• 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 441
Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
kossis - специалист
Абе ти си не-човек !

Човека дето го цитирам съм АЗ ! :lol:

Пробвал съм го с тези електроди тогава ! После и с 3.6 мм съм заварявал !

Това че на моя изгоря управлението е късмет !
Не е изгорял нито един транзистор от ключовите -които са товарни и преобразуват постоянно-токовата в импулсна съставка и вършат мръсната работа !
Ако те горят или не издържат тогава е проблем ! 24 броя Тошиби човече ! И три импулсни трафа !

А управлението прави контрол на ампеража на изхода -тоест колко ампера да излизат !

Дали ме разбра изобщо ???

Точно тия инвертори с тази схема много рядко дефектира и то там !! Да не говориме че Кенде е лидер в заваръчната техника.
Просто е направен добре, щото съм го разглеждал цялостно !

Само погледни вътре и виж и филтриращите кондензатори - и тогава ще говориме пак !
gogo7777 - майстор
Абе кви Райдери, кви Майдери........Не мога за разбера що винаги има някой, който да хвърля мъгла в един безмислен спор относно качеството на подобна техника. Райдер не могат един свестен захранващ кабел да сложат, та камоли инверторен електрожен да направят. Да не говорим за степента на изолация и защита......всичко е за изземване и унищожаване.
pansim - майстор
Аз се опитах да помогна на човека в избора му. Смятам, че по-нататъшни бисери от типа "кенде са лидери в заваръчната техника" едва ли ще помогнат някому.
И недей да ми казваш какво има и кое как работи в един заваръчен инвертор. Просто им знам и кътните зъби на повечето. Ремонтирал съм не един точно такъв с куп транзистори, тежък колкото два нормални инвертора :lol: Хайде , няма нужда...
да не разводняваме само темата. Твоя инвертор е най-добрия, Разбрах :-D
kossis - специалист
Човек трябва да вземе един и да види сам. Са да ви убеждавам вас двамата спецове е безмислено !

Кабелите са евтини, защото и те ускапяват допълнително ! Марковите инвертори не дават кабели !

Изолацията е като на всеки друг инвертор-не се работи в Дъжд и на запрашено ! Корпуса е метален !

От една строителна фирма майстор ми каза че е ползвал същият инвертор-заварявали някакви скелета ли стълбове ли -изгорили маса кутии електроди и проблеми никакви !!!

Пишете си некви работи, но въобще не сте наясно с нещата !

И Кендо е наистина голяма фирма в производството на такива машини !
Не казвам че е най добрият, но за 400 лева е супер !

Райдер бил боклук ???

Айде да не цитираме някой прехвалени марки дето са маса пари и дават много ядове - бош, либхер и тнт ! Не говоря само за инвертори !
Последна промяна от kossis на вт юли 09, 2013 4:55 pm, променено общо 1 път.
pansim - майстор
Аз пък казвам че за 400 лв има по-добри!
kossis - специалист
Човече, винаги има по добро !

Виждам че си от дървените философи !

Аз дадох съвет на човека за реален проверен прибор !

А да си спориме с вас с часове няма смисъл !

Пожелавам ти успех !

Китайската продукция е във всяка една маркова и не маркова техника !!! Въпроса е с какво качество е !
pansim - майстор
kossis написа:
Човече, винаги има по добро !

Виждам че си от дървените философи !
Никога не си позволявам обиди към хора които не познавам. Това не говори добре за възпитанието на съответния индивид.
Разговора ми с теб приключи.
А относно моите познания в областа на инверторните заваръчни апарати - има хора тук в този форум които ме познават...
dragozow - майстор
t.stoilov написа:
kossis написа:
Що пишете неща дето не са така ?

Значи аз притежавам Райдер 200 А - Вътре платките са на Кендо !

Моя почти не го ползвам- но още е гаранционен и веднъж заварявах на 40 ампера- един 100 поялник-1мм ламаринка-изгоря ми управлението-най горната платка !

За точно 1 седмица го отремонтираха-е верно не ми смениха платката, а я припоиха и подмениха маса елементи по нея-серия резистори бяха добавили-явно са я пренастройвали !

Аз сам добавих на един транзистор Тошиба-отгоре стои радиатор- съмнява ме че той е поемал товара при ниските заваръчни токове и е думнал-беше на решето !

Схемата е с 24 на брой Тошиба мосфет транзистори с тунелно обдухване, а платките и пусковите ключове за кендо !
Кондензаторите на дъното са 6 на брой-бая големи 1

Аз съм писал за това или тук иили в друга тема !

Тоя инвертор няма нищо общо с Райдер ! А Райдър и има доста добри неща !

Аз имам доста неща на Райдер и доста маркови. От Райдера само инвертора ми създаде проблем за малко, и на винтоверта се скапаха батериите-изхвърлих глупавите елементи от кутиите и сложих гелов акумулатор за UPS -сега винтоверта е като разрушител-перфоратор :-D

Райдъра за любителски цели е много добър !
Колега предполагам ти имаш този модел http://www.raider.bg/index.php?p=5&cat=86&id=818, имам приятел който работи в магазин и този модел ми го препоръча, продал е доста и нямало оплакване от него , а за по малкият кой аз съм си харесал не можа да ми каже нищо, не го били продавали в магазина.


Този го препоръчват колеги в темата но ми е над бюджета http://www.argo-market.com/Products/Details/1281
Не гледай цените на сайта, звънни ми. Кенде инвертори изхвърлихме една купчина, още толкова продадохме на доставни цени, направо гърмяха. Електрожените им бяха много здрави, но инверторите бяха ужас. Иначе са голяма фирма.
kossis - специалист
Това е било преди !

Сега схемата на Райдъра е същата като на твоите Китайки за Немският пазар !
Не са СМД монтаж, а са с обемен монтаж !
Според мен проблемни може да се окажат трите трафа завряни в радиаторите, ако се наложи подмяна, но те са основата на инвертора. Е може и да може да се подменят.
Кенде не са глупави, видяли са че техните инверторни решения не са добри и са взаимствали от другите Китайки !

Айде не ме карайте да го отворя и да го снимам, за да видите че са 1 към 1 като тия на Драгозов !

Драгозов, я кажи на тебе случвало ли ти се е да гори най-горният управляващ транзистор и тия малките платки по най горната платка с управлението на изходният ток- дето командва ампеража и включването на защитата ако е необходимо-интересното е че светодиодите са дублирани и вътре-тоя за работа и за защита-червен и зелен.

Вие как ги ремонтирате- сменяте елементи или цели платки ?

Тоя транзистор горе грее при работа и няма радиатор и на твоите инвертори, интересно дали това е част от проблема към изгарянето на моя инвертор точно там ?

Дай конкретно инфо.

Разбирам, че за теб е важно да продаваш твоите машини, но нека говориме реалните неща !

Преди може Кенде да са били калпави за инверторните машини, но според мене и това което ти си снимал, нещата са на друго ниво.
Така че нека даваме конкретна и актуална информация от личен опит и работа с приборите, а не като някой форумници, да си приказваме некви работи за лошите Китайци !
Нали Драгозов, щото и ти повтаряш едни и същи неща, което е разбираемо-преди си продавал Кенде и не са били добри и Райдер са ти конкуренти по отношение на тази техника !?

Лично аз съм потребител и хоби-маниак, който обича да има среден клас техника и с що годе добри показатели на оптимална цена.
Райдера съм го карал да заварява и с 3.6 мм и с 1 мм, интересното е че се прецака точно на 1мм и то не докато заварявах, ами докато беше работещ на празен ход.
После с 1мм си заварих един поялник-100 вата от тия старите- беше се разварил точно на връзката между тръбето и конзолата с винтовете за завиване към дръжката с бакелита-заводски дефект и се клатеше при поене.
Та стана много добре и здраво.
Яд ме е на тия че казаха че са сменили платката, а бяха подменили елементи-което показва че е пригоден за ремонт с необходимата апаратура-сервизът на Райдер не е този дето се правят другите машинки, а ползват външен сервиз-явно специализиран за такива ремонти-направи ми впечатление че са добавили серия от резистори и са прекъсвали едни писти, което показва че са го пренастройвали с осцилоскоп. А дали е ремотиран добре, времето ще покаже.
Ако пак дефектира, ще си купя нова платка -преди нямали уж, а сега имали, та платката според управителя на сервиза е около-40 лева, там варирари цените им. Лошото е че аз не го ползвам активно. Е това е моето лично наблюдение. Даже се чудех тези дни дали да не ги накарам да ми я подменят с нова и да си я платя.
gogo7777 - майстор
Сега схемата на Райдъра е същата като на твоите Китайки за Немският пазар !
Тези апарати рязко стесниха границата между професионалната и любителската практика, защото с тях и хора с начални умения и малка практика са в състояние да правят качествени заварки с обмазани електроди, включително вертикални и таванни шевове. Те направиха по-масово достъпни и доскоро смятаните за единствено изпълними при професионални условия и техника заварки в защитна среда от инертни газове, което пък значително разшири палитрата от метали, които може да бъдат заварявани, дори и в домашни условия.

» Инверторните заваръчни апарати RAIDER RD-IW16 са несравнимо по-компактни и леки в сравнение с морално остарелите променливотокови заваръчни трансформатори. Теглото и големината на RD-IW16 правят безпроблемно пренасянето му до мястото на работа, неговото транспортиране и продължително съхраняване. Лесната преносимост на апарата има и още едно предимство – позволява да се работи с къси, тънки и лесно огъващи се кабели.
» Тези апарати работят с прав ток, което е от много съществено значение за възможностите и качеството на заваряване. С тях може да се заваряват освен обикновената, така и неръждаема стомана, чугун, някои цветни метали и техни сплави, като за целта се използват подходящите електроди: рутилови, базични, за неръждаеми стомани или чугун, електроди с целулозна обмазка и т.н. В зависимост от вида на електродите се избира и полярността на заваръчния ток.
» Инверторните апарати поддържат постоянни параметрите на заваръчния ток, което води до подобряване на качеството на заваръчния шев. Заваряването се извършва значително по-лесно, включително при вертикални и таванни заварки.
» При тях запалването на дъгата става много по-лесно. Най-често е достатъчно само докосване на върха на електрода до заварявания детайл. Причина за това голямо удобство е функцията за запалване на заваръчната дъга HOT START, която в мига на установяване на електрически контакт повишава за части от секундата напрежението с около 30%.
» Заваръчната дъга гори равномерно, без прекъсвания и характерното припукване. Това се дължи на друга функция (ARC FORCE), която стабилизира дъгата по време на заваряване.
» Много голямо предимство при работата с инверторен апарат е и силно намалената вероятност електродът да „залепне“ към заварявания детайл, което най-често се случва при заваряване с недостатъчна сила на тока.
» Тези апарати са по-малко чувствителни към промените в захранващото напрежение. Това ги прави по-подходящи за работа в райони с по-ниско от стандартното напрежение на електрическата мрежа.

Технически спецификации:
Захранващо напрежение: 220V/50Hz
Напрежение на празен ход: 72V
Изходящо напрежение: 4,5 kVA
Обхват на заваръчния ток: 20-140 A
Ø електроди: 1.6-4mm
Тегло: 3,4кг.
Артикулен номер: 077201

Окомплектовка:
- Кабел за маса(1.7 м),
- кабел с ръкохватка(1.7 м),
- чукче с телена четка
- маска
http://електрожени.naedro.eu/elektrozhen_rd-iw16.html


Много смешки има в тоя текст :-D . и много глупости, аз броих до 99 и се отказах..........
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 441

Тема "Избор на инверторен електрожен" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: