравил как се правеше (когато лично ми се случи), но ще изровя "сламка".
kretio74 - специалист
Мотора си е на Крайслер ( по данни от нета и по Вин). V6 3000kub. са на Митсубиши, смених му ремъка и ролките. машинката работи добре, НО пусти бензинояд. Стар дизелджия съм и не съм свикнал на тия разходи 11-12/100. И най-важното следвам максимата "Не може да не може". Та затова питам. Виждал съм на Пежо 806 (вана) монтирана обикновенна газова на пластмасови колектори и пича си го житкаше като лека кола. Исках да сондирам мнения, но май ще се открива топлата вода. Утре отивам да взема обикновена газова Landi Renzo, И ще я монтирам пък каквото стане. Ще мотирам и 4бр. кихалки 16мм на всеки колектор плюс голяма кихалка която е комплект с плочката. Сондирал съм цена на колектор около40-50лв. и мисля да си взема един в багажника. :supz: и газ на модела па ако гръмне ще го мисля.
Chefo77 - майстор
Не се тормози за колекторите, почти цялата К-серия на Ровър е с пластмасови колектори и голяма част от колегите са с обикновени газови. Много много малко са случаите да гръмне колектор, а нашите не са по 40 лева :lol: Дори си имаме колега, който монтира и настройва, но е в Казанлък.
Всичко е до настройка. И ГИ може да ти накара косите да побелеят, и с обикновена газ може да се родиш.
kretio74 - специалист
Chefo77 написа:
Не се тормози за колекторите, почти цялата К-серия на Ровър е с пластмасови колектори и голяма част от колегите са с обикновени газови. Много много малко са случаите да гръмне колектор, а нашите не са по 40 лева :lol: Дори си имаме колега, който монтира и настройва, но е в Казанлък.
Всичко е до настройка. И ГИ може да ти накара косите да побелеят, и с обикновена газ може да се родиш.
Благодаря за отговора . Взех газовата и утре ще се ходи за тръби, плочки итн. Ще пиша отзиви.
докера - специалист
Малко късно , но да се включа ..... Точно за такива случаи са измислени така наречените "кихалки" :wink: или антидетонационни клапи , чиито по-стар вариант се поставяше директно на изрязан отвор на смукателния колектор или кутията на въздушния филтър , а по-модерните се монтират направо между дебитомера и колектора .
По-стария вариант..ИзображениеИзображение

И по-модерния -смесителна плочка , комбинирана с предпазна клапа Изображение
montoya - майстор
И въпреки алуминиевите ми колектори, модерната ми кихалка, още една не толкова модерна, гърмежа който беше в пъти по- слаб от всеки друг път когато е гърмяла успя да разнити долния капак на дебитомера и той изпадна при шайбите. С гърмежите шега не бива, най ги няма при идеална запалителна уредба сиреч, кабели, свещи, делко или каквото е там
kretio74 - специалист
Още не съм намерил плочка с кихалка. А и време не остава за монтажа. Но съм се решил да го газивицирам през празниците ,ако не ме домързи.
  • 1
  • 2

Тема "Газифициране на Крайслер Вояджер 2000куб. 133к.с." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: