• 1
  • 2
Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
kossis - специалист
Втори въпрос

Моторчето е пласмасово-с метални капаци върху лагерите-аксиално.

Тия капаци ли се свалят за достъп до лагерите и залепени ли са към пласт-масата или са набити и с отверка излизат ?

Лагерите предполагам са с метална капсуловка и не се пълнят с грес, а се подменят с нови ?
EDI - майстор
С отверка се вадят, ама нежно действай.Лагерите са капсуловани направо сменяй.Потърси оригинални SKF или FAG.ZZ или 2RS да са.
koleto84 - специалист
По спомени...там вече има лепило.
Пробвал съм с отверка,но :-D След смяна на лагера прихванах
частите със скоби(преди това нанесох секундно лепило)и те така до ден днешен.
Операцията сам я правил преди 2-3години.
Всичко това при мен можеше да се спести за около 60лв. :yes:
kossis - специалист
Мерси колеги,

така си мислех и аз че са леко залепени в пластмасата капаците.

За сега като ги въртях на ръка, има съвсем лек доловим шум от съчмите в лагерите. А иначе като бачка е ок- само свистенето на въздуха го има.

Та като го бях демонтирал го натъпках леко с вазелин в осите и това е за сега. Но нека да знам как се сменят.

Що да вземам нов мотор за 100 лева, като мога да сложа 2 лагера за 10 лева.

Аз предпочитам SNR пред СКФ, щото съм вземал от едно представителство на края на бул.Мария Луиза за една ролка на пасат за климатик пак и само тия издържаха, а и предни главини съм му сменял на тоя пасат-двуредви лагери.
Френски са и са много качествени и смазани заводски с високооборотна грес.

Даже взех за ролката на пасата с гуменометални капсоловки и го отварях за да го донатъпквам с грес.

Тука на това моторче може ли да сложа с гуменометални капсоловки за прах и вода ? Щото тия имат много разновидности от един модел лагер.
EDI - майстор
Може, гумено-металните се водят 2RS.Ако са наред и не свирят при работа, не ги закачай, няма смисъл.То вазелина в осите на мотора няма да ти помогне, не може да стигне до сепаратора и съчмите, ама здраве да е.Избърши го хубаво обаче, да не остава вазелин по корпуса.Не знам, дали няма да се спече този вазелин, ама бъдещето ще покаже.
kossis - специалист
Не тоя е аптекарски-за устни от петрол и го мацам на всякъде, включително и по съпорт механизма на спирачните апарати на колата точно за да не запичат- уникален е издържа и на 500-600 градуса. По клеми на акуто против окис и тнт.

Избърсал съм го разбирасе.
пон май 13, 2013 10:00 amkossis написа:
Да всичко разглобих и разделих, мотора от турбото с скоба мое производство от 3 инструмента-залепени бяха с фиксиращо лепило или термично нанизани.

После зашкурих и започнаха да влизат леко и без проблем едно в друго.

Ако някой иска да знае как съм ги разделил, ще му дам темата в СЕТ-КОМ сайта, където съм описал подробно.

Колега Колю- аз гледам какво се пише и това което се пише, го получих в много форуми като инфо и мой познат техник ми каза същото. Но това не ми помага в разделянето на двете части. А и аз се сетих че само така ще ги разделя -като се свалят заедно.
Но моя майстор ми каза, може и да не може да се отделят. Е аз ги отделих-но с много фантазия и мисъл !
Здравей колега. Ако още следиш тук, имам ли шанс да получа линка с въпросното приспособление. Закучила се е здраво, мамка й и турбина :) Благодаря
kozl - майстор
За жалост в профила му е записано:
Последно активен: съб яну 02, 2016 8:24 pm
Което вероятно означава, че след тази дата не влазя у форумо. :roll:
  • 1
  • 2

Тема "Демонтаж турбина климатик Mидея MSR3-Проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: