• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
lov - майстор
Вадене само със скоба. Питай първо приятели може все някой да има. Може и да се примолиш в някой сервиз за битова техника. Щото с чука може да подбиеш оста и да направиш по голяма беля.
А ''Z" означава че лагера е капсулован и като кажеш 2 зет значи е двустранно капсулован.Щото има и само от едната страна. Не виждам другата страна но едва ли са едностранно. Трябва да е някаква идиотщина ако е така. Имат там разни означения дали е метална капсуловката или пластмаса но каквито намериш не е проблем. Не се нахвърляй SKF не е двигател на кола че да търсиш супер качество. Български руски ако ще и румънски да намериш пак стават. Не са някаква екзотика като размер даже са едни от най разпространените.
hidrazin - майстор
Ами то и с чука става амааа.... Иска си малко ръка. Доста съм извадил така но не удрям директно с чука а подлагам дебело парче олово или мека мед. Може и буково трупче. Ама най-добре и безболезнено си е със скоба. Може да питаш в някой от близките автосервизи. Твърде вероятно да имат.
В краен случай ето една евтиния. За любителска работа става.
http://www.shopmania.bg/other/p-skoba-z ... gd-7216127
:partyman:
bulhomes2 - майстор
6-7 лв пък беше 3-раменна такава китайка. Ама ако пък хептен не му се дават на човека (ако не намери от някой сервиз), или се закучи със скобата - какво пречи с ъглошлайфа да го уволни? Ще нарани малко шийката под лагера, но няма да пречи на новия.
hidrazin - майстор
Стига да има място за да реже с шлайфа и не е нужно да стига до шийката. Правят се три разреза на около 120 градуса за да отслаби материала без да стига до шийката. После се подлага на някое парче желязо и с чука... Материала е крехък и като се отслаби лесно се чупи.
Ама най-добре със скобата. То ако ти идват идеите отвътре може за си спретнеш една импровизирана скоба за няма и половин час.
:partyman:
VLADO66 - майстор
Въпроса върху който може да се поразсъждава е дали е подходящо долния лагер да е ролков :?
gibson58 - специалист
Аз не знам какъв е ,ама не трябва ли да е такъв ,какъвто производителя е сложил?
VLADO66 - майстор
gibson58 написа:
Аз не знам какъв е ,ама не трябва ли да е такъв ,какъвто производителя е сложил?
По принцип може да се произведат вечни коли ама дали производителите имат сметка от това -справка картелното споразумение от началото на миналия век на производителите на ламби с нажежаема жичка относно ограничаването на живота им до 1000 часа.
gibson58 - специалист
Има логика мамка им :) ,това с 1000-та часа е интересно,ще се поразровя в гоглето...
fbr - майстор
Абе gibson58, на твоите аватари жлезите им растат неудържимо.
lov - майстор
VLADO66 написа:
Въпроса върху който може да се поразсъждава е дали е подходящо долния лагер да е ролков :?


То и такъв може да се сложи но трябва пoвече място защото освен ролков трябва и да е с борд или конусен ама те пък не стават за тези обороти. И да сменяме конструкцията щото иначе ролките трябва да са къси и все същата работа по параметри. И както вече обсъждахте може и лагер от левче но може и от 11 каквито цени гледах за SKF.
Не вкарвайте човека в джаза. Да смени с що годе качествени лагери пък докато те се скапят той и корпуса на косачката ще замине.

Той с тия аватари да вземе да се спре че има и хора със слаби сърца. :-D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Трябва ли да смазвам косачката за трева?- Издава странен шум" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: