Длета се заточват на критски камък(находището е вече изчерпано,освен да намериш от някой дядка който е работил отпреди девети 1944г.) или на оригинална белгия от Белгия които са по 1000 лв тухлата защото кариерата е затворена с цел да се вдигне цената на международните пазари...заточва се със газ или фино машинно масло в зависимост от камъка.Преди да се заточи финно на белгията трябва да се заточи леко грубо на кръгло водно точило защото така стоманата няма да се откали и да стане мека стоманата. След това трябва да се полира внимателно на кожено кече с обикновена паста за полиране,от немско е за предпочитане паста защото имат много точен състав. В нета има много начини как се заточват длета....
НИКОГА НЕ ЗАТОЧВАЙТЕ ДЛЕТАТА СИ НА ПРОСТАШКИ КИТАЙСКИ ШМИРГЕЛИ ОТ 20-50ЛВ ЗАЩОТО СЕ НАМАЛЯВА ЖИВОТА И КАЧЕСТВОТО НА ДЛЕТАТА!!!
ЗА ТАЗИ ЦЕЛ ЗАТОЧВАНЕТО СТАВА СЪС СПЕЦИАЛНИ КАМЪНИ НА ОСОВ ШМИРГЕЛ НА МАРКАТА TORMEK ШВЕДСКО ПРОИЗВОДСТВО.
НИКОГА НЕ ЗАТОЧВАЙТЕ ДЛЕТАТА СИ НА ПРОСТАШКИ КИТАЙСКИ ШМИРГЕЛИ ОТ 20-50ЛВ ЗАЩОТО СЕ НАМАЛЯВА ЖИВОТА И КАЧЕСТВОТО НА ДЛЕТАТА!!!
ЗА ТАЗИ ЦЕЛ ЗАТОЧВАНЕТО СТАВА СЪС СПЕЦИАЛНИ КАМЪНИ НА ОСОВ ШМИРГЕЛ НА МАРКАТА TORMEK ШВЕДСКО ПРОИЗВОДСТВО.