• 1
  • 2
Всеки да напише по някоя весела случка или виц.
shotik - майстор
На стари години ми се отдаде случай ,да пътувам с жена ми до Киото,Япония.
Първо ще постна един линк за снимките,които сме правили там,ще допълвам албума,защото са над 9400 снимки и тук и в някой друг форум да ги качвам поотделно е свързано с много време.
Ето линка :

http://www.snimka.bg/?album;aid=755899

Снимките не са подреждани по теми,трудно ми е да ги търся и сортирам,ще видите храмове,паркове .къщи,влакове,велосипеди и много други,надявам се ,че ще ви харесат !
LazarGanev - "Велик майстор"
Железничарят се познава отдалече :) ! Благодарим за снимките! :)
dokobg - специалист
Много хубави снимки, браво. Надявам се някой ден и аз да ги видя с очите си тези красоти.
shotik - майстор
Не съм пил бира никаква,с зетя наблегнахме на саке и разни коктейли,които се научил да прави.
LazarGanev - "Велик майстор"
Зетя да не е японец бе?
shotik - майстор
LazarGanev написа:
Зетя да не е японец бе?
Не е,от Плевен е .
shotik - майстор
Ето още снимки :

http://shotik.snimka.bg/travel/yaponiya ... 429.756403

http://shotik.snimka.bg/travel/yapponiy ... -29.756404

Трудно ми е да пиша и търся снимки към текста,защото са много,а и не съм с дар слово ,но ако има питане към някоя или някои снимки ,каквото знам ,ще отговоря.
Като начало,мога да пиша,че попадаш в друг свят,още със кацането прави впечатления ,че летището на Осака е на 2-3 км във морето на изкуствен остров,между отделните сгради се ползва вагон ,който няма водач,всичко е автоматизирано,моста който свързва летището със земята е на етажи и там минава железопътния и авто транспорти.В Киото е тихо и чисто, с много железопътни и метро линии,с които се придвижвахме бързо и лесно ,до там ,където отивахме.В повечето случаи линиите са на естакади а къщите са досаме линиите,влака минава на височина втори-четвърти етаж на сградите.Няма възможност за гратисчии ,защото влаковете спират на вдигнати перони,както е в метрото,вагоните нямат стъпала, линията е оградена с ограда .Минава се през пропусквателни апарати и трябва да имаш билет ,закупен от електронна каса.
Улиците са чисти,защото е асфалтирано навсякъде,на много места няма тротоар и са по-тесни от тези в централната част на София,а къщите са една до друга,на метър разстояние.всички са завършени,няма неизмазани,дворовете са по няколко квадратни метра,а за да имаш кола ,трябва да имаш паркомясто,по улиците няма паркирани коли,всички са на паркинги,а годишните такси са около една месечна заплата.

Направи ми впечатление ,че на много места ,като големи магазини,културни центрове,кръстовища имат патрули,които не са полицаи,но са с униформа ,с бели ръкавици и палки,които нощем светят в червено,са в помощ на движението,като при различните случай спират коли и дават път на пешеходци и обратно,като всеки път правят лек поклон към всички.Големия храм със статуите на Буда е най-големия дървен обект в света,към 20 метра, а статуята е към 15 м и е от 550 тона бронз и злато.Както в Киото и тук не всички улици имат тротоари,но няма и паркирани превозни средства по улиците,които са еднопосочни в повечето случаи.Трябва да имаш паркомясто ,за да можеш да си купиш автомобил,а когато си някъде из града,паркираш само на паркинг!
Всички къщи са със завършена фасада,няма недовършени като у нас,които се строят са заградени с мрежи и имат табла с надписи ,с които уведомяват и се извиняват за неудобството ,има и нарисувани фигури на работници ,ще ги видите на снимките.
Елените и сърните при храма са свободно движещи се ,за тях се продават специални бисквити,нямаш право да им даваш друго!
Навсякъде са подредени цветя и фигурки от пластмаса или друг материал на разни животни,които са възприети за някакъв случай,като за обич,здраве,финанси.
Навсякъде е асфалтирано и няма никъде кал,колите са чисти,стари коли не се виждат,вероятно има някаква политика.Коли от други страни съм видял само няколко мерцедеса,фолксваген пасат и новите "бръмбари".Камионите са предимно малки,но има и големи,с много,но с такт сложен хром,разни изгъзени камиони не видях.Влаковете са чисти ,с щори на прозорците,редовни са и се движат до 100 км в час/те са като градска железница ,но дори от Киото до Нара това беше максималната скорост/.Всички шофьори на автобуси и таксита,машинисти на влакове и придружители на влака са с униформи и бели ръкавици.На една гара се качиха слепи мъже и чак когато бяха настанени да седнат и служителят ,който ги доведе и слезе ,тогава влака тръгна.По голямо е учудването ми ,че след няколко гари,точно на врата на вагона имаше друг служител ,който ги изведе и придружи по перона.Имат информация за такива случаи и я изпълняват.
shotik - майстор
Ето още снимки от поредния ден на ексскурзия около Киото :

http://shotik.snimka.bg/travel/yaponiya ... -30.757406
shotik - майстор
Нов албум ,2 май 2013 г . няколко храма и широка въжена железница ,с която са пренасяни големи рибарски лодки от река до езеро до 1950 г .По този начин се е съкращавал пътя на стоките.
Представлява два коловоза с междурелсово разстояние от 2600 мм,по които се движат две вагонетки ,свързани с въже.Едната е долу и е влизала в реката под лодка и с издърпване ,лодката се е качвала върху вагонетката и така е пътувала нагоре,докато другата е слизала.

Има и общи снимки от храмове,паркове и градска част,където ще видите шофьор на автобус и до него автомат ,на който трябва да пуснете билет или да валидирате карта ,за да може да слезнете от автобуса.
На гарата в Киото ,за да видите скоростните влакове,се купува билет за 170 йени и отивате на перона.

Приятно гледане !

http://shotik.snimka.bg/travel/yaponiya ... -dr.760021
  • 1
  • 2

Тема "Пътуване до Киото ,Япония" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: