Всички имаме коли, нали ?
Svetoslavoff1 - майстор
Здравейте колеги,
Благодаря на всички писали.
Илчо, разбира се прелистих съответните форуми. Но там си анатемосан, ако споменеш за друга марка:)))
За цитроните - карам от доста време зх и не се оплаквам, но и не съм го занемарявал.
Продават се много астри с 1,7 CDTI, имаш ли мнение за този двигател?
Разбира се задължително преглед в избран от мен сервиз, ако джамбазина не е съгласен много му здраве. Ясно ми е, че трябва да се предвиди и несимволична сума за след покупката.
Чефо, и аз не робувам на клишета. Ще се използва за семейна кола 2 + 2 дечица.
ulieliadi - специалист
Чакай и аз да се намеся :-D
Карам Астра Г 1.7 ТД 1999г от вече ще станат 5 години. Купих я внос от Италия и беше стетната и поддържана кола. На първия месец вече се разскърцаха повечето пластмаси в купето - познай от какво.За тези 5 години по окачването не съм сменял нищо само едни накладки. Относно двигателя - е такъв не си взимай , защото който е измислил че на 1280кг кола можеш да сложиш 68 к.с. мотор е бил истински гений или гей, по-вероятно второто :-D
Виждам че си писал за 1.7 ЦДТИ , но това е по-нов мотор и мисля че се монтира след 2004 година. Съответно и цената отива нагоре. За дизел ти препоръчвам 2.0 ДТХ мотора който е 101 к.с. и на въпросното купе ще върви доволно. Компромис е 2.0 ДТЛ който е 82к.с.
При бензиновите до 100 коня единствено 1.4 - 90к.с. или 1.6 -101 к.с. , но след 2001 година.

За Ситроена просто няма да мога да кажа нищо добро за това ще си замълчЪ :supz:
Valkooooo - специалист
Колега здравей, искам да ти разкажа за нашия Ситроен Берлинго 2.0 HDI - 90 к.с. . Колата е закупувана нова от Автомотор. Общо взето мнението ми е че устойчив автомобил. Използваме го служебно и лично - я за риба или по баирите. По двигателя не е имало някакви особени проблеми. За 452 000 км има сменен ЕГР клапан ( беше блокирал) , почиствани са дюзите , някакъв клапан за горивото . По ходовата част сменяме биелетки, носачи шарнири на 20 -30 000 км. Ремонтирани са и щангите на скоростите. Един път са сменяни лагерите на торсиона и това е . Върви много добре ( имаме и такъв с 1,9D-68 кс) и гори по малко 5,0 - 5,5 / 100 км . Това е което мога да кажа , дано съм ти бил полезен :) .
Chefo77 - майстор
Svetoslavoff1 написа:
Чефо, и аз не робувам на клишета. Ще се използва за семейна кола 2 + 2 дечица.
И точно затова ще ти кажа аз какво бих погледнал - Ксантия комби. Огромна вътре, неособено натрапчива отвън, но преди всичко невероятен семеен автомобил. Последната година на производство е 2001, абсолютно изчистена откъм дефекти. Возията е невероятна. И като казвам невероятна, имам предвид наистина невероятна - ако някой не е имал досег до такава кола, няма идея какво може да даде автомобил от този клас. 1.8 мотора е лееко слабичък, но взема обикновена газ без никакви грижи, а дизелчетата от HDI поколението са страхотни. И аз лично не бих се притеснявал, че влизам в големия данък, ако се наложи. 80-100 лева отгоре не са нещо потресаващо, за да ги спестиш за сметка на по-малко натоварените компоненти по задвижването, възможността и за малко, и за много ако се наложи.
Нека не се сърдят колегите - фенове на немското, но мисля че последното е надценено като комплексна продукция :wink:
Бат Иво - специалист
Ситроен е страхотен автомобил , карам такъв вече 7 год. и 110 000км.
Колкото до Ксантията то тя наистина бие всички конкуренти в своя клас ако попаднеш на читав екземпляр.
п.п. това дето има някои които толкова запалено прибутват само немското не мога да го възприема !
А и не искам имал съм късмета да имам доста автомобили и смея да твърда че това са безпочвени клишета .
Илчо Илиев - майстор
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=110066

На Опел моторите , които са ДТЛ са гавра с техниката, но останалите са на добро ниво, лошото е,че всяко нещо има определен ресурс и започват ядовете,а тук идват във фаза за цялостен ремонт,а това е голямо и скъпо приключение..
Когато препоръчах немските коли имах идеята,че са с по-здраво окачване,а това е по-сериозния разход като ремонт,а иначе всяка кола е добра, особено новата...
iivanov - майстор
Встрани съм от горепосочените марки и спора"дойч или франсе".Карам тойота карина 97 с 1.6 скопен вариант 99 кс.Аа да,комби е.Японките от тази епоха са с една идея по-дълги,съответно маневреноста е също с идея по-лоша.Но пък возията е такава,че на пътниците им се приспива.Интериора е ергономичен и тук франсета и особено джърмани губят по точки.За 5 години съм сменил биелетки и пробил кабел на високото.Предницата вече се поразхлопа и скоро трябва да и обърна внимание.Двгателя се държи прилично,но прецака ли се настъпва финансов колапс.Само ламбда сондата струва 720.Но пък данъка ми е 34. :-D Друго което ме вдъхновява е наследника авенсис единичка.
Бат Иво - специалист
iivanov написа:
Встрани съм от горепосочените марки и спора"дойч или франсе".Карам тойота карина 97 с 1.6 скопен вариант 99 кс.Аа да,комби е.Японките от тази епоха са с една идея по-дълги,съответно маневреноста е също с идея по-лоша.Но пък возията е такава,че на пътниците им се приспива.Интериора е ергономичен и тук франсета и особено джърмани губят по точки.За 5 години съм сменил биелетки и пробил кабел на високото.Предницата вече се поразхлопа и скоро трябва да и обърна внимание.Двгателя се държи прилично,но прецака ли се настъпва финансов колапс.Само ламбда сондата струва 720.Но пък данъка ми е 34. :-D Друго което ме вдъхновява е наследника авенсис единичка.
Хи , хи голям смях Тойота вози по добре от хидравличен Ситроен! Хи ,хи :lol: .Та чак приспива!
Ама моля те !
kretio74 - специалист
Нали знаете кое е по бързо от Опела, ръждата по него. Карал съм бензинова и дизелова Ксантия1999г. дизела беше 2.0 ХДИ, бензина 2.0i , Ксара 1.9 Д катафалка 2002г. и смело мога да кажа, че единствения недостатък на Ситроена е, че на около 150-200 000 км почва да омаслява мотора от семеринги и гарнитури. Галванизирано купе +двигател на пежо+ прилична цена за подръжка, невероятно здрава предница. Па вие си карайте Опел.
iivanov - майстор
Въобще не смятам да сравнявам сютруена с тойота.Просто давам поглед в/у един сравнително рядко срещан автомобил.Возията е добра заради дългата база.За качеството си правете сметка по цените втора ръка.
PS Според изследване на ЕАА тойота карина 2 епсилон и мазда 626 водят класацията по най-малко влизания в бокса. :partyman:

Тема "citroen xsara break vs opel astra g caravan" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: