• 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 47
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
ohdan - специалист
Благодаря ви колеги за съветите :)
За маслото , не е повече от означеното на клечката за мерене, даже е и по-малко. Направи ми впечатление че маслото се покачи след известно време , като поработи. На самата клечка няма видим отвор за обезв/не не намирам такъв и на мотора.Както се вижда и на снимката тя се поставя и завива в друга пластмасова тръбичка за корпуса която от своя страна само се втъква в отвора а отгоре е захваната с болт пак за корпуса колкото да не отскача и пада. Илчо , прав си ще се разглобява , това е сигурно но ще ми трябва скица на точно този модел, няма да бързам. Не ми е проблем да го дам и на сервиз(ако има такъв) то, дет вика колегата за 50/70лв(ако е толкова де) пък ми е и без пари .Ама :?.
Все още не съм се свързал с фирмата а тези скици от линка на колегата са много ситни и не може да се увеличат. А бе, празници са сега , айде наздраве на всички , живи здрави пък ще му мислим по-нататък :partyman:
Krass - майстор
Kато почнеш прави снимки. И за теб и за нас.
ohdan - специалист
Въпреки че се бях зарекъл че ще се занимавам по-нататък, лесното свързване и моменталното изпращане на нужните ми данни и скици във формата на rdf-файл с който имах възможност да увелича всички подробности от които се интересувах, ръцете ме засърбяха и ето: Разглобих мотора. Констатирах разхлабена пробка от пластмаса от вътрешна долна страна на камерата в която се налива маслото. За същата е предвиден отвор от долу но трудно достъпен затова по инструкции маслото се източва за смяна чрез накланяне на фрезата наляво , гледано фрезата отпред. От тук маслото се е оттичало и се е събирало в камерата м/у мотора и картера. На тази камера има отвор за монтирането на вилката за съединителя през който потича събралото се масло, на нея е и отвора за пробката за която стана дума по горе. При поставянето и отново, сложих една месингова шайба понеже нямаше нищо. За теча от отвора за наливане на маслото проблемът е бил в повечето долято(скалата не отчита точно)също в инструкцията пише да се гледа отгоре маслото да е до под горния ръб, и понеже знам че губи :?
Обяснение на снимките за които ме помоли колегата няма да правя , смятам сами ще се досетите за какво става въпрос. http://ohdan.snimka.bg/other/motofreza.749287.30330855
teon - специалист
...добре си се справил, ама от тая месингова шайба не знам дали ще има полза...
ohdan - специалист
teon написа:
<font><font>... Добре си се справил, ама от тая месингова шайба не знам дали ще има полза ...</font></font>
Ами може би трябваше да сложа гумена :? , мислих си и за това но , реших че гумената ще се размекне от топлото масло, иначе както споменах , там нямаше нищо?
vvk79 - специалист
Някой може ли да каже как се свърза брояч на мото часове за такава фреза.
kabel96 - специалист
Тези които аз ги внасям не се свързват а само навиваш кабелчето около кабела на свеща.Представлява брояч и оборотомер.
Изображение
Доста теми изчетох за да се информирам и никъде не видях за тази марка http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=43bj8e дали имате наблюдения ,и конкретно този дали струва ??? Или ако като марка струват ето тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=43bjtn
Благодаря предварително !
Илчо Илиев - майстор
Малко да разбутаме тая тема....
Доста има писано за фрезите ,но ме интересува дали някой е заточвал мотичките...
Аз до сега съм фрезовал около 6-7 ара x 3 пъти...абе все едно съм фрезовал 2 дка..
Обаче , някои колеги казват,че мотичките се самозаточват,но аз не виждам и не мисля ,че това може да стане в близко бъдеще...
Има места където не е добре изорано и става голям майтап....все едно си хванал кенгуро за опашката...
Иначе мотичките са оформени /загатнато е/,че единия ръб е по-тънък, но все пак си е поне 4мм дебел,а за да разбие сбитата пръст мисля,че ще трябва да се позаточат...
Какво мислите за това?
koveslav - майстор
Има минимум на дебелината на ръба.Ако го изтъниш повече,ръба започва лесно да се подбива и даже е възможно да започне да се чупи.Да не те излъжа,но на българските мотички е 2 или 3мм,но дебелината след това доста бързо нараства.Не трябва да се изтънява материала.Имам резервни нови мотички за моята,ако се прибера навреме,ще премеря и ще ти пиша.Внимавай и с прегряванета,като ги точиш.Ако са качествени,те са ковани и закалени и гледай да не ги отвърнеш.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 47

Тема "Мнението ми за мото-фреза Gardenia ZS 500 b-3" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: